daar hebben we een ander topic voorquote:Op zondag 11 december 2005 14:57 schreef kletskop het volgende:
blabla
Hey thanks!quote:Op woensdag 14 december 2005 21:07 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Manchester United - Wigan Athletic op Star Sports via TvKoofijn beeld
draait die bij iedereen zo bagger of alleen bij mij? blijft maar bufferen en normaal gesproken gaat 't hier vloeiend..quote:Op zondag 18 december 2005 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Via een link van voetbalinbeeld kun je naar Feyenoord kijken.
het 'leuke' is wel: als straks bij mij de eerste helft afgelopen is, begint in Den Haag de tweede helft al... continu voetbal dusquote:Op zondag 18 december 2005 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Het draait bagger inderdaad, helaas.
Krijgen jullie dat TVkoo aan de praat? Hier doet 'ie niets ... laat ook geen lijst zien van beschikbare TV stationsquote:Op zondag 18 december 2005 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Via een link van voetbalinbeeld kun je naar Feyenoord kijken.
Gelukkig was het beeld de tweede helft uitstekend.quote:Op zondag 18 december 2005 13:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
het 'leuke' is wel: als straks bij mij de eerste helft afgelopen is, begint in Den Haag de tweede helft al... continu voetbal dus![]()
![]()
Hier hetzelfde .. uitschakelen van alle beveiliging helpt nietsquote:Op zondag 18 december 2005 14:20 schreef Stpan het volgende:
Bij mij doet TVkoo het ook niet, zelfs niet als ik de vuurmuur ff uitschakel. Jammer dat er nog geen uitgebreide handleiding voor is.
dan ga ik ervan uit dat er een probleem is bij hun en niet op mijn pcquote:Op zondag 18 december 2005 14:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hier hetzelfde .. uitschakelen van alle beveiliging helpt niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |