Geeft Dido hier nu met haar handen aan welke maat het minstens moet zijnquote:
Ze is geil genoeg, maar zelfs zoenen schijnt niet te kunnen.quote:Op zondag 6 november 2005 03:40 schreef scanman01 het volgende:
Zal Dido frigide zijn?
Hij is heel koortsig.quote:Op zondag 6 november 2005 03:43 schreef BB-King het volgende:
Waarom zit Joost telkens te zeuren dat ie nooit in een ander bed moest gaan liggen?
bijgeloof, heeft hij eerder vanavond gezegdquote:Op zondag 6 november 2005 03:43 schreef BB-King het volgende:
Waarom zit Joost telkens te zeuren dat ie nooit in een ander bed moest gaan liggen?
Ik wist niet dat je koortsig kon worden van het slapen in een ander bed.quote:
Ik denk dat joost een beetje spijt heeft dat ie met Nat in 1 bed (nou ja technisch gezien 2) heeft gelegen, ik hoorde hem ook iets over zn Bren zeggen...quote:Op zondag 6 november 2005 03:43 schreef BB-King het volgende:
Misschien weet zij van zichzelf dat ze van zoenen al "los" gaat en doet het dus niet uit zelfbescherming.quote:Op zondag 6 november 2005 03:43 schreef svann het volgende:
[..]
Ze is geil genoeg, maar zelfs zoenen schijnt niet te kunnen.
Sinds wanneer nemen we Joost serieus?quote:Op zondag 6 november 2005 03:45 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je koortsig kon worden van het slapen in een ander bed.![]()
die heeft gewoon een hele gezellige droom over zijn vriendin gehad en in zijn droom verandede zijn vriendin langzaam in nathalie ,en daar is hij zo van geschrokken ...quote:Op zondag 6 november 2005 03:45 schreef BB-King het volgende:
[..]
Of stilte voor de storm... maar dat ga ik niet meer meemaken, ik ga mijn mandje nu echt opzoeken.... slaap lekker allemaalquote:
Als je in het bed van bv Chantal geslapen hebt kan ik me voorstellen dat je koortsig wordt en uitslag krijgt.quote:Op zondag 6 november 2005 03:45 schreef BB-King het volgende:
[..]
Weet ik veel. Hij zei dat ie in een ander bed moest liggen en dat hij nu heel koortsig was.quote:Op zondag 6 november 2005 03:45 schreef BB-King het volgende:
[..]
Slaap zequote:Op zondag 6 november 2005 03:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Of stilte voor de storm... maar dat ga ik niet meer meemaken, ik ga mijn mandje nu echt opzoeken.... slaap lekker allemaal
Daar kiest hij zelf voorquote:Op zondag 6 november 2005 03:47 schreef BBscanner het volgende:
Nu is Menno zelfs niet meer in de slaapkamer gewenst.![]()
[afbeelding]
Dit zal de voice over ook wel zeggen maandag.quote:Op zondag 6 november 2005 03:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mag ik dit alvast bombaderen tot de "Nacht van Dido", en dan niet in positieve zin?
'Dido Your Worst Nightmare' lijkt me toepasselijker.quote:Op zondag 6 november 2005 03:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Weet ik veel. Hij zei dat ie in een ander bed moest liggen en dat hij nu heel koortsig was.
Ze zijn allemaal niet goed wijs, lijkt wel.
Mag ik dit alvast bombaderen tot de "Nacht van Dido", en dan niet in positieve zin?
Lijkt me koud, dat dunne dekentje.quote:Op zondag 6 november 2005 03:47 schreef BBscanner het volgende:
Nu is Menno zelfs niet meer in de slaapkamer gewenst.![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 6 november 2005 03:48 schreef wickie het volgende:
Zo hehe rust ik verkas ook naar mn bedje.... In opwachting van mn waarschijnlijk beschonken vriendje....
Die hardquote:Op zondag 6 november 2005 03:49 schreef Minouishere het volgende:
ik blijf nog effe.........
Go sleep...echt er gebeurd niets meer ik ga zo ookquote:Op zondag 6 november 2005 03:51 schreef Minouishere het volgende:
ik hoorde dido kreunen.....denk ik ..maarja je gaat je zolangzamerhand van alles voor de geest halen he......
tot m'n biertje op isquote:Op zondag 6 november 2005 03:51 schreef biggetje het volgende:
Nou...hoe lang gaan jullie dit nog aanschouwen?![]()
![]()
peukie en dan ...quote:Op zondag 6 november 2005 03:51 schreef biggetje het volgende:
Nou...hoe lang gaan jullie dit nog aanschouwen?![]()
![]()
Dus wij zijn de enige twee die de ongegeneerde vrijpartij van Roel en Dido gaan zien.quote:Op zondag 6 november 2005 03:49 schreef Minouishere het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2005 03:49 schreef Minouishere het volgende:
Blijf lekker zelf wakker, watjequote:Op zondag 6 november 2005 03:48 schreef teamlead het volgende:
ik geef het ook op voor nu
mocht er nog geneukt worden: open er een topic over en gooi die caps daarin
of beidequote:Op zondag 6 november 2005 03:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus wij zijn de enige twee die de ongegeneerde vrijpartij van Roel en Dido gaan zien.![]()
Dido kan het straks echt niet meer houden en stort zich op Roel, of desnoods op Rob![]()
dat we dat nog mogen meemaken coos, toch fijn om een die hard te zijn he?quote:Op zondag 6 november 2005 03:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus wij zijn de enige twee die de ongegeneerde vrijpartij van Roel en Dido gaan zien.![]()
Dido kan het straks echt niet meer houden en stort zich op Roel, of desnoods op Rob![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |