dat vind ik minder bezwaarlijk, dan dat mijn ouders getuige zijn van mijn gehobbyquote:Op zondag 6 november 2005 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het risico dat een cameraman zo'n filmpje in besloten kring laat zien... brrrr....
ja waar het hart van vol is.............quote:Op zondag 6 november 2005 00:15 schreef Gert het volgende:
Er wordt van buiten het huis geroepen: "Go Big Brothereeeeer"
Dido: "Dido zeiden ze!"
Rob en Chantal: nee, ze zeiden Go Big Brother
Dido: Nee, ze zeiden Dido!
Chantal: OK, dan lag het aan ons allemaal.
![]()
Weet zeker dat ik dat midden in de nacht onder de tekens dan toch zo stiekem mogelijk zou proberen hoor. Kan het me gewoon niet voorstellen zolang zonder.quote:Op zondag 6 november 2005 00:19 schreef milagro het volgende:
[..]
\
Oh ik zou het ook makkelijk kunnen laten zo lang als er overal camera's hangen, hoor en ik 200% zeker weet dat mijn ouders met hun neus op het beeldscherm zitten iedere dag
Je mag het ook onder het dekbed doen hoor i.p.v. voor de spiegelquote:Op zondag 6 november 2005 00:23 schreef milagro het volgende:
[..]
dat vind ik minder bezwaarlijk, dan dat mijn ouders getuige zijn van mijn gehobby
het gaat niet om dat zij er niet tegen zouden kunnen, IK kan er niet tegenquote:Op zondag 6 november 2005 00:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Weet zeker dat ik dat midden in de nacht onder de tekens dan toch zo stiekem mogelijk zou proberen hoor. Kan het me gewoon niet voorstellen zolang zonder.
En dan daarbij m'n ouders sexen zelf ook hoor, anders had ik er ook niet geweest. Dan weten ze dus ook hoe lekker het is dus. Zullen het me vast wel vergeven.![]()
Goed gezegtquote:Op zondag 6 november 2005 00:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Weet zeker dat ik dat midden in de nacht onder de tekens dan toch zo stiekem mogelijk zou proberen hoor. Kan het me gewoon niet voorstellen zolang zonder.
En dan daarbij m'n ouders sexen zelf ook hoor, anders had ik er ook niet geweest. Dan weten ze dus ook hoe lekker het is dus. Zullen het me vast wel vergeven.![]()
[roelmodus] Boeiend [/roelmodus]quote:Op zondag 6 november 2005 00:26 schreef D.Rose het volgende:
Joost en Menno bespreken de voor- en nadelen van het rijden op gas
o dan gaat het niet over hemzelfquote:Op zondag 6 november 2005 00:27 schreef Showtime het volgende:
Roel verteld een mop over een neger met een "lange" lul.![]()
Van masturberen word je doof.quote:Op zondag 6 november 2005 00:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das helemaal boeiendquote:Op zondag 6 november 2005 00:28 schreef MissX het volgende:
[..]
net hadden ze het over welke teletekstpagina's bij wat hoorde
Teveel euhquote:Op zondag 6 november 2005 00:29 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Van masturberen word je doof.Ps. hebben jullie ook geen geluid?
quote:Op zondag 6 november 2005 00:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Geen spelling check vanaaf nu mag t![]()
ik zallet doâh me vinges gedauge voâh deize eine keâhquote:Op zondag 6 november 2005 00:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Geen spelling check vanaaf nu mag t![]()
Ik denk dat ze hiermee ook Lieske en Chantal probeert terug te pakken omdat ze denkt dat die twee jaloers op d'r zijn, vanwege Roel.quote:Op zondag 6 november 2005 00:28 schreef Mleentje het volgende:
Ik begin ook steeds meer een hekel aan Dido te krijgen. Doordat ze zo slecht op die nominaties reageerde en ook omdat ik heeeeeeel erg in de indruk krijg dat zij nu toenadering tot Roel zoekt om stemmen te winnen.
quote:Op zondag 6 november 2005 00:30 schreef milagro het volgende:
[..]
ik zallet doâh me vinges gedauge voâh deize eine keâh![]()
Ik denk dat het resultaat ze afgeschrokken heeft en ze er in 1 klap van genezen zijnquote:Op zondag 6 november 2005 00:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 6 november 2005 00:31 schreef Lamon het volgende:
Ik hou niet van moppen. Gaan ze nou nog wat leukers doen met die laveloosheid?
Moppen vertel je idd alleen maar als je geen gespreksstof meer hebtquote:Op zondag 6 november 2005 00:31 schreef Lamon het volgende:
Ik hou niet van moppen. Gaan ze nou nog wat leukers doen met die laveloosheid?
De mannen kunnen het sowiesó maar beter zelf doen, anders wordt het op een gegeven moment vanzelf een kliederboel 's nachts.quote:Op zondag 6 november 2005 00:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 november 2005 00:30 schreef milagro het volgende:
[..]
ik zallet doâh me vinges gedauge voâh deize eine keâh![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 00:25 schreef cuall het volgende:
[..]
Je mag het ook onder het dekbed doen hoor i.p.v. voor de spiegel![]()
Vandaag wel, ik weet niet waarom, misschien voelt hij zijn exit aankomen en kan hij daar niet mee overwegquote:Op zondag 6 november 2005 00:32 schreef Suuz_ het volgende:
rob drinkt toch niet of nu ineens wel?
Chantal dacht toch hopelijk niet echt dat ze een kans had bij Roel?!quote:Op zondag 6 november 2005 00:31 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hiermee ook Lieske en Chantal probeert terug te pakken omdat ze denkt dat die twee jaloers op d'r zijn, vanwege Roel.
Ze hebben het nu over buitenaardse wezens, het gaat vooruit.quote:Op zondag 6 november 2005 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Moppen vertel je idd alleen maar als je geen gespreksstof meer hebt![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 00:32 schreef scanman01 het volgende:
Dido zit inmiddels al op de 9cm ...
moppen vertel je toch om lekker met elkaar te kunnen lachen? om die reden ga je ook naar cabaret en kijk je naar komische programma's. een dag niet gelachen, een dag niet geleefd enzo... ik zou niet graag met iemand praten als er pas ruimte is voor humor nadat alle gespreksstof op isquote:Op zondag 6 november 2005 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Moppen vertel je idd alleen maar als je geen gespreksstof meer hebt![]()
Dido wilde volgens mij tijdens de massage een paar dagen geleden al wel verder gaan, maar hield zich nog net in. Zal me benieuwen of ze zich vannacht weer weet in te houden.quote:Op zondag 6 november 2005 00:36 schreef latevogel het volgende:
[..]
zag je die handjes gaan van roel
![]()
Humor en moppen zijn 2 hele verschillende dingen wat mij betreft.quote:Op zondag 6 november 2005 00:37 schreef doka het volgende:
[..]
moppen vertel je toch om lekker met elkaar te kunnen lachen? om die reden ga je ook naar cabaret en kijk je naar komische programma's. een dag niet gelachen, een dag niet geleefd enzo... ik zou niet graag met iemand praten als er pas ruimte is voor humor nadat alle gespreksstof op is![]()
Ik voer heel wat gesprekken waarbij nogal wat wordt afgelachen en er komt geen mop aan te pasquote:Op zondag 6 november 2005 00:37 schreef doka het volgende:
[..]
moppen vertel je toch om lekker met elkaar te kunnen lachen? om die reden ga je ook naar cabaret en kijk je naar komische programma's. een dag niet gelachen, een dag niet geleefd enzo... ik zou niet graag met iemand praten als er pas ruimte is voor humor nadat alle gespreksstof op is![]()
Heeft hij geen sexbeenquote:Op zondag 6 november 2005 00:37 schreef Djoj het volgende:
For the records: Rob doet zijn been af tijdens sex...![]()
het hoeft niet hetzelfde te zijn idd. maar ze overlappen elkaar welquote:Op zondag 6 november 2005 00:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Humor en moppen zijn 2 hele verschillende dingen wat mij betreft.
Amen.quote:Op zondag 6 november 2005 00:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Humor en moppen zijn 2 hele verschillende dingen wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |