zeker weten Robquote:Op zondag 6 november 2005 14:09 schreef scanman01 het volgende:
Donderdag corrigeren we even wat 10 dagen geleden is verzuimd.
[afbeelding]
Het voordeel daarvan is dat ze een ander pispaaltje moeten zoeken.quote:Op zondag 6 november 2005 14:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Precies, want dan gaat Menno 't huis verlaten.
quote:Op zondag 6 november 2005 14:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze hier weer voor negatiefs van gaan vinden....
Menno aan het slijmen door een taart te bakken. Als hij maar niet denkt dat we daardoor alles vergeten wat hij ons al geflikt heeft. Alsof een fucking taart zoiets goed gaat maken. Ikop types die zichzelf op zo'n gluiperige manier naar binnen willen likken...
![]()
![]()
Het probleem is dus dat ik mezelf niet zou kunnen bedwingen. Je hoopt toch stiekem dat ze positief zijn en dan wil je dat wel graag lezen. En al zijn er dan 10 positief en 1 is gigantisch beledigend, dan onthou je dus die enequote:Op zondag 6 november 2005 14:15 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Mee eensch...ik zou Fok verboden gebied verklaren aan vrienden en familie absoluut.
Oh, het was meer wishful thinking. Ik denk dat Rob gewoon gaat.quote:Op zondag 6 november 2005 14:18 schreef schatje het volgende:
Het voordeel daarvan is dat ze een ander pispaaltje moeten zoeken.
Maar ik denk dat het tussen Roel en Rob zal gaan. Menno en Dido doen het goed in de peilingen.
Toen was ik nog niet op fok, dus geen idee.quote:Op zondag 6 november 2005 14:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ten tijde van BB1 was de broer van Bart hier toch actief? Hoe stelde hij zich op dan?
die dochter van rob is wel lekkerquote:Op zondag 6 november 2005 14:14 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Is die prachtige lieve dochter van Rob actief hier op het forum?
Dan pas ik zeer genuanceerd mijn mening aan en kan maar 1 ding nog zeggen.....
ROB WINNAAR BB 2005![]()
![]()
![]()
Alleen koffie werkt ook heel goedquote:Op zondag 6 november 2005 14:12 schreef demins het volgende:
[..]
En anders een lekker glaasje bij de koffie! Doet wonderen![]()
idd, nu het goed gaat tussen dido en roel zijn er meer mensen die hun erin willen houdenquote:Op zondag 6 november 2005 14:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, het was meer wishful thinking. Ik denk dat Rob gewoon gaat.
ik zou de reacties wel willen lezen als ik zelf het BB huis in zou gaan en dan alles lezen als je eruit komtquote:Op zondag 6 november 2005 14:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het probleem is dus dat ik mezelf niet zou kunnen bedwingen. Je hoopt toch stiekem dat ze positief zijn en dan wil je dat wel graag lezen. En al zijn er dan 10 positief en 1 is gigantisch beledigend, dan onthou je dus die ene
die jongen is gewoon lief en heeft een lekkere appeltaart over voor zijn lieve bewonersquote:Op zondag 6 november 2005 14:22 schreef schatje het volgende:
Weet je wat het is met Menno? Die jongen speelt een spelletje en die andere bewoners niet. Nu weer een appeltaart bakken. Dat is alleen maar om stemmen te winnen.
Inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2005 14:21 schreef Ferdii het volgende:
ik zou de reacties wel willen lezen als ik zelf het BB huis in zou gaan en dan alles lezen als je eruit komt![]()
nee, dankquote:Op zondag 6 november 2005 14:21 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ik zou de reacties wel willen lezen als ik zelf het BB huis in zou gaan en dan alles lezen als je eruit komt![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 14:21 schreef Ferdii het volgende:
[..]
En waarom is Menno al dagen de lul,ik vat dat echt niet hoorquote:Op zondag 6 november 2005 14:24 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind het écht fascinerend om te zien hoe ze werkelijk alles wat Menno doet verkeerd uit kunnen leggen...
Het geeft voor mij echt een hele nieuwe definitie van het woord pispaal...
Ja, want dat willen de mensen zien, iemand die een appeltaart bakt.quote:Op zondag 6 november 2005 14:22 schreef schatje het volgende:
Weet je wat het is met Menno? Die jongen speelt een spelletje en die andere bewoners niet. Nu weer een appeltaart bakken. Dat is alleen maar om stemmen te winnen.
De haat tegen menno zit bij een aantal erg diep.quote:Op zondag 6 november 2005 14:24 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind het écht fascinerend om te zien hoe ze werkelijk alles wat Menno doet verkeerd uit kunnen leggen...
Het geeft voor mij echt een hele nieuwe definitie aan het woord pispaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |