Moet je wel doenquote:Op zondag 6 november 2005 01:57 schreef zoalshetis het volgende:
zo heb ik ook best wel een hekel aan mensen die of zo als ofzo schrijven, maar daar hoor je mij niet over klagen.
tsja. wat kan ik zeggen... het waren twee fantastische dagen op school.quote:Op zondag 6 november 2005 02:00 schreef Bigs het volgende:
[..]
Moet je wel doenis goed voor je
ofzo
Nee maar serieus.. niet eens een simpele regel als hij = stam + t toe kunnen passen vind ik wel erg hoor.
kut godver dat doe IK dus altijd eh, verdomme nu heb je een hekel aan mequote:Op zondag 6 november 2005 01:57 schreef zoalshetis het volgende:
zo heb ik ook best wel een hekel aan mensen die of zo als ofzo schrijven.
hangt van je aanbod af.quote:Op zondag 6 november 2005 02:02 schreef Herald het volgende:
[..]
kut godver dat doe IK dus altijd eh, verdomme nu heb je een hekel aan me
is er nog een mogelijkheid, ook al is het een zeer kleine, dat ik toch nog in je genade kan vallen?
jij dacht ik zet maar vast een 't' neer, want je weet maar nooit of het zo hoort?quote:Op zondag 6 november 2005 02:57 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Tiefus!, waar komen al diet kut newbies nou weer vandaan???
Er zit een groot verschil tussen niet kunnen en niet willen, en, aangezien er een hoop mensen ontzettend onzinnig over gaan zeuren is het extra verleidelijk om het fout te schrijven.quote:Op zondag 6 november 2005 02:00 schreef Bigs het volgende:
Nee maar serieus.. niet eens een simpele regel als hij = stam + t toe kunnen passen vind ik wel erg hoor.
Hahaquote:Op zondag 6 november 2005 03:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Spellingnazi's mogen net zoals de echte variant doodvallen.
ik heb laatst nog een kit gekocht van bizon. er stond een taalfout in de gebruiksaanwijzing. toch gooi ik hem niet wegquote:Op zondag 6 november 2005 13:10 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
HahaMensen die een taal foutloos weten te hanteren worden in ieder geval serieus genomen. Als ik een brief ontvang waarin dergelijke taalfouten staan gaat deze linea recta bij het oud papier.
ik kan het van de kittube afvijlen...quote:Op zondag 6 november 2005 13:15 schreef W1ZZ het volgende:
De gebruiksaanwijzing toch wel, hoop ik?
ik ben behept met een vorm van woordblindheid aangaande 'd's en 't's. het is voor mij onmogelijk de regels van het ontleden te onthouden. best lastig als copywriter, maar gelukkig heb ik irl een correctrice...quote:Op zondag 6 november 2005 13:21 schreef Bigs het volgende:
Ik kom dit soort dingen vooral tegen op m'n werk (in dossiers van klanten enzo). Mensen die weten waar ik werk zullen het misschien niet altijd met me eens zijn, maar ik dacht dat mijn collega's allemaal toch wel een minimaal opleidingsniveau hadden. Dat valt toch wel tegen dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |