Vergeet je je toekomstige werkgever nietquote:Op maandag 7 november 2005 12:36 schreef teamlead het volgende:
ik ga nu stemmen
quote:Op maandag 7 november 2005 12:38 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Vergeet je je toekomstige werkgever niet![]()
![]()
Herstel dan gelijk ff je eigen punten uit de eerste 3 lijstjes van dit topic, dat is niet helemaal goed gegaan, je gaat van 25 naar 29 terwijl je alleen van versabommie punten hebt gekregen.quote:Op maandag 7 november 2005 12:45 schreef Snaptnix het volgende:
OK ik ga nu stemmen
Ok gedaan,quote:Op maandag 7 november 2005 12:50 schreef PH52 het volgende:
[..]
Herstel dan gelijk ff je eigen punten uit de eerste 3 lijstjes van dit topic, dat is niet helemaal goed gegaan, je gaat van 25 naar 29 terwijl je alleen van versabommie punten hebt gekregen.
![]()
Ben bezig er iets leuks van te maken..... Tenminste een poging te ondernemen daartoequote:Op maandag 7 november 2005 12:55 schreef PH52 het volgende:
De bonus: Degene die de genadeklap uitdeelt mag verzinnen hoe die persoon uit het BB forum verdwijnt (danwel jammerlijk aan zijn/haar einde komt, maak er maar iets moois van). Zou degene die bij ons overblijft ook degene zijn die uiteindelijk wint?
Ik ben benieuwd.![]()
Kijk! Een kenner!quote:
wat mij betreft welquote:Op maandag 7 november 2005 14:28 schreef teamlead het volgende:
exits zijn ok
Kunnen we Yantjes niet alsnog toevoegen?![]()
Mag om 12 uur pas stemmen anders had ik t gedaanquote:Op maandag 7 november 2005 14:28 schreef teamlead het volgende:
exits zijn ok
Kunnen we Yantjes niet alsnog toevoegen?![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 10:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat een ontzettende kutnominaties!![]()
Dus je denk dat Petertje een opkikkertje nodig heeft? En je denkt ook dat hem een ´zielig figuur´ noemen gaat helpen?![]()
![]()
En dan 2 nominaties omdat je ze niet kent? Die 2 hebben samen 2300 posts gemaakt, maar ze krijgen nu minpunten omdat jij daar overheen hebt gelezen?
Ik zal dit onrecht vanavond zéker in mijn eigen punten verwerken.
quote:Op maandag 7 november 2005 13:36 schreef Snaptnix het volgende:
Het einde van riri:
Nadat Rob donderdag geboeid en wel het BB huis moet verlaten, wordt hij door zijn familie voorgesteld aan zijn enige fan. Riri.
Na enige tijd over en weer Menno bashing, komt Rob tot de conclusie dat riri misschien wel een grotere en engere psychopaat is als hijzelf. Dat kan Rob met zijn winnaarsmentaliteit natuurlijk niet over zijn kant laten gaan. Die moet opgeruimd worden.
Vele personen hier op Fok probeerden haar nog te waarschuwen voor haar enthousiasme en proberen duidelijk te maken dat ze gevaar loopt met die psycho in de buurt, maar helaas voor haar kan ze geen slecht ontdekken in Rob.
Laatste melding van haar op fok was dat ze met Rob op vakantie zou gaan en na een paar weken weer terug zou zijn. Echter riri kwam maar niet terug.
De plotselinge verdwijning tijdens de vakantie is met geheimzinnigheid omgeven. Getuigen zouden haar gezien hebben in een gevangenenkamp van de dictator Rob. Er is nooit meer iets van haar vernomen
Ja, ver-kermis-de-kikkertquote:
Daar hebben we Hummie toch voor?quote:Op maandag 7 november 2005 14:51 schreef cuall het volgende:
Ik wil een ballotage commissie voor nieuwe deelnemers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |