Ieewwwwquote:Op zondag 6 november 2005 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
Als Dido strakjes gaat slapen, vindt ze Joost in haar bed.
Denk dat er niet meer in zit dan een 'handkus' voor Roel bij 'Queen Dido'quote:Op zondag 6 november 2005 02:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het volgende topic wordt "Gaat Roel Dido nog een nachtkusje op haar hoofd geven?"
joost en nathalie liggen toch in menno's bed?quote:Op zondag 6 november 2005 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
Als Dido strakjes gaat slapen, vindt ze Joost in haar bed.
Als ik daar zou zitten als cameraman dan zou ik dat wel doen jaquote:Op zondag 6 november 2005 02:18 schreef Showtime het volgende:
Zometeen komt er een cameraman aanlopen en die duwt zo hun koppen tegen elkaar.
quote:Op zondag 6 november 2005 02:19 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en gaan ze der rest van bb elkaars handje vast houden
ZIJ hebben tenminste nog lol, wij zijn een beetje maso.quote:Op zondag 6 november 2005 02:19 schreef doka het volgende:
en toch blijven we lekker met z'n allen kijken![]()
Ja? Ik heb het niet zo gevolgd, ik dacht dat Joost op Dido's plek ligt.quote:Op zondag 6 november 2005 02:20 schreef Coraatje het volgende:
[..]
joost en nathalie liggen toch in menno's bed?
quote:Op zondag 6 november 2005 02:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als ik daar zou zitten als cameraman dan zou ik dat wel doen ja![]()
Ik heb nu zelfs zin om de kat vol op zijn bek te pakken![]()
Volgens mij hebben wij meer lolquote:Op zondag 6 november 2005 02:21 schreef svann het volgende:
[..]
ZIJ hebben tenminste nog lol, wij zijn een beetje maso.
quote:Op zondag 6 november 2005 02:22 schreef Gert het volgende:
Maar waarom durft Roel nou niet gewoon om een zoentje te vragen.. ik snap het echt niet.
Als Dido hem zo op loopt te geilen, dan is het toch geen vernedering meer als zij hem afwijst? Dan is Dído degene die zich moet schamen, om zulke signalen af te geven.
Ik bedoel:
[afbeelding]
Als je dan nog een zoen afwijst, ben je gewoon min bezig.
Daarvoor is die adblocker zo handigquote:Op zondag 6 november 2005 02:21 schreef F4iTH het volgende:
OMG steeds als ik deze pagina refresh schrik ik weer van die Evil Chantal. Je wordt bedankt BB5kijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |