Mijn reactie was eerder van toepassing op moslims in het buitenland. Een land als Iran is natuurlijk heel iets anders. Dat is "de revolutie" die daar nog vorm aan het krijgen is. Het lijkt me erg lastig in zo'n periode van radicalisatie succesvol te helpen/in te grijpen.quote:Op zondag 6 november 2005 14:59 schreef Mirage het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik de problemen in dit land wel heel extreem en mogen ze wat mij betreft ingrijpen.
Dit loopt uit de hand en is echt ziek.
dat klopt.quote:Op zondag 6 november 2005 14:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik had het over interpreteren. blijkbaar is het boek niet standvastig genoeg en kan je het invullen naar eigen eer en geweten.
wil je met die laatste zin zeggen dat je dat liever niet hebt in dit topic?quote:Op zondag 6 november 2005 15:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
dat klopt.
Daar loopt ergens anders ook een discussie over.
wat voor probleem ?quote:Op zondag 6 november 2005 15:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zigeuners? wereldwijd probleem hoor.
allereerst, persoonlijke aanval, wat erop duidt dat je door je argumenten bent, maar ik kan er wel tegen hoor...quote:Op zondag 6 november 2005 15:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sorry, ik snap je niet. ik snap je sowieso niet want door acties die jij hebt uitgehaald werden laatst twee gewone moslims uit de trein gehaald.
quote:verklaarde de NS-directeur. Door een "dommigheid" van beide moslims hebben volgens Meerstadt andere reizigers "logischerwijze" alarm geslagen.
Nee, ik ben het met je eens, maar vond het onnodig om hier een heel verhaal neer te zetten dat ik ergens anders al had geschreven. Kan alleen de link niet terug vinden. ( had ik eronder willen plakken )quote:Op zondag 6 november 2005 15:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wil je met die laatste zin zeggen dat je dat liever niet hebt in dit topic?
afpersing, chantage, kleine tot grote criminaliteit, drugs, woonwagenkampen, het kan allemaal hoorquote:Op zondag 6 november 2005 15:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
wat voor probleem ?
Stelen ze je kippen of moorden ze hele bevolkingsgroepen uit ?
jouw acties frustreren de samenleving. en dat maakt jouw persoonlijke actie een gemeenschappelijke. je hebt geloof ik zelf niet door hoe stupide je bent en hoezeer je de samenleving op de spits (toepasselijk woord in dit geval) drijft met je domme gelul en nog dommere acties.quote:Op zondag 6 november 2005 15:07 schreef Yildiz het volgende:
[..]
allereerst, persoonlijke aanval, wat erop duidt dat je door je argumenten bent, maar ik kan er wel tegen hoor...
reactie:
nee, dat komt omdat men debiel handen gaat wassen, dat kan natuurlijk niet.
http://www.nu.nl/news/621(...)uaties_op_spoor.html
[..]
Ik tel ongeveer 4 persoonlijke aanvallen, doeiquote:Op zondag 6 november 2005 15:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jouw acties frustreren de samenleving. en dat maakt jouw persoonlijke actie een gemeenschappelijke. je hebt geloof ik zelf niet door hoe stupide je bent en hoezeer je de samenleving op de spits (toepasselijk woord in dit geval) drijft met je domme gelul en nog dommere acties.
quote:Op zondag 6 november 2005 15:11 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik tel ongeveer 4 persoonlijke aanvallen, doei
ja later bleek dat hij een speelgoedgeweer had... weet je hoeveel kinderen worden ingezet om te moorden? logisch dus. net als die gasten in de metro in brussel of antwerpen die werden beschoten na het spelen van een replika... het geeft alleen maar meer aan dat dit soort tekenfilmpjes niet oirbaar zijn.quote:Op zondag 6 november 2005 15:11 schreef Meki het volgende:
Israëliërs schieten op jongen met speelgoedgeweer
Een 12-jarige Palestijnse jongen vecht voor zijn leven nadat hij door Israëlische soldaten op de Westelijke Jordaanoever in het hoofd werd geschoten. Ahmed Ismail Khatib raakte gewond toen Israëlische soldaten in het vluchtelingenkamp van Jenin jacht maakten op Palestijnen die van aanslagen worden verdacht. Volgens een woordvoerder van het leger werden de Israëlische militairen onder vuur genomen en dachten ze dat de jongen een gewapende militant was.Later bleek hij een speelgoedgeweer bij zich te hebben.
Inmiddels is internationale verontwaardiging ontstaan over het gebruik van ,,geluidsbommen'' om de Palestijnse bevolking in Gaza te terroriseren.
bron: http://www.hetvolk.be/Article/Detail...cleID=G32JSKM7
en dat maakt het oké om dit soort tekenfilms te maken en jonge kinderen vol te pompen met haat en geweld ?quote:Op zondag 6 november 2005 15:11 schreef Meki het volgende:
Israëliërs schieten op jongen met speelgoedgeweer
Een 12-jarige Palestijnse jongen vecht voor zijn leven nadat hij door Israëlische soldaten op de Westelijke Jordaanoever in het hoofd werd geschoten. Ahmed Ismail Khatib raakte gewond toen Israëlische soldaten in het vluchtelingenkamp van Jenin jacht maakten op Palestijnen die van aanslagen worden verdacht. Volgens een woordvoerder van het leger werden de Israëlische militairen onder vuur genomen en dachten ze dat de jongen een gewapende militant was.Later bleek hij een speelgoedgeweer bij zich te hebben.
Inmiddels is internationale verontwaardiging ontstaan over het gebruik van ,,geluidsbommen'' om de Palestijnse bevolking in Gaza te terroriseren.
bron: http://www.hetvolk.be/Article/Detail...cleID=G32JSKM7
jullie ?quote:Op zondag 6 november 2005 15:20 schreef Meki het volgende:
Ik geef alleen een link hoe Israeli´s zich gedragen in iemand anders hun land
de vader van de kind is nu woedend omdat deze Israeliers hun zoontje heb afgepakt
ik verheerlijk geen terreur maar jullie zien terreur alleen van Palestijnse kant
ik zie de Israeli bezetting en haar gevolgen nog erger dan terrorisme want zij wakkeren de haat alleen groter
en nog voor de tweede keer ik ben tegen terrorrisme en ik zie elke vorm terrorisme slecht ik kijk naar elke vormen . ik vind het niet eerlijk als jullie een kant zien en de andere kant gewoon negeren
Meki, net als je moslemkameraden lijk je structureel doof en blind te zijn en ook nog eens een huilebalk.quote:Op zondag 6 november 2005 15:20 schreef Meki het volgende:
de vader van de kind is nu woedend omdat deze Israeliers hun zoontje heb afgepakt
ik verheerlijk geen terreur maar jullie zien terreur alleen van Palestijnse kant
ik zie de Israeli bezetting en haar gevolgen nog erger dan terrorisme want zij wakkeren de haat alleen groter
en nog voor de tweede keer ik ben tegen terrorrisme en ik zie elke vorm terrorisme slecht ik kijk naar elke vormen . ik vind het niet eerlijk als jullie een kant zien en de andere kant gewoon negeren
luister meki. als de palestijnen destijds hadden gekozen voor een staat palestina en waren opgehouden met aanslagen was er niks aan de hand. helaas hebben ze dat niet gedaan en hun energie en geld gestoken in het in zee drijven van israel. wat niet gaat lukken. en toegeven aan terroristen is niet zo slim, het kost mensenlevens, maar het is wel de meest natuurlijke reactie.quote:Op zondag 6 november 2005 15:20 schreef Meki het volgende:
Ja meneerquote:Op zondag 6 november 2005 15:31 schreef kLowJow het volgende:
Ik laat de rest even staan omdat er anders een gat valt in de discussie, maar maak hier a.u.b. geen tweede [Centraal] Conflict Palestina & Israel #55 van. Eén is meer dan genoeg..
vertel.quote:Op zondag 6 november 2005 15:33 schreef francorex het volgende:
Iemand enig idee waar het verhaal over gaat ?
tip: het is een historisch verhaal, een waar gebeurd verhaal.
bedoel je de tekenfilm ?quote:Op zondag 6 november 2005 15:33 schreef francorex het volgende:
Iemand enig idee waar het verhaal over gaat ?
tip: het is een historisch verhaal, een waar gebeurd verhaal.
even voor de duidelijkheid ratten en kakkerlakken eten en doden elkaar. naast het feit dat ze parasiteren.quote:Op zondag 6 november 2005 15:39 schreef Eamon het volgende:
Ten eerste: beestachtig is nogal een slechte woordkeuze, moorden en andere gruwelijkheden komen bij dieren helemaal niet voor. Lees anders "even" het boek "Moordenaars en hun motieven" van Jef Vermassen, een van Belgisch beste advocaten.
Het verhaal gaat over oorlogsmisdaden, oorlogsmisdaden gepleegd door een voormalig staf-chef/minister van het Israelische leger en momenteel de leider van de staat Israel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |