quote:Op zondag 6 november 2005 17:35 schreef luciano het volgende:
Alles wat ik beet pak voel ik ja .
Trapleuning / afstandbediening / computermuis / ... zelfs rukken voel ik , maar ja , als IK het niet doe , wie doet het dan voor mij .... !!! ???
![]()
![]()
![]()
01.03.quote:Op zondag 6 november 2005 23:50 schreef SuperMOM het volgende:
Kan ik al stemmen? Of moet het na 00.00 uur?Ben vergeten hoe laat ik gestemd heb gisteren
![]()
editquote:Op maandag 7 november 2005 00:10 schreef TheVulture het volgende:
Mijn punten voor de maandag
Riri -- het wordt tijd voor een exit![]()
Snaptnix ++ carnaval/polonaise was
Cuall ++ lekker gedanst samen
En ik wacht nog steeds op mijn eerste stemmen![]()
1. waar is de nieuwe lijst?quote:Op maandag 7 november 2005 00:18 schreef versabommie het volgende:
ik ben weer snel klaar ...ik wil het liefst overblijven met lovebear en snaptnix, omdat ze zo'n grote mond hebben die makkelijk te snoeren is.
Ook wil ik scanman 2 punten afnemen ...Ik had diep respect voor het feit dat hij niet inging op mijn provocaties maar dat heeft hij volledig teniet gedaan door zijn sympathie voor ammerdam niet onder stoelen of banken te steken...
als ik er nog 2 overheb dan wil ik er 2 geven aan isa vanwege haar beregeile avatar en onze gedeelde mening over roel !
dus:
isa +2, snaptnix +2 en lovebear +2
mocht ik er nog 2 af mogen nemen dan scan -2
Moe je wel heel de lijst plaatsen schatquote:Op maandag 7 november 2005 00:18 schreef versabommie het volgende:
ik ben weer snel klaar ...ik wil het liefst overblijven met lovebear en snaptnix, omdat ze zo'n grote mond hebben die makkelijk te snoeren is.
Ook wil ik scanman 2 punten afnemen ...Ik had diep respect voor het feit dat hij niet inging op mijn provocaties maar dat heeft hij volledig teniet gedaan door zijn sympathie voor ammerdam niet onder stoelen of banken te steken...
als ik er nog 2 overheb dan wil ik er 2 geven aan isa vanwege haar beregeile avatar en onze gedeelde mening over roel !
dus:
isa +2, snaptnix +2 en lovebear +2
mocht ik er nog 2 af mogen nemen dan scan -2
Jij editte jouw lijst nadat ik mijn lijst al geplaatst hadquote:Op maandag 7 november 2005 00:29 schreef Snaptnix het volgende:
edit: tis weer helemaal fout aan het lopen op deze manier
quote:Op maandag 7 november 2005 00:29 schreef style het volgende:
Supermom ++ niet alleen voor de gekregen punten maar ook ben ik blij met je streamverslagen
vandaag
quote:Op maandag 7 november 2005 00:37 schreef style het volgende:
[..]
Jij editte jouw lijst nadat ik mijn lijst al geplaatst had![]()
En nadat ik jouw lijst zag wilde ik mijn lijst weer aanpassen en dan haal jij jouw lijst weer weg.quote:Op maandag 7 november 2005 00:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
ja jij had de lijst van bommie als uitgangspunt en ik ook. Liep niet helemaal lekker zo
pffffff gelukkig maarquote:Op maandag 7 november 2005 00:43 schreef style het volgende:
[..]
En nadat ik jouw lijst zag wilde ik mijn lijst weer aanpassen en dan haal jij jouw lijst weer weg.![]()
Maar het is goed gekomen gelukkig
quote:Op maandag 7 november 2005 00:45 schreef lovebear het volgende:
Cuall++ Ook lief kan goed met haar lachen en goed geholpen gister nacht
Sorry schatquote:kon ik die kut lijst weer op volgorde zetten omdat iedereen voor mij te lui was om dat ff te doen
Opschieten, slome!quote:Op maandag 7 november 2005 01:14 schreef BorTheWolf het volgende:
Bor gaat posten
quote:Op maandag 7 november 2005 00:10 schreef TheVulture het volgende:
Mijn punten voor de maandag
Cuall ++ lekker gedanst samen
Wat een ontzettende kutnominaties!quote:Op maandag 7 november 2005 01:04 schreef cuall het volgende:
++ Peter6000 - diep in mijn hart heb ik altijd een zwak voor de zielige figuren en ik denk dat Petertje en opkikkertje nodig heeft![]()
-- Djoj en Jallaken ik helemaal niet dus verdienen het ook niet om in deze lijst te staan
Die lijst is trouwens veel te lang
dus er moeten snel wat mensen uitgedonderd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |