retorische vraag. biertje natuurlijkquote:Op zondag 6 november 2005 01:10 schreef Minouishere het volgende:
wat een gezeik zeg.......sta wel voor een dilemma nu, nog een biertje en hopen dat het spannend wordt, of naar bed en morgen gezond weer op, suggesties iemand?
Heej die heb ik in het blauw!quote:
Zou nog maar ff een biertje open trekken, eens moet het ervan komen ...denk ik hoor...gezond opstaan kan altijd nog...quote:Op zondag 6 november 2005 01:10 schreef Minouishere het volgende:
wat een gezeik zeg.......sta wel voor een dilemma nu, nog een biertje en hopen dat het spannend wordt, of naar bed en morgen gezond weer op, suggesties iemand?
Dan ligt ze wel naast de verkeerde persoonquote:Op zondag 6 november 2005 01:10 schreef MissX het volgende:
volgens mij heeft Nathalie gewoon een filnke beurt nodig
ha doka, gezellig ! ok dan neem ik er nog eentje.....of twee.... ofzow....quote:Op zondag 6 november 2005 01:10 schreef doka het volgende:
[..]
retorische vraag. biertje natuurlijkhoop en bier doet leven
![]()
Niet over jezelf in derde persoon enkelvoud praten ajbquote:
Wrom dan, hij heeft toch een poot staan bij ut badJE??quote:Op zondag 6 november 2005 01:10 schreef regenworm het volgende:
Ben benieuwd hoe rob na de slaapkamer loopt.
k hoop dat ie met zijn kop tegen die plantenbak aanduikelt, waar het geld van Roel in zit.quote:Op zondag 6 november 2005 01:11 schreef Showtime het volgende:
whahah Rob kan zijn evenwicht niet behouden op 1 been
Scanmannen zijn ook APP fan!quote:Op zondag 6 november 2005 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet over jezelf in derde persoon enkelvoud praten ajb![]()
geen flauw idee met zoveel drank op gaat het niet meer zo makkelijkquote:Op zondag 6 november 2005 01:12 schreef flugeltje het volgende:
Zou het pukkeltje van Roel al strak staan?
Nahh, zolang ze bukt en haar kop houdt.quote:Op zondag 6 november 2005 01:11 schreef cuall het volgende:
Nathalie is echt zat, daar wordt toch geen enkele man opgewonden van
![]()
Geen idee. Hoe kan je het verschil zienquote:Op zondag 6 november 2005 01:12 schreef flugeltje het volgende:
Zou het pukkeltje van Roel al strak staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |