Resultaat vanmorgen tot nu: 10 anderen, 1 Lieske.quote:Op zondag 6 november 2005 14:25 schreef ChantalC het volgende:
Scanman -- Iets teveel Lieske scans op het forum
Als je er nou ff megaveel Dido scans tegen aan gooit, dan verdien je weer punten...quote:Op zondag 6 november 2005 14:47 schreef scanman01 het volgende:
Resultaat vanmorgen tot nu: 10 anderen, 1 Lieske.
Maar okee...
* (maakt notitie) *
Vanmorgen toch al 4 van de 11 ofzo.quote:Op zondag 6 november 2005 14:56 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Als je er nou ff megaveel Dido scans tegen aan gooit, dan verdien je weer punten...![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 14:37 schreef luciano het volgende:
[quote]Op zondag 6 november 2005 14:05 schreef Jappie het volgende:
Luciano krijgt 2 punten in mindering omdat ie bij de sociale dienst werkt![]()
Ik wil nog ff wat tegen Jappie zeggen ..... lamaar .... edit
Je mag er maar 3 dat weet je hè?quote:
IK verdenk scanman ervan op zijn Tanjaas te handelen... Als je vergeet het dekseltje op de botervloot te doen, ga je 2 punten naar beneden...quote:
Nee, jij had een goede reden met je te veel Lieske capsquote:Op zondag 6 november 2005 15:19 schreef ChantalC het volgende:
[..]
IK verdenk scanman ervan op zijn Tanjaas te handelen... Als je vergeet het dekseltje op de botervloot te doen, ga je 2 punten naar beneden...![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 16:45 schreef sportvlek het volgende:
luciano ++ want omdat hij een beetje maf is betekent nog niet dat het een lul is
flugel twee er af want die doet heel aardig want ze wil mod worden
gert + twee want dat kijkfcijfertopic kijk ik altijd en hij houd dat altijd bij.
en ik heb mezelf er ook bijgezet maar ik krijg toch geen punten want ik post te weinig hahaha
stand
Nou Flugel je geeft goede redenatie waar je iemand punten geeft.quote:Op zondag 6 november 2005 16:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Dat mod-gedoe is pas sinds 2 dagen.... Heb er voorheen nog nooit over nagedacht. Heb overigens ook niet de illusie dat ik het wordt. Teamlead zou nml een hele goeie zijn....
Haha, ik lijk Menno wel.... Als ik aardig ben wordt me direct verweten dat het is omdat ik mod wil worden....![]()
Nee beeb, sportvlek haalt er bij mij 2 punten af....quote:Op zondag 6 november 2005 17:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nou Flugel je geeft goede redenatie waar je iemand punten geeft.
Dat het nu toevallig een mod is maakt niets uit hoor.![]()
Doe wat je wil doen![]()
dat bedoelde ik ook zn reden en daarom 2 pnt eraf.quote:Op zondag 6 november 2005 17:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee beeb, sportvlek haalt er bij mij 2 punten af....
Ik zou alleen maar sinds eind augustus al, heel aardig zijn omdat ik (2 dagen geleden) aangaf wel interesse te hebben in het modschap nu Sanne weggaat....
Nog heel ff en ik heb ook de RSI van Sanne veroorzaakt, zodat ik kans zou gaan maken![]()
*Menno-complex krijgt*
quote:Op zondag 6 november 2005 17:06 schreef luciano het volgende:
Scheelt het erg veel als ik je vanaf nu dagelijks 2 punten erbij geef Flügeltje_lief .... !!! ???
Heb ik dan wat meer credits in de toekomst als ik me WEER misdraag !! ??
![]()
Nou, fijn om te weten dat dat verzekeringsgeld wat we met zijn allen ophoesten goed besteed is.quote:Op zondag 6 november 2005 17:14 schreef luciano het volgende:
En gewoon uuuuuuuuuuuuren per dag door typen achter die kut_computer .........![]()
![]()
![]()
Jeetje wat een hele rits zeg.quote:Op zondag 6 november 2005 17:14 schreef luciano het volgende:
Ik wist niet eens dat jij had geschreven hoor . Dat Sanne weg is weet ik wel ja , jammer .
Ik heb zelf ook al 2 jaar rsi_achtige klachten , maar ja , probeer maar eens van de computer af te blijven .... ik heb 2 x per week intensieve fysio nu / een neuroloog bezocht / een reumatoloog bezocht / ik ga een 2nd opinion doen binnenkort bij een andere neuroloog / ik heb een verwijskaart liggen voor ergotherapie / en ik wil terug naar mijn orthopeed na een schouderoperatie 4 jaar geleden , om te kijken of het DAAR iets mee te maken heeft ...........
En gewoon uuuuuuuuuuuuren per dag door typen achter die kut_computer .........![]()
![]()
![]()
O Luciano.... Wat heerlijk.... Een open doel..........................quote:Op zondag 6 november 2005 17:35 schreef luciano het volgende:
Alles wat ik beet pak voel ik ja .
Trapleuning / afstandbediening / computermuis / ... zelfs rukken voel ik , maar ja , als IK het niet doe , wie doet het dan voor mij .... !!! ???
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |