en weer kan het volgens dido echt niet ...quote:Op zondag 6 november 2005 04:57 schreef Zeehond het volgende:
Hmm, ok, beeld terug en Dido is nog steeds zwaar aan het ademhalen.
De laatste bedoel je?quote:Op zondag 6 november 2005 04:44 schreef Coraatje het volgende:
en nou snap ik is een keer een zin niet![]()
Daarom censureren ze het misschien, anders krijg je weer dat nee = nee gezeikquote:Op zondag 6 november 2005 04:58 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en weer kan het volgens dido echt niet ...
Het spijt me echt heel erg maar ik moet mijn boeltje inpakken zometeen, want ik moet mijn dienst afronden en daarna wordt ik afgelost!quote:Op zondag 6 november 2005 05:00 schreef avonne het volgende:
Muerte,
van deze serie vind ik nummer 4 het mooist, omdat dido's gezicht te zien is.
"Dido kreunt er op los" zo iets.
plakbandje om der mond plakken danquote:Op zondag 6 november 2005 05:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daarom censureren ze het misschien, anders krijg je weer dat nee = nee gezeik
Het verschil met voorgaande keren is dat Dido nu op het randje van willen staat.quote:Op zondag 6 november 2005 05:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daarom censureren ze het misschien, anders krijg je weer dat nee = nee gezeik
Mijn verhaal was dat de meesten hier dingen zien waarvan ze graag willen dat het gaat gebeuren.quote:Op zondag 6 november 2005 05:00 schreef Coraatje het volgende:
nou nee het hele verhaaltje compleet niet
Toch bedankt.quote:Op zondag 6 november 2005 05:02 schreef Muerte het volgende:
[..]
Het spijt me echt heel erg maar ik moet mijn boeltje inpakken zometeen, want ik moet mijn dienst afronden en daarna wordt ik afgelost!
Sorry!![]()
Euhm en bij Diane was dat niet zoquote:Op zondag 6 november 2005 05:02 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Het verschil met voorgaande keren is dat Dido nu op het randje van willen staat.
quote:Op zondag 6 november 2005 05:05 schreef Coraatje het volgende:
ze slapen... dan ga ik ook weltrusten
je bedoeld dat ze der vinger opstak naar de spiegel ... dus we zitten hier met zijn 10 en te kijken zien allemaal het zelfde maar willen dit met zijn alle zien? die zoen was een hersenspinsel van mezelf?quote:Op zondag 6 november 2005 05:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Mijn verhaal was dat de meesten hier dingen zien waarvan ze graag willen dat het gaat gebeuren.
Helaas door alle ruis in het geluid en het slechte beeld zien ze dingen die er niet zijn.![]()
Fantasie en het zel willen meemaken kan ook een optie zijn![]()
Maar als je de beelden hebt gezien in de badkamer is het gewoon opzet en een geheime opdracht
om de fokkers wakker te houden![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |