kan je niks aan doenquote:Op zondag 6 november 2005 05:38 schreef henk.jansen het volgende:
Foutje
Een zoen is noch een neuk noch een klaarkom.quote:Op zondag 6 november 2005 05:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Een zoen is geen hersenspinsel maar een neuk of klaarkom dat is in deze wel een hersenspinsel,
en bedanktquote:Op zondag 6 november 2005 05:38 schreef henk.jansen het volgende:
Foutje
Het was leuk bedoeltquote:Op zondag 6 november 2005 05:38 schreef Caesu het volgende:
kan je niks aan doen
dat moeten de ouders doenquote:Op zondag 6 november 2005 05:40 schreef PC eend het volgende:
Ik ben echt reuze benieuwd of er een aangifte volgt
Haar ouders ook.quote:Op zondag 6 november 2005 05:40 schreef PC eend het volgende:
Ik ben echt reuze benieuwd of er een aangifte volgt
Volgens mij ligt Roel nu de teddybeer van dido te vingerenquote:Op zondag 6 november 2005 05:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en bedankt![]()
Maar goed.. Ligt Roel nou zo zwaar hijgend te slapen ??Rob is het toch niet ?
En Dido lijkt me onwaarschijnlijk![]()
Iemand ?
Ik denk die smeris van de vorige keer ookquote:
Kijk jij de streams wel goedquote:Op zondag 6 november 2005 05:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij ligt Roel nu de teddybeer van dido te vingeren
Was toch te proberen, jij zei immers dat je melig wasquote:Op zondag 6 november 2005 05:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kijk jij de streams wel goed
mên er klopt niets van zo![]()
Ja dat is ook zoquote:Op zondag 6 november 2005 05:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was toch te proberen, jij zei immers dat je melig was
Ik had allang ge-editquote:Op zondag 6 november 2005 05:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo![]()
maar dan wel ff de feiten scherp houden natuurlijk![]()
De corruptie, schandelijk. Mentale verloedering is de oorzaak, zoals nicknames als PC Eend.quote:Op zondag 6 november 2005 05:46 schreef PC eend het volgende:
Ik denk die smeris van de vorige keer ook
Serieus.... ik had even moeite met deze postquote:
Het wordt nu geloof ik echt laat, Waar heb je het overquote:Op zondag 6 november 2005 05:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De corruptie, schandelijk. Mentale verloedering is de oorzaak, zoals nicknames als PC Eend.![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 06:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Serieus.... ik had even moeite met deze post![]()
Denk door het tijdstip![]()
Wat vind jij van die billen (eerder in beeld) van Natte Alie ?
Ik vind dat iemand die nu maar even hier moet posten, want dat heb ik even gemistquote:Op zondag 6 november 2005 06:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Serieus.... ik had even moeite met deze post![]()
Denk door het tijdstip![]()
Wat vind jij van die billen (eerder in beeld) van Natte Alie ?
Hehe eindelijk, ik moest al die tijd al die moeite doen.. en daar kom je nu pas mee ?quote:Op zondag 6 november 2005 06:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het wordt nu geloof ik echt laat, Waar heb je het over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |