dido heeft gezegd tot het gaatje.quote:Op zondag 6 november 2005 03:35 schreef scanman01 het volgende:
Nu blijkt dat Dido vanalles gezegd heeft (naughty talk) in bed (een tijdje geleden). Maar ze wil dus echt NIETS doen.
Roel: "Hé Rob!"
Rob: "Ja?"
Roel: "Die spoort niet, echt!"
Je slaat de spijker op zn kop. Roel moet haar gewoon eens gaan afstoten, ik had dit als jongen echt niet gepikt. Dan zou ik mezelf wel aftrekken zo nu en dan, maar ik zou mezelf niet zo laten vernederen keer op keer. Laat Dido toch lekker stikken in haar eigen trots.quote:Op zondag 6 november 2005 03:32 schreef biggetje het volgende:
[..]
Ja...en even als vrouw op vrouw hè: ik snap die Roel dus ook niet! Hij blijft ook maar als een schoothondje achter haar aanlopen. De spanning is tw snijden tussen die twee en het hele huis merkt het ook IMO.
Wat wil Dido nou? Roel is een 'open deur' voor haar en ze weet zelf niet wat ze wil. Nou: KOM ER DAN GVD EENS ACHTER, WAT WIL JE NOU? GOEDKEURING VAN HET HUIS OFZO?!![]()
jezus wat een hoerquote:Op zondag 6 november 2005 03:36 schreef farceman het volgende:
Sorry, ik neem mijn woorden terug, hij heeft het ernu met Rob over ze trekt hem elke keer aan zijn pikkie en zegt dan welterusten! hahah wat een cockteaser
Omdat hij vaak natte dromen heeft, dan gebeurt er iets waar je niets voor hoeft te doenquote:Op zondag 6 november 2005 03:31 schreef Coraatje het volgende:
hoezo ben jij daar zo zeker van????
zei hij dat echtquote:Op zondag 6 november 2005 03:36 schreef farceman het volgende:
Sorry, ik neem mijn woorden terug, hij heeft het ernu met Rob over ze trekt hem elke keer aan zijn pikkie en zegt dan welterusten! hahah wat een cockteaser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |