Ik heb net het progie SopCast, mare op welke channel ken ik vanaaf Roda-ADO zien !? Of worden alleen mah NL wedstrijden van AJAX PSV of Fey uit gezonden !? Alvast bedankt !!!!
Via voetbalinbeeld.nl wordt voor vanavond niets uitgezonden volgens mij (of iemand anders nog een linkje). Meestal zijn het wel de toppers die worden uitgezonden...
The Killers Heracles Almelo Real Madrid 29.10 Novastar HMH
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.