16.05
Menno is weer naar binnen gelopen en werkt verder aan zijn zelfgemaakte Tricktrack spel.
Nathalie is ook binnen en praat op normale manier tegen hem over van alles en nog wat terwijl zij bezig is met de afwas. Nu zit 1 van beide heel irri te fluiten wat pijnlijk is voor mun oren...(ik verdenk Menno ervan en als dat werkelijk zo is kost dat hem iig een telefonische stem
![]()
)
Ingrid komt ook verschrompeld binnengelopen en groet beide even en loopt vervolgens door om zich aan te kleden. Menno vraagt even of alles nog goed is met het tricktrackspel en Nathalie geeft advies. Chantal die ook komt binnenlopen wordt en passant nog even bedankt voor haar hulp met de afwas door Nathalie. Ze hebben het nu over die lange blonde van Friends met haar nummer "smelly cat" . Ze zijn nu steeds aan het zingen
![]()
16.13
Buiten is men aan het lullen over voetballen. Dido heeft iets met cowboys verteld ze. (helaas voor haar ben ik niet geintresseerd
![]()
) Dido zegt dat ze iig niet op een kameel in de woestijn een tocht zou willen maken omdat ze te sloom rennen. Waarop Rob vraagt of ze wel eens op een kameel gereden heeft dan. Gellof het of niet, maar Dido beaamt dat en begint te vertellen.....uiteindelijk blijkt het een lullig verhaaltje te zijn over hoe ze ergens in het winkelcentrum ooit op een promotiekameel heeft gezeten.
Rob verteld over een bezoek wat ie heeft gebracht aan de grotten van Han met de familie en iets over wat zijn dochter daar schijnt geroepen te hebben dat erg leuk was. (riri weet jij exact waar dat om ging?
![]()
)
Rob gaat ook naar binnen (het is koud inmiddels) dus als ik goed geteld heb zitten nu alleen Dido en Roel nog buiten.
16.20
Dido vindt het grappig dat ze er allemaal heel erg mee gezeten hebben dat ze op haar gestemd hebben. Roel beaamt dat en zegt dat Chantal het over niets anders heeft gehad...hij hoopt dat Dido erin blijft en hijzelf ook trouwens.
Roel bekend met een verbeten trek op zijn gezicht dat hij de afgelopen weken een spelletje heeft gespeeld met Dido...(dat ie zijn ware gevoelens wat naar achteren heeft geschoven) Dido lacht het een beetje weg en doet net of haar neus bloed. Dido reageert iig niet echt afwijzend en Roel ontspant weer wat.
Roel heeft voor zichzelf het idee dat ie sowieso al wat gewonnen heeft en dat hij er dus eventueel al zonder al te hard feelings uit zou kunnen. Dido reageert in eerste instantie wat verbaasd, maar zegt dan. "ooow...je hebt mij voor jezelf gewonnen" Nu doet ze tof in de zin van "heb je al gemerkt dat ik je vandaag iig niet zo negeer zoals gewoonlijk?" Ze halen al giebelend het een en ander aan situaties van en over elkaar van de afgelopen dagen/weken op.
Ze praten over gisterenavond en dat ze het leuk hebben gehad ...Dido zegt: "als 1 van ons er uit moet donderdag kunnen we iig nog terugkijken op een leuke avond...toch?" Roel zegt ja en zegt dat ie wel bang was dat Dido misschien gisterenavond te dronken was geweest...een soort van te dronken in de zin van dat ze er de volgende dag spijt van zou krijgen. Hij zegt dat ie nooit van haar had verwacht dat ze "het" in het BB huis zou doen. Wel erbuiten maar niet in het huis...hij is eigenlijk een beetje verbaasd daarover. Dido zegt: "ja? ow nee hoor...ik ben niet zo'n braaf meisje...ik ben eigenlijk heel erg stout zo af en toe, maar het is wel zo dat ik als jij zelf naar mij zou zijn toegekomen dat er dan niets zou zijn gebeurd."
Roel begint nu te vertellen dat ie denkt dat als zijn "matties" thuis naar de TV kijken vanavond dat ze dan wel trots op hem zullen zijn...hijzelf is dat ook. Nu hebben ze het over de eerste kennismaking in het huis en dat Roel toen gelijk al vond dat Dido het hete kanon van deze BB was...alleen dat ie niet veel dorst te zeggen. Dido zegt lachend dat ze het idd wel vreemd vond dat ie zo weinig...zeg maar niets tegen haar zei in het begin.
Dido zegt dat ze het vreemd zou vinden dat ze hem nu nog zou blijven ontlopen, terwijl ze eigenlijk helemaal niet boos meer op hem is...ze zegt dat ze datzelfde soort gevoel ook heeft met de dames die haar hebben genomineerd...ze is nu niet langer kwaad dus waarom zou ze niet gewoon tegen hun praten is haar redenatie. Inmiddels is de muis aan komensluipen en ze zitten de muis helemaal te volgen...Roel denkt dat ie op de appeltaart kruimels afkomt.
-edit- btw...ik heb het wel weer ff gehad ...ik ga ff wat nuttigs doen met mijn leven...
[ Bericht 1% gewijzigd door CartWOman op 06-11-2005 17:15:48 ]