Ik ken Herman Finkers wel enigszins, ik bijna al z'n teksten thuis liggenquote:Op zondag 6 november 2005 15:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
je bent de eerste die het opmerkt![]()
Lebbis en Jansenquote:Op zondag 6 november 2005 01:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Allemaal klapvioolen. Met hun gescheld
Finkers is te zien in de dramaserie (bevat ook humor) Van Jonge Leu en Oale Groond, die iedere zondag te zien is op RTVOost. Finkers heeft een van de hoofdrollen en is verantwoordelijk geweest voor de bewerking en aanvulling van het scenario.quote:Op zondag 6 november 2005 15:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's van Herman Finkers
Jammer dat die ziek is en niet meer op de planken staat
Ok, dat wist ik niet, da's goed nieuwsquote:Op zondag 6 november 2005 16:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Finkers is te zien in de dramaserie (bevat ook humor) Van Jonge Leu en Oale Groond, die iedere zondag te zien is op RTVOost. Finkers heeft een van de hoofdrollen en is verantwoordelijk geweest voor de bewerking en aanvulling van het scenario.
Hoewel het acteerwerk niet echt geweldig is, is het een bijzonder leuke serie.
Je kan hem zien via de uitzending gemist-afdeling van de RTV-Oost website.
"Klote Pino"quote:Op zondag 6 november 2005 20:22 schreef _moder8or_ het volgende:
Ja lach maarIk krijg 'kaapse' wel in 1 hokje hoor
Maarja, alle mensen zijn andersquote:Op maandag 7 november 2005 01:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Het valt wel op dat iedereen of hem helemaal geweldig vind, of hem echt helemaal niks vind, niet er tussen in of zo
preciesquote:Op maandag 7 november 2005 01:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maarja, alle mensen zijn andersDus ook bij het humeur
't maakt wel verschil of je daar in het publiek zit, of chagrijnig voor de tv...quote:Op maandag 7 november 2005 08:08 schreef Masta-t het volgende:
Wat ik niet snapte was dat het publiek zoveel lachtte... hij was sleguht!
Dus jij snapt niet dat er verschillende smaken zijn?quote:Op maandag 7 november 2005 08:08 schreef Masta-t het volgende:
Wat ik niet snapte was dat het publiek zoveel lachtte... hij was sleguht!
ja dat vindt hij zelf ook.quote:Op maandag 7 november 2005 12:12 schreef _moder8or_ het volgende:
Sorry hoor. Maar ik snap echt niet waarom jullie niet de humor voor hebben. Bert Visscher is gewoon de leukste/grappigste/mafste/vrolijkste cabaratier in Nederland
quote:Op maandag 7 november 2005 13:26 schreef rompompom het volgende:
Wat een zinloze discussie over smaak weer zeg
Reageer lekker door, dan is-ie snel uit m'n MyAT
gelukkig niet nee. maar dat denk ik omdat meneer altijd, ook na honderd keer hetzelfde gezegd te hebben bij diverse podia, nog steeds in staat is het publiek te overlachen.quote:Op maandag 7 november 2005 13:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij weet dat, want jij kent meneer Visscher?
Inderdaad een goede samenvatting van zijn grappenquote:
Ah vandaar, ik dacht al dat je recht had van spreken!quote:Op maandag 7 november 2005 13:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gelukkig niet nee. maar dat denk ik omdat meneer altijd, ook na honderd keer hetzelfde gezegd te hebben bij diverse podia, nog steeds in staat is het publiek te overlachen.
en is ie ook net zo 'grappig'? want dat lijkt me een hel.quote:Op maandag 7 november 2005 15:28 schreef Avalanche.. het volgende:
Ik vind 'm ook niet grappig. Veel te druk en chaotisch...
Mijn mentor is trouwens de broer van Bert Visscher. Hij is al net zo chaotisch als Bert![]()
Nee. Hij is best ok, alleen ook redelijk druk en chaotisch. Hij wil het trouwens niet over z'n ''kleine broertje'' (Bert dus) hebben...quote:Op maandag 7 november 2005 15:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en is ie ook net zo 'grappig'? want dat lijkt me een hel.
Om hem kan ik echt niet lachenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:41 schreef olan het volgende:
Bert Visser is wat, maar Freek de Jonge zeg eesn, trek die volle zalen??
hij trekt al jaren volle zalen. bovendien heeft hij een taalprijs gewonnen. de rooie draad van freek heeft nog niemand gepresteerd in cabaret-nederland. hij is de meest intelligente onder het stel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:41 schreef olan het volgende:
Bert Visser is wat, maar Freek de Jonge zeg eesn, trek die volle zalen??
om hem... dit zegt wel genoeg.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Over hem kan ik echt niet lachen
sow! wat was die weijers slecht zeg... nog geen glimlach. lebbis, dolf en bert zijn ook erg tenenkrommend, maar ja smaak he...quote:Op maandag 14 november 2005 01:07 schreef Beeker het volgende:
Ik heb alle DVD´s van Bert vind hem goed. Zag laats Lebbis ook goed. Gister was Dolf Jansen alleen op Tv vond ik wat minder. Guido Weijers vond ik echt niks
omfgquote:Op maandag 14 november 2005 01:14 schreef _moder8or_ het volgende:
Lebbis & Janssen. Ook erg leuk (Duo dan)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |