nee - zijn niet voorgekomen en gaan voorlopig ook niet voorkomenquote:Op zondag 6 november 2005 14:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
na driss toch wel. omdat de heren, na flink opgestookt te zijn door de ael, aan het plunderen en vernielen sloegen. ook tijdens die vriendschappelijke voetbalwedstrijd trouwens.
mekiquote:Op zondag 6 november 2005 15:40 schreef Meki het volgende:
[..]
nee - zijn niet voorgekomen en gaan voorlopig ook niet voorkomen
alleen stille tocht
Weet jij ook hoe het beleid in Denemarken in elkaar steekt? Tijd terug een indrukwekkende docu over gezien.quote:Op zondag 6 november 2005 03:30 schreef OldSchoolFool het volgende:
Sja.. zijn ook weer moslims. Ik zeg maar niks...
Dan zullen de Europese moslims dus een orkaantje kunnen verwachten, jouw redenatie doortrekkend?quote:
Ben jij wel eens in Arhus geweest? Ik wel, in het gedeelte waar er 1 blanke per 500 allochtonen woonde. Daar werd ik niet vrolijk van. Het is dat ik goed begeleid werd door mijn Iraanse gastheer, anders was je daar je eigendommen niet zeker, om het mild uit te drukken.quote:Op zondag 6 november 2005 15:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Weet jij ook hoe het beleid in Denemarken in elkaar steekt? Tijd terug een indrukwekkende docu over gezien.
Ook daar heeft men met zeer strenge wetgeving en een fijne haatcampagne de boel proberen te regelen. Een beetje verdonk cs achtig. Ook een groots succes.
Wind zaaien en storm oogsten...
ach ze verkloten het voor hen zelf op een gegeven moment is parijs het zat en wordt het leger ingezet.quote:Op zondag 6 november 2005 15:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ben jij wel eens in Arhus geweest? Ik wel, in het gedeelte waar er 1 blanke per 500 allochtonen woonde. Daar werd ik niet vrolijk van. Het is dat ik goed begeleid werd door mijn Iraanse gastheer, anders was je daar je eigendommen niet zeker, om het mild uit te drukken.
meki. de me is weldegelijk ingezet. waarna het bladerdeeg natuurlijk al snel het rattenpad kozen.quote:Op zondag 6 november 2005 15:45 schreef Meki het volgende:
En Zoalshetis ik heb alleen de nieuwsvorming van de media gevolgt die rellen niet eens noemden
quote:Op zondag 6 november 2005 16:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
meki. de me is weldegelijk ingezet. waarna het bladerdeeg natuurlijk al snel het rattenpad kozen.
Nee dat was in Lille (Rijssel) dat ligt net in Frankrijk.quote:Op zondag 6 november 2005 16:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ach ze verkloten het voor hen zelf op een gegeven moment is parijs het zat en wordt het leger ingezet.
en dan kunnen ze weer in de slachtofferrol kruipen van de onderdrukte
ik dacht trouwens dat het in belgie ook al was helemaal het zuiden van wallonie
Vrijheid van meningsuiting zoon van een vrouw!quote:Op zondag 6 november 2005 07:24 schreef Vampier het volgende:
-edit: doe niet zo achterlijk-
Het is hier Amerika niet.quote:Op zondag 6 november 2005 17:51 schreef Vampier het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting zoon van een vrouw!
Wel dus. De rellen in Amsterdam Geuzenveld-Overtoomse veld rond 1999. Werd een naffertje aangesproken door de poltie ie een vuilnisbak in de fik stak ofzo. Meteen 30 andere naffers die em bijsprongen. Echt rattentaktiek. Grote rellen toen.quote:Op zondag 6 november 2005 14:40 schreef Knarf het volgende:
ME tegen Marocs is nog niet voorgekomen in Nederland, volgens mij.
waarom heb jij een signature in 't arabisch?quote:Op zondag 6 november 2005 18:01 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Wel dus. De rellen in Amsterdam Geuzenveld-Overtoomse veld rond 1999. Werd een naffertje aangesproken door de poltie ie een vuilnisbak in de fik stak ofzo. Meteen 30 andere naffers die em bijsprongen. Echt rattentaktiek. Grote rellen toen.
Je valt in herhaling.quote:Op zondag 6 november 2005 18:39 schreef Boekelmans het volgende:
[..]
waarom heb jij een signature in 't arabisch?
vertel het dan gelijk goedquote:Op zondag 6 november 2005 18:01 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Wel dus. De rellen in Amsterdam Geuzenveld-Overtoomse veld rond 1999. Werd een naffertje aangesproken door de poltie ie een vuilnisbak in de fik stak ofzo. Meteen 30 andere naffers die em bijsprongen. Echt rattentaktiek. Grote rellen toen.
Er is overigens wel degelijk uitsluiting, maar het straatbeeld wordt daar bepaald door mensen die toch al niet van plan waren te deugen. Een schrik voor iedereen.quote:Op zondag 6 november 2005 16:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ach ze verkloten het voor hen zelf op een gegeven moment is parijs het zat en wordt het leger ingezet.
en dan kunnen ze weer in de slachtofferrol kruipen van de onderdrukte
ik dacht trouwens dat het in belgie ook al was helemaal het zuiden van wallonie
meki het ging om de inzet van de me.quote:Op zondag 6 november 2005 19:00 schreef Meki het volgende:
[..]
vertel het dan gelijk goed
Slotervaart
Maar de rellen duurde maar een dag
Communist!!quote:Op zondag 6 november 2005 18:08 schreef Vampier het volgende:
-edit: nogmaals: doe niet zo achterlijk-
Klopt, omdat je geen atnwoord wilde geven. Nogmaals: vanwaar de reden om een signature in 't Arabisch te nemen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |