Internet wordt steeds voller en voller tot er niks meer in pastquote:Op zondag 6 november 2005 11:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik geloof niet dat er veel dingen van internet verdwijnen, eerder dat er meer bij komt
Voor Lieske is altijd wel een gaatje te vinden....quote:Op zondag 6 november 2005 11:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Internet wordt steeds voller en voller tot er niks meer in past![]()
Can you copy the internet on a floppy disk for me?quote:Op zondag 6 november 2005 11:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
Internet wordt steeds voller en voller tot er niks meer in past![]()
Jij weet meer?quote:Op zondag 6 november 2005 11:57 schreef demins het volgende:
[..]
Maar elkaar masturberen klopt nog steeds niet!![]()
Masturberen doe je toch bij jezelf?quote:Op zondag 6 november 2005 11:57 schreef demins het volgende:
quote:mas·tur·be·ren (onov.ww.)
1 zichzelf seksueel bevredigen
Hoe zullen we het dan noemen? Beetje frunnikkenquote:Op zondag 6 november 2005 11:57 schreef demins het volgende:
[..]
In ieder geval van taalquote:
http://www.shibumi.org/eoti.htmquote:Op zondag 6 november 2005 11:56 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Can you copy the internet on a floppy disk for me?![]()
Zorg eerst maar eens dat je een paar mil floppy's voor me hebt, dan praten we wel verderquote:Op zondag 6 november 2005 11:56 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Can you copy the internet on a floppy disk for me?![]()
Eindelijk iemand die me begrijpt!quote:Op zondag 6 november 2005 11:58 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Masturberen doe je toch bij jezelf?
Van Dale Onlinewoordenboek:
[..]
Die is net zo oud als die foto van Lieskequote:
[mierenneukmodus]quote:Op zondag 6 november 2005 11:58 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Masturberen doe je toch bij jezelf?
Van Dale Onlinewoordenboek:
[..]
Aha nu weet ik wat een manueeltherapeut is... Morgen even afspraak maken..quote:Op zondag 6 november 2005 12:01 schreef Sonique het volgende:
[mierenneukmodus]
Elkaar manueel aan het bevredigen...
[/mierenneukmodus]
Misschien nog door z'n gezellige badderavond met Roel en vooral Dido.quote:Op zondag 6 november 2005 12:04 schreef Kokstra het volgende:
Wat is Rob hyper!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |