ik ken diegene die dat hiet zei niet. Dus ik ga geen vooroordelen over users hier op Fok gooien.quote:Op zondag 6 november 2005 10:52 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Dan nog is het een vooroordeel als het uit zijn domme mond komt....![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 10:52 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Dan nog is het een vooroordeel als het uit zijn domme mond komt....![]()
Maar nog niet vergelijkbaar met Rotterdamquote:Op zondag 6 november 2005 04:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Vergis je niet.
Ik ben er wel eens geweest in Arhus, maar daar zijn ze wel dergelijk hoor....
Het staat nu op Fok!, dus de internationale aandacht is erquote:Op zondag 6 november 2005 11:48 schreef kLowJow het volgende:
30 jongeren die al 3 dagen proberen een winkelcentrum in de fik te steken, maar niet opgepakt zijn. Ik snap ook niet waarom dat geen internationale aandacht heeft gekregen..
hebben ze het vuur nog niet uitgevonden ofzo?quote:Op zondag 6 november 2005 11:48 schreef kLowJow het volgende:
30 jongeren die al 3 dagen proberen een winkelcentrum in de fik te steken, maar niet opgepakt zijn. Ik snap ook niet waarom dat geen internationale aandacht heeft gekregen..
of moeten. groot verschil knul.quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 11:48 schreef kLowJow het volgende:
end or beginning?quote:
Laten we hopen dat de Nederlandse politie wel laat zien hoe je zoiets op moet lossen.quote:Op zondag 6 november 2005 13:30 schreef Smaakpolitie het volgende:
Hopelijk gaat het binnenkort ook los in één van 's lands verpauperde randstadwijken. Sensatie!
en daarna nederland...quote:Op zondag 6 november 2005 14:05 schreef Omaha het volgende:
Het volgende land waar rellen zullen uitbreken zal Belgie wel zijn..
Wat raar, geen midden oosten land, of Marokko? Warrom niet?quote:Op zondag 6 november 2005 06:55 schreef Clourhide het volgende:
Dit is actie-reactie.
Ik ben tweemaal in Kopenhagen geweest, en tweemaal heb ik een moslim horen zeggen dat hij wilde verhuizen naar een vrijer land ("Canada", zei een van die twee).
Gewoon omdat Denemarken een dorp is uiteraard. Daar wonen in totaal zo'n 120 mensen, en als er dan twee moslims komen wonen dan worden die weggepest.
Wees er maar blij mee.quote:Op zondag 6 november 2005 13:30 schreef Smaakpolitie het volgende:
Hopelijk gaat het binnenkort ook los in één van 's lands verpauperde randstadwijken. Sensatie!
na driss toch wel. omdat de heren, na flink opgestookt te zijn door de ael, aan het plunderen en vernielen sloegen. ook tijdens die vriendschappelijke voetbalwedstrijd trouwens.quote:Op zondag 6 november 2005 14:40 schreef Knarf het volgende:
ME tegen Marocs is nog niet voorgekomen in Nederland, volgens mij.
Jammer hequote:Op zondag 6 november 2005 14:40 schreef Knarf het volgende:
ME tegen Marocs is nog niet voorgekomen in Nederland, volgens mij.
ja johquote:Op zondag 6 november 2005 13:30 schreef Smaakpolitie het volgende:
waarom heb jij een arabische signature?quote:Op zondag 6 november 2005 03:30 schreef OldSchoolFool het volgende:
Sja.. zijn ook weer moslims. Ik zeg maar niks...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |