dat vind ik minder bezwaarlijk, dan dat mijn ouders getuige zijn van mijn gehobbyquote:Op zondag 6 november 2005 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het risico dat een cameraman zo'n filmpje in besloten kring laat zien... brrrr....
ja waar het hart van vol is.............quote:Op zondag 6 november 2005 00:15 schreef Gert het volgende:
Er wordt van buiten het huis geroepen: "Go Big Brothereeeeer"
Dido: "Dido zeiden ze!"
Rob en Chantal: nee, ze zeiden Go Big Brother
Dido: Nee, ze zeiden Dido!
Chantal: OK, dan lag het aan ons allemaal.
![]()
Weet zeker dat ik dat midden in de nacht onder de tekens dan toch zo stiekem mogelijk zou proberen hoor. Kan het me gewoon niet voorstellen zolang zonder.quote:Op zondag 6 november 2005 00:19 schreef milagro het volgende:
[..]
\
Oh ik zou het ook makkelijk kunnen laten zo lang als er overal camera's hangen, hoor en ik 200% zeker weet dat mijn ouders met hun neus op het beeldscherm zitten iedere dag
Je mag het ook onder het dekbed doen hoor i.p.v. voor de spiegelquote:Op zondag 6 november 2005 00:23 schreef milagro het volgende:
[..]
dat vind ik minder bezwaarlijk, dan dat mijn ouders getuige zijn van mijn gehobby
het gaat niet om dat zij er niet tegen zouden kunnen, IK kan er niet tegenquote:Op zondag 6 november 2005 00:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Weet zeker dat ik dat midden in de nacht onder de tekens dan toch zo stiekem mogelijk zou proberen hoor. Kan het me gewoon niet voorstellen zolang zonder.
En dan daarbij m'n ouders sexen zelf ook hoor, anders had ik er ook niet geweest. Dan weten ze dus ook hoe lekker het is dus. Zullen het me vast wel vergeven.![]()
Goed gezegtquote:Op zondag 6 november 2005 00:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Weet zeker dat ik dat midden in de nacht onder de tekens dan toch zo stiekem mogelijk zou proberen hoor. Kan het me gewoon niet voorstellen zolang zonder.
En dan daarbij m'n ouders sexen zelf ook hoor, anders had ik er ook niet geweest. Dan weten ze dus ook hoe lekker het is dus. Zullen het me vast wel vergeven.![]()
[roelmodus] Boeiend [/roelmodus]quote:Op zondag 6 november 2005 00:26 schreef D.Rose het volgende:
Joost en Menno bespreken de voor- en nadelen van het rijden op gas
o dan gaat het niet over hemzelfquote:Op zondag 6 november 2005 00:27 schreef Showtime het volgende:
Roel verteld een mop over een neger met een "lange" lul.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |