*geluid weer aanzetquote:Op zondag 6 november 2005 04:15 schreef Minouishere het volgende:
ze kan wel geil zuchten zeg, die dido........
Hoeveel moet je er hebben?quote:Op zondag 6 november 2005 04:11 schreef avonne het volgende:
kan iemand de foto's nemen voor het streamverslag?
Ik heb ook niks aan mijn leven.quote:Op zondag 6 november 2005 04:17 schreef Minouishere het volgende:
doe je geluid maar weer uit coos !!
nog lang nietquote:Op zondag 6 november 2005 04:18 schreef Coraatje het volgende:
ze zijn nog niet klaar
Ze nemen wel hun tijd, he?quote:Op zondag 6 november 2005 04:18 schreef Coraatje het volgende:
ze zijn nog niet klaar
ZIELIG....?????quote:Op zondag 6 november 2005 04:17 schreef wickie het volgende:
Jeetje die 2 zijn goed bezig, bijna genant om er naar te kijken en wat zielig voor Rob en joost om daar bij te liggen.
1 foto dat Dido bovenop klimtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop