Die hoef je niet via een stream te bekijken hoor, kan ook op de BBCquote:Op zondag 4 december 2005 13:49 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen live:
Worchester City - Huddersfield
Het stadion van Worchester City:
Klik hier.
leuk stadionnetje.quote:Op zondag 4 december 2005 13:49 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen live:
Worchester City - Huddersfield
Het stadion van Worchester City:
Klik hier.
Had nog geen eens in de gids gekekenquote:Op zondag 4 december 2005 13:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die hoef je niet via een stream te bekijken hoor, kan ook op de BBC
Echt geweldig die streams, ik zit weer lekker te genieten!quote:Op zondag 4 december 2005 17:59 schreef jimjim1983 het volgende:
vanavond maar Barca - Villareal gedeeltelijk volgen
Misschien eens even het topic lezen?quote:Op zondag 4 december 2005 21:07 schreef hayder het volgende:
bij pplive welke zender is voor de voetbal?
Me Tarzan, you Jane?quote:Op zondag 4 december 2005 21:07 schreef hayder het volgende:
bij pplive welke zender is voor de voetbal?
Ja, maar zie jij Arsenal op één van die zenders?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:22 schreef Helly het volgende:
http://www.voetbalinbeeld.nl/zaterdag.htm
Staan er toch allebei gewoon bij?
En die Shandong vliegt er de hele tijd uit.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:40 schreef fernando_redondo het volgende:
ESPN op Sopcast heeft Snooker
jah bedankt werkt goedquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:03 schreef APK het volgende:
Hé, ik heb effe dat nieuwe TvKoo gedownload en dat loopt super met goede kwaliteit!![]()
daar hebben we een ander topic voorquote:Op zondag 11 december 2005 14:57 schreef kletskop het volgende:
blabla
Hey thanks!quote:Op woensdag 14 december 2005 21:07 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Manchester United - Wigan Athletic op Star Sports via TvKoofijn beeld
draait die bij iedereen zo bagger of alleen bij mij? blijft maar bufferen en normaal gesproken gaat 't hier vloeiend..quote:Op zondag 18 december 2005 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Via een link van voetbalinbeeld kun je naar Feyenoord kijken.
het 'leuke' is wel: als straks bij mij de eerste helft afgelopen is, begint in Den Haag de tweede helft al... continu voetbal dusquote:Op zondag 18 december 2005 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Het draait bagger inderdaad, helaas.
Krijgen jullie dat TVkoo aan de praat? Hier doet 'ie niets ... laat ook geen lijst zien van beschikbare TV stationsquote:Op zondag 18 december 2005 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Via een link van voetbalinbeeld kun je naar Feyenoord kijken.
Gelukkig was het beeld de tweede helft uitstekend.quote:Op zondag 18 december 2005 13:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
het 'leuke' is wel: als straks bij mij de eerste helft afgelopen is, begint in Den Haag de tweede helft al... continu voetbal dus![]()
![]()
Hier hetzelfde .. uitschakelen van alle beveiliging helpt nietsquote:Op zondag 18 december 2005 14:20 schreef Stpan het volgende:
Bij mij doet TVkoo het ook niet, zelfs niet als ik de vuurmuur ff uitschakel. Jammer dat er nog geen uitgebreide handleiding voor is.
dan ga ik ervan uit dat er een probleem is bij hun en niet op mijn pcquote:Op zondag 18 december 2005 14:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hier hetzelfde .. uitschakelen van alle beveiliging helpt niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |