Geef me 5 minuten, om ze even te croppen, dan zet ik de hele serie hier wel neer.quote:Op zondag 6 november 2005 04:22 schreef avonne het volgende:
[..]
1 foto dat Dido bovenop klimt
1 foto dat Roel kreunend wegduikt
en 1 foto waar Dido gevingerd wordt (of zo) . Ze ligt dan op haar zij met het gezicht naar ons toe.
Ken dat?
quote:Op zondag 6 november 2005 04:22 schreef doka het volgende:
ja
Ja!!quote:Op zondag 6 november 2005 04:22 schreef Minouishere het volgende:
ze kunnen er geen genoeg van krijgen, net als wij :-(
gadver, the horror!! bah bah, iew.quote:Op zondag 6 november 2005 04:19 schreef biggetje het volgende:
Nou, ik zie Rob er wel voor aan dat hij zich nu aan het aftrekken is![]()
ik ook nietquote:Op zondag 6 november 2005 04:24 schreef svann het volgende:
Ow ja... Dido kon niet slapen met iemand in haar bed.
Veel plezier nog, ben echt weg.
Wat is er nu vies aan mannenpap??quote:
wat komt me dat toch bekend voor schatquote:Op zondag 6 november 2005 04:27 schreef Coos het volgende:
en morgen heb ik er weer spijt van en zeg ik: dat doe ik nooit meer zolang BB kijken en Fokken![]()
zet er een paar in het streamverslag alsjeblieft.quote:Op zondag 6 november 2005 04:23 schreef Muerte het volgende:
[..]
Geef me 5 minuten, om ze even te croppen, dan zet ik de hele serie hier wel neer.
OK?
Klinkt heel klinischquote:Op zondag 6 november 2005 04:27 schreef Minouishere het volgende:
ga gewoon op je eigen helft als het is afgelopen !!!
Of we worden gefucked!!quote:Op zondag 6 november 2005 04:30 schreef biggetje het volgende:
Dido blijft maar kreunen
Om er daarna een soort keelschraping van te maken. Het is een nogal porceleinen gebeuren...quote:Op zondag 6 november 2005 04:30 schreef biggetje het volgende:
Dido blijft maar kreunen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |