Omdat we al gegnoeg gezien hebben...quote:Op zondag 6 november 2005 10:11 schreef Marrije het volgende:
Enwaarom krijgen we streams op de woonkamer?
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op zondag 6 november 2005 10:13 schreef luciano het volgende:
Ik zoek een nieuw stream proggy , de mijne heb ik gisteren van kwaadheid over het bufferen elke 4 seconden erafgetiefd . ik zit nu zonder streams , lol , wie o wie heeft een linkie ? Ik heb geen zin om te gaan zoeken zelf . Zondag is een luie dag voor mij ....![]()
Ze hebben toch wel de tissues opgeruimd he?quote:Op zondag 6 november 2005 10:14 schreef ART het volgende:
Wisseling van cameraploeg steeds.
De nachtploeg had het ook druk.![]()
http://www.downer.nl/bb5/quote:Op zondag 6 november 2005 10:13 schreef luciano het volgende:
Ik zoek een nieuw stream proggy , de mijne heb ik gisteren van kwaadheid over het bufferen elke 4 seconden erafgetiefd . ik zit nu zonder streams , lol , wie o wie heeft een linkie ? Ik heb geen zin om te gaan zoeken zelf . Zondag is een luie dag voor mij ....![]()
Als je er wat van zegt, word je uitgescholdenquote:Op zondag 6 november 2005 09:59 schreef AnTjUh het volgende:
lijkt BB wel
een beetje rommelen in de regels![]()
ChanKWAL...quote:Op zondag 6 november 2005 10:18 schreef Marrije het volgende:
Heee, wie is dat? Er komt iemand uit bed....
http://stream.garnierprojects.com/streamgate03?MSWMExt=.asfquote:Op zondag 6 november 2005 10:13 schreef luciano het volgende:
Ja, niet meer te redden, zelfs niet met een extreme make-over...quote:Op zondag 6 november 2005 10:23 schreef ChantalC het volgende:
Sjankwal maakt zich "mooi" in de badkamer... Verspilde moeite als je het mij vraagt...
Ja die is echt... Considering a name change... Alhoewel na BB iedereen die sjankwaldoos wel weer vergeten is...quote:Op zondag 6 november 2005 10:25 schreef Djoj het volgende:
Maaruhhhh, is jouw nick echt een nick of ben je gezegend met dezelfde naam..![]()
Denk je, Ze krijgt een lover en gaat ermee trouwen ze krijgt een tv programma en gaat een column schrijven in de privéquote:Op zondag 6 november 2005 10:27 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja die is echt... Considering a name change... Alhoewel na BB iedereen die sjankwaldoos wel weer vergeten is...![]()
Frustratie!quote:Op zondag 6 november 2005 10:29 schreef tjCherryman het volgende:
Oe Chantal krijgt "Rob" neigingen...
quote:Op zondag 6 november 2005 10:27 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja die is echt... Considering a name change... Alhoewel na BB iedereen die sjankwaldoos wel weer vergeten is...![]()
Ga je mond spoelen!quote:Op zondag 6 november 2005 10:29 schreef Bocaj het volgende:
Denk je, Ze krijgt een lover en gaat ermee trouwen ze krijgt een tv programma en gaat een column schrijven in de privé![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |