Hmmm... Jou weet ik wel te vinden als het niet luktquote:Op woensdag 9 november 2005 23:27 schreef dolfg het volgende:
Ik heb er 10 minuten geleden nog 4 gekocht Calvobbes! Standing voor donderdag 22 juni. En me vlak daarvoor aangemeld bij IS. Het kan dus nog steeds. Alle opties available.
Da's dan wel weer jammer dat je ze dan pas krijgtquote:Tickets will be dispatched via secure delivery 4 weeks prior to the event. You will receive an automated e-mail confirming dispatch.
Dat is voor Brussel................ff beter lezen he....;)quote:Op woensdag 9 november 2005 21:27 schreef partyyboyy het volgende:
Ff nog een keer de vraag:
[..]
Hoe kan het dat jij 'front pen standing' hebt.
Ik heb net ook 4 staankaartjes gekocht, maar dan voor in de ArenA. Daar staat dat het 'standing' kaartjes zijn? Bij wie is dit ook zo?
Hoi Muisjequote:Op woensdag 9 november 2005 23:57 schreef muisje26 het volgende:
[..]
Dat is voor Brussel................ff beter lezen he....;)
Voor de Arena heb ik gewoon staanplaatsen
Gaaf man.quote:
Haha de cashflow van mij staat er neit echt naar.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:10 schreef dolfg het volgende:
[..]
Gaaf man.
Ik had vanochtend alle hoop opgegeven omdat ik niet lid was van IS bleek.
Vanavond via een gesprek erachter gekomen dat alles nog in verkoop was voor beide dagen.
En nu dus gelukt!
Voor iedereen die kaarten via iemand anders wil regelen. Gewoon zelf lid worden van IS. Op dit moment zijn alle rangen en standen voor de 2 concerten nog beschikbaar.![]()
Ik heb niet gevraagd aan anderen om kaartje voor mij te halen, ben zelf lid van IS. Denk dat je abuis bent met iemand andersquote:Op donderdag 10 november 2005 00:04 schreef Krizzol het volgende:
[..]
Hoi Muisje
Ik zag net in een ander topic, Dat je vroeg of andere mensen via jou kaartjes wilden hallen vanaf de IS. Het komt wel erg gierig over om het via een ander te doen. Maar toch wilde ik jou vragen of je dat voor mij en mijn vriend zou willen doen.
Ik hoop dat we dit verder kunnen regelen via msn oid
--- krizzol
ja maar ik ben nogal bang dat de kaartjes dan al uitverkocht zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 00:15 schreef dolfg het volgende:
Tsja.... dan wordt het gewoon volgende week een nachtje bij het postkantoor vrees ik.
dan heb ik het vast verkeerd gelezen :$quote:Op donderdag 10 november 2005 00:17 schreef muisje26 het volgende:
[..]
Ik heb niet gevraagd aan anderen om kaartje voor mij te halen, ben zelf lid van IS. Denk dat je abuis bent met iemand anders
ja dat had ik ook in de planningquote:Op donderdag 10 november 2005 00:18 schreef muisje26 het volgende:
als jij vroeg in de nacht bij het postkantoor bent, heb je echt wel kaarten hoor, dat ga ik zelf ook doen voor de 1e dag
Als je naar tourdetails gaat, dan kun je zien dat alles nog op on sale staat...........quote:Op donderdag 10 november 2005 09:26 schreef JeroenV het volgende:
Hoe kan je dat zien?
Volgens mij gaan ze gewoon door met verkoop tot de echte verkoop begint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |