Werkt dat bij jou? Bij mij heeft het nog nooit gewerkt...quote:Op woensdag 28 december 2005 14:21 schreef Stpan het volgende:
Ik gebruik nu eigenlijk alleen TVKoo (www.voetbalinbeeld.nl voor meer info), op de 1 of andere manier werkt dat bij mij vele malen beter dan Sopcast of PPStream. Ik raad het iedereen aan.
Staan je poorten open?quote:Op woensdag 28 december 2005 14:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Werkt dat bij jou? Bij mij heeft het nog nooit gewerkt...
Hoe wanneer wat moet er precies open staan? PPlive and PPstream werken wel hier...quote:
Als je achter router dan wel firewall zit moeten het door het programma gebruikte poorten "doorgelinkt" worden. Als je computer direct het externe adres gebruikt zou het altijd goed moeten werken.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hoe wanneer wat moet er precies open staan? PPlive and PPstream werken wel hier...
Ik heb Zonealarm en als die vraagt of een programma toegang mag krijgen dan zeg ik ja, maar bij TVkoo krijg ik zelfs die vraag niet...
Maar hoe kun je het bekijken?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:53 schreef Greetings het volgende:
Vandaag nog wat? PSV, Fey wellicht?
Edit: PSV dus volgens voetbalinbeeld
Met dat geld wat jij hebt bij Betfair kan je makkelijk Canal+ en Versatel aanschaffenquote:Op donderdag 29 december 2005 18:09 schreef Greetings het volgende:
Merci! Ik heb uitstekend beeld nu!
ja heel irriquote:Op donderdag 29 december 2005 18:12 schreef Greetings het volgende:
Helaas hapert ie nu toch wel vaak
Hee, niet over heel FOK rondspuiten aubquote:Op donderdag 29 december 2005 18:11 schreef ericajax het volgende:
[..]
Met dat geld wat jij hebt bij Betfair kan je makkelijk Canal+ en Versatel aanschaffen![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |