Roel is vanmorgen op zijn bestquote:Op zondag 6 november 2005 09:51 schreef Peter6000 het volgende:
Roel: we zijn toch in één keer in slaap gevallen daarna
Ik weet het isabeau , maar deel 1 + 2 begonnen met 15 punten , en deel 3 plotseling met 17 ...... beetje verwarrend nu dus .....quote:Op zondag 6 november 2005 09:47 schreef Isabeau het volgende:
Iedereen begon met 15 punten, luciano![]()
Maar goed, ik heb weer wat gemist vandaag![]()
Het valt me van zowel Dido als Roel tegen, maar echt heel erg veel meer konden ze me toch al niet teleurstellen dus het lag in de lijn der verwachting.
Cuall heeft het beginaantal van 15 in 17 veranderdquote:Op zondag 6 november 2005 09:55 schreef luciano het volgende:
Ik weet het isabeau , maar deel 1 + 2 begonnen met 15 punten , en deel 3 plotseling met 17 ...... beetje verwarrend nu dus .....
lijkt BB welquote:Op zondag 6 november 2005 09:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Cuall heeft het beginaantal van 15 in 17 veranderd
Omdat we al gegnoeg gezien hebben...quote:Op zondag 6 november 2005 10:11 schreef Marrije het volgende:
Enwaarom krijgen we streams op de woonkamer?
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op zondag 6 november 2005 10:13 schreef luciano het volgende:
Ik zoek een nieuw stream proggy , de mijne heb ik gisteren van kwaadheid over het bufferen elke 4 seconden erafgetiefd . ik zit nu zonder streams , lol , wie o wie heeft een linkie ? Ik heb geen zin om te gaan zoeken zelf . Zondag is een luie dag voor mij ....![]()
Ze hebben toch wel de tissues opgeruimd he?quote:Op zondag 6 november 2005 10:14 schreef ART het volgende:
Wisseling van cameraploeg steeds.
De nachtploeg had het ook druk.![]()
http://www.downer.nl/bb5/quote:Op zondag 6 november 2005 10:13 schreef luciano het volgende:
Ik zoek een nieuw stream proggy , de mijne heb ik gisteren van kwaadheid over het bufferen elke 4 seconden erafgetiefd . ik zit nu zonder streams , lol , wie o wie heeft een linkie ? Ik heb geen zin om te gaan zoeken zelf . Zondag is een luie dag voor mij ....![]()
Als je er wat van zegt, word je uitgescholdenquote:Op zondag 6 november 2005 09:59 schreef AnTjUh het volgende:
lijkt BB wel
een beetje rommelen in de regels![]()
ChanKWAL...quote:Op zondag 6 november 2005 10:18 schreef Marrije het volgende:
Heee, wie is dat? Er komt iemand uit bed....
http://stream.garnierprojects.com/streamgate03?MSWMExt=.asfquote:Op zondag 6 november 2005 10:13 schreef luciano het volgende:
Ja, niet meer te redden, zelfs niet met een extreme make-over...quote:Op zondag 6 november 2005 10:23 schreef ChantalC het volgende:
Sjankwal maakt zich "mooi" in de badkamer... Verspilde moeite als je het mij vraagt...
Ja die is echt... Considering a name change... Alhoewel na BB iedereen die sjankwaldoos wel weer vergeten is...quote:Op zondag 6 november 2005 10:25 schreef Djoj het volgende:
Maaruhhhh, is jouw nick echt een nick of ben je gezegend met dezelfde naam..![]()
Denk je, Ze krijgt een lover en gaat ermee trouwen ze krijgt een tv programma en gaat een column schrijven in de privéquote:Op zondag 6 november 2005 10:27 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja die is echt... Considering a name change... Alhoewel na BB iedereen die sjankwaldoos wel weer vergeten is...![]()
Frustratie!quote:Op zondag 6 november 2005 10:29 schreef tjCherryman het volgende:
Oe Chantal krijgt "Rob" neigingen...
quote:Op zondag 6 november 2005 10:27 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja die is echt... Considering a name change... Alhoewel na BB iedereen die sjankwaldoos wel weer vergeten is...![]()
Ga je mond spoelen!quote:Op zondag 6 november 2005 10:29 schreef Bocaj het volgende:
Denk je, Ze krijgt een lover en gaat ermee trouwen ze krijgt een tv programma en gaat een column schrijven in de privé![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |