Aah ok, dat bedoelde ik dus duidelijk nietquote:Op zondag 6 november 2005 05:07 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Voorgaande keren dat Roel bij Dido mocht slapen, bedoelde ik.
Welke zoenquote:Op zondag 6 november 2005 05:07 schreef Coraatje het volgende:
[..]
je bedoeld dat ze der vinger opstak naar de spiegel ... dus we zitten hier met zijn 10 en te kijken zien allemaal het zelfde maar willen dit met zijn alle zien? die zoen was een hersenspinsel van mezelf?
Slechte beeld ?? scherp hier hoor..quote:Op zondag 6 november 2005 05:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Mijn verhaal was dat de meesten hier dingen zien waarvan ze graag willen dat het gaat gebeuren.
Helaas door alle ruis in het geluid en het slechte beeld zien ze dingen die er niet zijn.![]()
Fantasie en het zelf willen meemaken kan ook een optie zijn![]()
Maar als je de beelden hebt gezien in de badkamer is het gewoon opzet en een geheime opdracht
om de fokkers wakker te houden![]()
![]()
![]()
Ik weet niet waar je het over hebt hoor, moet haast wel een hersenspinsel van jezelf zijnquote:Op zondag 6 november 2005 05:09 schreef Coraatje het volgende:
[..]
toen dido boven op roel lag in bed
quote:Op zondag 6 november 2005 05:10 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[[url=http://img13.imageshack.us/img13/2586/zolijkthettenminstenogergensop.gif]afbeelding][/URL]
![]()
Kan ik eindelijk naar bed...
![]()
Ze lag echt boven op Roelquote:Op zondag 6 november 2005 05:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt hoor, moet haast wel een hersenspinsel van jezelf zijn![]()
![]()
Deze keer is hij wel zo slim geweest om te stoppen met drinken. Dido heeft nog redelijk veel rose gedronken terwijl hij nog een beetje bier dronk.quote:Op zondag 6 november 2005 05:11 schreef klootje het volgende:
Dodo heeft Dido echt wel klaargevingert,ik snap alleen niet dat ie nu kan slapen,hij doet alsof,oh nee,dat nerdje kan niet tegen alcohol.
ojee waar het hart van vol is ....;) ik ga nu echt trustenquote:Op zondag 6 november 2005 05:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt hoor, moet haast wel een hersenspinsel van jezelf zijn![]()
![]()
kijk ik ben toch niet de enige die last heeft van die hersenspinselsquote:Op zondag 6 november 2005 05:14 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ze lag echt boven op Roel![]()
daarna Roel op Dido..
Jij vroeg niet (retorisch) of het een hersenspinsel van jouw was, hou je er buitenquote:Op zondag 6 november 2005 05:14 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ze lag echt boven op Roel![]()
daarna Roel op Dido..
hahah zo kom ik toch nooit naar bed ...quote:Op zondag 6 november 2005 05:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij vroeg niet (retorisch) of het een hersenspinsel van jouw was, hou je er buiten![]()
Jullie reageren wel op mijn berichten, maar niet in de goeie volgordequote:Op zondag 6 november 2005 05:19 schreef Coraatje het volgende:
[..]
hahah zo kom ik toch nooit naar bed ...
quote:Op zondag 6 november 2005 05:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jullie reageren wel op mijn berichten, maar niet in de goeie volgorde
Alweerquote:
Ik las toch ineens WC-eendquote:Op zondag 6 november 2005 05:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij vroeg niet (retorisch) of het een hersenspinsel van jouw was, hou je er buiten![]()
Dat meen je niet, daar hebben er meer last van de laatste tijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |