misschien met de nieuwe spellingquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik reageer op dit topic omdat de onvrede in groepen mensen in Europa groot is en Denemarken dat zo rustig lijkt, heeft dus ook hetzelfde probleem.
*btw is 't niet Denenenmarken?
wat heeft deporteren met israel te maken?quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:01 schreef Re het volgende:
iemand met een israelische vlag als icoon die het woord deporteren in zijn mond neemt... stoer...
weinig, ik vind het stoerquote:Op dinsdag 8 november 2005 02:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat heeft deporteren met israel te maken?
ach kijk dat filmpje nu maar.quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:01 schreef Re het volgende:
iemand met een israelische vlag als icoon die het woord deporteren in zijn mond neemt... stoer...
Nou wel zijdelings.quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat heeft deporteren met israel te maken?
vertel> of wil je niet zeggen dat het land dat ze bewonen meer dan eens betaald is? met heel erg veel geld, oorlogen en helaas ook burgerbloed, omdat men geen jood in hun buurt wenst omdat ze jaloers zijn?quote:
je staat niet meer alleen. als er nu een referendum wordt gehouden over het terugsturen van mensen die hier de boel lopen te verzieken denk ik dat het overweldigend zou zijn. bovendien is het beter voor de mensen die hier heen zijn gekomen en er wel iets van willen maken.quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:08 schreef DarkDancer het volgende:
deporteren van joden gebeurde op onwaarheden en valse gronden.
ik kan mij een cultuur en geloof voorstellen waarbij er wel gegronde redenen zijn om ze terug te sturen.
ja, best eng idd...quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:08 schreef DarkDancer het volgende:
deporteren van joden gebeurde op onwaarheden en valse gronden.
ik kan mij een cultuur en geloof voorstellen waarbij er wel gegronde redenen zijn om ze terug te sturen.
denk dat het zo 15 milj.voor is en 1 milj. tegenquote:Op dinsdag 8 november 2005 02:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je staat niet meer alleen. als er nu een referendum wordt gehouden over het terugsturen van mensen die hier de boel lopen te verzieken denk ik dat het overweldigend zou zijn. bovendien is het beter voor de mensen die hier heen zijn gekomen en er wel iets van willen maken.
deporteren hoeft niet altijd de dood te betekenen, het gaat hier om mensen lekker terugsturen naar het land van hen of hun ouders, omdat ze het hier niet zo fijn hebben en de boel hier ook niet zo fijn maken.quote:
ik droom later met je mee.quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:12 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
denk dat het zo 15 milj.voor is en 1 milj. tegen![]()
ga nu lekker in mijn bedje liggen en dromen van een europa zonder rellende parasieten
Kijk verhalen sinds Babylon over verdreven volkeren zijn er genoeg.quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vertel> of wil je niet zeggen dat het land dat ze bewonen meer dan eens betaald is? met heel erg veel geld, oorlogen en helaas ook burgerbloed, omdat men geen jood in hun buurt wenst omdat ze jaloers zijn?
ja makkelijk gezegd hoor... denk niet dat Algerije nou op dit tuig zit te wachtenquote:Op dinsdag 8 november 2005 02:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
deporteren hoeft niet altijd de dood te betekenen, het gaat hier om mensen lekker terugsturen naar het land van hen of hun ouders, omdat ze het hier niet zo fijn hebben en de boel hier ook niet zo fijn maken.
klopt en daardoor is de staat israel volkomen terecht. ook omdat ze het gewoon hebben gekocht. maar onderhandelen met arabieren blijft lastig, totdat je ze gewoon met dezelfde woorden en daden terugpakt. maar laten we niet teveel off topic gaan, hierover zijn betere topics.quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kijk verhalen sinds Babylon over verdreven volkeren zijn er genoeg.
Er bleken ook zwarte Joden te zijn, hoe vergaat 't hun?![]()
De Geschiedenis heeft vele kanten die je als mens niet in 1 mening kunt vatten.
denk dat ze wel moeten, anders hebben ze een groot probleem. waarom moeten wij met de uitwerpselen opgescheept zitten?quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:16 schreef Re het volgende:
[..]
ja makkelijk gezegd hoor... denk niet dat Algerije nou op dit tuig zit te wachten
Wie Algerije, denk dat Frankrijk weinig te zeggen heeft? en ja ieder land is verantwoordelijk voor zijn burgersquote:Op dinsdag 8 november 2005 02:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk dat ze wel moeten, anders hebben ze een groot probleem. waarom moeten wij met de uitwerpselen opgescheept zitten?
ik denk dat algerije en marokko nog steeds landen zijn waar frankrijk wel wat heen kan sturen als straf. nogmaals wat moeten wij met die poep?quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:20 schreef Re het volgende:
[..]
Wie Algerije, denk dat Frankrijk weinig te zeggen heeft? en ja ieder land is verantwoordelijk voor zijn burgers
ik denk echt dat dat veels te simpel is gedacht, waar ga je de grens trekken van wie wel en niet wordt gedeporteerd dan bijvoorbeeld? en waarom zouden die landen deze mensen weer willen opnemen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat algerije en marokko nog steeds landen zijn waar frankrijk wel wat heen kan sturen als straf. nogmaals wat moeten wij met die poep?
Ok dat is wel een topic waard want die gedeporteerde slaven uit Suriname zijn na wat aanloop problemen inmiddels ook gerespecteerde medeburgers.quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
klopt en daardoor is de staat israel volkomen terecht. ook omdat ze het gewoon hebben gekocht. maar onderhandelen met arabieren blijft lastig, totdat je ze gewoon met dezelfde woorden en daden terugpakt. maar laten we niet teveel off topic gaan, hierover zijn betere topics.
europa wordt nog wel eens wakker. nu is het nog mogelijk te relativeren, straks niet meer als het paard van troje daadwerkelijk het paard van troje is. of laten we het zover komen dat iedereen ze uitkotst en straks misschien nog doodmaakt ook? liever nu terugsturen en daar heeft algerije zich maar aan te houden. en marokko ook. beetje de vuilnisbak hier legen en dat niet hun vuilnis willen opruimen lijkt me ook niet zo best.quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:25 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk echt dat dat veels te simpel is gedacht, waar ga je de grens trekken van wie wel en niet wordt gedeporteerd dan bijvoorbeeld? en waarom zouden die landen deze mensen weer willen opnemen?
Kindertjes hoeven niet te reageren, dus bespaar je de "moeite" de volgende keer.quote:Op maandag 7 november 2005 17:29 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Iedere boerenlul kan een mening vormen zonder verstand van zaken te hebben
Op zich klopt je gedachtegang wel want de meeste grote steden in Marokko zijn stuk vooruitstrevender dan de 2e generatie hier.quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
europa wordt nog wel eens wakker. nu is het nog mogelijk te relativeren, straks niet meer als het paard van troje daadwerkelijk het paard van troje is. of laten we het zover komen dat iedereen ze uitkotst en straks misschien nog doodmaakt ook? liever nu terugsturen en daar heeft algerije zich maar aan te houden. en marokko ook. beetje de vuilnisbak hier legen en dat niet hun vuilnis willen opruimen lijkt me ook niet zo best.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |