abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 november 2005 @ 09:14:18 #26
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_32017265
9:05

Roel gaat het bed uit. Schenkt in de keuken glaasje Cola in. Gaat vervolgens naar de WC en kruipt weer bed in. Dido neemt slokje(s) Cola. Verder wat onverstaanbaar gebrabbel en ze gaan weer verder slapen.

[ Bericht 15% gewijzigd door ChantalC op 06-11-2005 09:30:20 ]
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
  zondag 6 november 2005 @ 09:39:28 #27
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_32017409
Dido en Roel zijn als enigen wakker en roken een shaggie in de woonkamer.
  zondag 6 november 2005 @ 09:43:02 #28
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_32017427
Roel: je was toch niet echt bezopen toen we gingen slapen
Dido: echt wel
Roel: maar je weet alles toch nog wel?
Dido: jaa, zo bezopen was ik nou ook weer niet
pi_32017499
09.50....Roel en Dido in de woonkamer..

Iemand schijnt gezegd te hebben zich teveel te voelen als Roel en Dido samen zijn volgens Dido, Roel vind dit onzin..
Dido snapt niet dat ze zo vroeg wakker is...ze snapt ook niet dat Nathalie kwam zeggen dat ze in een ander bed slaapt en dat alle bedden waren omgeruild...
Roel: 'we zijn toch meteen in slaap gevallen, of heb je nog lang wakker gelegen", waarop Dido zegt dat ze zo sliep...
Roel had zin om Dido finaal uit elkaar te trekken "Roel toch, beheers je"...
pi_32017525
09.55

Als er nog eentje ophoepeld zou je een hele slaapkamer voor jezelf hebben zegt Roel...
Ze zijn uitgerookt en gaan weer slapen...
  † In Memoriam † zondag 6 november 2005 @ 11:22:30 #31
128220 Peter6000
pi_32018610
1030 Chantal is wakker, Rob nog niet. Chantal ruimt wat op in huis, en gaat daarna buiten wat eten

Cap van Nachtzuster
  zondag 6 november 2005 @ 11:24:52 #32
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32018651
Terwjil ze met de was bezig was floot en zong Chantal "Mijn vader is een tovenaar, tis echt tis heus tis raar maar waar, een Tita Tovenaar, tis raar tis raar tis raar. Hij heeft het ook aan mij geleerd, maar soms gaat het wel eens verkeerd en gaat het niet zoals ik wil, dan doe ik dít, en alles staat stil."
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_32019286
Rob is inmiddels ook wakker en is in de badkamer bezig zich te wassen. Van Chantal is niks meer te zien. Het is weer tijd voor de haan BB
pi_32019464
omdat er nog geen foto's van de roel en dido neuk partij hier stonden heb ik ze even opgezocht

foto's gemaakt door muerte en zeeuws jongetje

hardcoholic
pi_32019551

en dan nog even van de BB site de blote kont van Roel

en een filmpje...

[ Bericht 17% gewijzigd door Fiorenza op 06-11-2005 19:18:52 ]
pi_32020453

12:27 uur
Trevanian
pi_32024748
14:50

nathalie en dido pratern in op joost. ze vinden dat hij teveel met menno omgaat en hierdoor minder omgaat en daardoor minder aandacht geeft aan nathalie/dido.
joost durft weinig tegenin te brengen en praat maar een beetje mee en zegt dat nathalie en dido het waarschijnelijk opvalt omdat hun het dichtste bij joost staan. joost zegt dat hij zich wat relaxer zal gedragen. nathalie geeft joost het advies zich neit teveel te laten meesleuren door menno.

ondertussen zitten lieske en ingrid in het bubbelbad. chantal en roel zitten aan de kant. ze praten over muziek. oa over nirvana en black sabbath. lieske vraagt nog of roel met dido heeft gezoent gister avonde. roel antwoord "ik zeg niks" lieske komt dus tot de conclusie dat ze wel gezoent hebben.
hardcoholic
  zondag 6 november 2005 @ 15:00:31 #38
41342 stormiot
Inge aka Storm
pi_32024920
quote:
Op zondag 6 november 2005 12:01 schreef Ferdii het volgende:
omdat er nog geen foto's van de roel en dido neuk partij hier stonden heb ik ze even opgezocht

foto's gemaakt door muerte en zeeuws jongetje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Valt weinig te zien jammer genoeg erg donker
pi_32024997
er word een veotballetje over het hek gegooid. de bewoners maken een grapje dat het een bom is. roel pakt hem op en voetbalt er een beetje mee.

dan klinkt de BB stem. "beste bewoners, willen jullie de bal inleveren in het washok"
roel vind het jammer dat ze hem moeten inleveren omdat er niks op staat.
hardcoholic
  zondag 6 november 2005 @ 15:08:02 #40
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_32025184
quote:
Op zondag 6 november 2005 15:00 schreef stormiot het volgende:

[..]

Valt weinig te zien jammer genoeg erg donker
Hier heb je die van mij wat lichter. Niet dat het nou zo spectaculair is trouwens..maar er werd wel veel bij gekreund

zondag 6 november 2005 @ 15:52:02 #41
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32026598
15.25 buiten in de tuin

De bewoners zitten in de tuin en kijken toe hoe Menno de appaltaart in 9 stukken verdeeld.
Lieske en Ingrid hangen in de Jacuzzi en de rest zit dik aangekleed op de kussens.
Gesprek gaat over van alles en nog wat, maar heeft iig een neutrale lading.
De appeltaart wordt door iedereen gewaardeerd.

Ghegheghe..iedereen bedankt Menno voor zijn zelfgebakken taart behalve Rob.....die wacht een kwartier en bedankt vervolgens Joost

Nu worden allerlei toppunten van burgerlijkheid bij elkaar geluld...Joost wordt even vriendschappelijk door de mangel gehaald als zijnde de Uberburgerlul die je aan het einde van de avond even uitnodigd voor een gezellig gesprek.

Dido heeft een sterk verhaal over hoe haar zusje die doordat ze niets anders dronk van hun moeder voor tussen de middag altijd een flesje Amstel Malt meekreeg.
Joost is blij dat ie weer Deo heeft omdat ie toch had gemerkt dat de afgelopen paar weken elke keer wanneer hij een gesprek aanging de anderen toch geneigd waren om snel door te lopen in plaat van effe te blijven hangen en praten.
Hierna wordt gesproken over de smart van Nathalie en worden wat grappen gemaakt over de kwetsbaarheid van die auto.

15.40
Menno is bij Ingrid bij het bad gaan zitten en ze praten over het wel of niet genomineerd zijn en op de bank zitten. Menno en Ingrid hebben eigenlijk geen idee wie er uit zal moeten donderdag.
(helaas kun je niet goed horen wat Ingrid zegt doordat zij of mompelt of haar eigen zender niet om heeft)
Menno heeft het erover dat ze nu in de fase zitten waarbij je er gewoon rekening mee moet houden dat je elke keer op de bank zou kunnen zitten. Dat dat verder wat hem betreft zijn humeur niet beinvloedt en dat ie gewoon zijn eigen ding doet. Ook zegt ie dat ie wat vroeger naar bed gaat en zijn rustmomenten pakt omdat ie niet altijd zin in al die gesprekken heeft. Hij zegt dat ie zich af en toe nog een keer omdraait in bed als ie de stemmen alweer hoort in de huiskamer. Ingrid beaamt dat en moet lachen.

Nu gaan ze weer over op de intocht van sinterklaas dat dat a.s. weekeinde al is.
  zondag 6 november 2005 @ 16:42:22 #42
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32028209
16.05

Menno is weer naar binnen gelopen en werkt verder aan zijn zelfgemaakte Tricktrack spel.
Nathalie is ook binnen en praat op normale manier tegen hem over van alles en nog wat terwijl zij bezig is met de afwas. Nu zit 1 van beide heel irri te fluiten wat pijnlijk is voor mun oren...(ik verdenk Menno ervan en als dat werkelijk zo is kost dat hem iig een telefonische stem )

Ingrid komt ook verschrompeld binnengelopen en groet beide even en loopt vervolgens door om zich aan te kleden. Menno vraagt even of alles nog goed is met het tricktrackspel en Nathalie geeft advies. Chantal die ook komt binnenlopen wordt en passant nog even bedankt voor haar hulp met de afwas door Nathalie. Ze hebben het nu over die lange blonde van Friends met haar nummer "smelly cat" . Ze zijn nu steeds aan het zingen

16.13
Buiten is men aan het lullen over voetballen. Dido heeft iets met cowboys verteld ze. (helaas voor haar ben ik niet geintresseerd ) Dido zegt dat ze iig niet op een kameel in de woestijn een tocht zou willen maken omdat ze te sloom rennen. Waarop Rob vraagt of ze wel eens op een kameel gereden heeft dan. Gellof het of niet, maar Dido beaamt dat en begint te vertellen.....uiteindelijk blijkt het een lullig verhaaltje te zijn over hoe ze ergens in het winkelcentrum ooit op een promotiekameel heeft gezeten.
Rob verteld over een bezoek wat ie heeft gebracht aan de grotten van Han met de familie en iets over wat zijn dochter daar schijnt geroepen te hebben dat erg leuk was. (riri weet jij exact waar dat om ging? )
Rob gaat ook naar binnen (het is koud inmiddels) dus als ik goed geteld heb zitten nu alleen Dido en Roel nog buiten.

16.20
Dido vindt het grappig dat ze er allemaal heel erg mee gezeten hebben dat ze op haar gestemd hebben. Roel beaamt dat en zegt dat Chantal het over niets anders heeft gehad...hij hoopt dat Dido erin blijft en hijzelf ook trouwens.
Roel bekend met een verbeten trek op zijn gezicht dat hij de afgelopen weken een spelletje heeft gespeeld met Dido...(dat ie zijn ware gevoelens wat naar achteren heeft geschoven) Dido lacht het een beetje weg en doet net of haar neus bloed. Dido reageert iig niet echt afwijzend en Roel ontspant weer wat.
Roel heeft voor zichzelf het idee dat ie sowieso al wat gewonnen heeft en dat hij er dus eventueel al zonder al te hard feelings uit zou kunnen. Dido reageert in eerste instantie wat verbaasd, maar zegt dan. "ooow...je hebt mij voor jezelf gewonnen" Nu doet ze tof in de zin van "heb je al gemerkt dat ik je vandaag iig niet zo negeer zoals gewoonlijk?" Ze halen al giebelend het een en ander aan situaties van en over elkaar van de afgelopen dagen/weken op.

Ze praten over gisterenavond en dat ze het leuk hebben gehad ...Dido zegt: "als 1 van ons er uit moet donderdag kunnen we iig nog terugkijken op een leuke avond...toch?" Roel zegt ja en zegt dat ie wel bang was dat Dido misschien gisterenavond te dronken was geweest...een soort van te dronken in de zin van dat ze er de volgende dag spijt van zou krijgen. Hij zegt dat ie nooit van haar had verwacht dat ze "het" in het BB huis zou doen. Wel erbuiten maar niet in het huis...hij is eigenlijk een beetje verbaasd daarover. Dido zegt: "ja? ow nee hoor...ik ben niet zo'n braaf meisje...ik ben eigenlijk heel erg stout zo af en toe, maar het is wel zo dat ik als jij zelf naar mij zou zijn toegekomen dat er dan niets zou zijn gebeurd."

Roel begint nu te vertellen dat ie denkt dat als zijn "matties" thuis naar de TV kijken vanavond dat ze dan wel trots op hem zullen zijn...hijzelf is dat ook. Nu hebben ze het over de eerste kennismaking in het huis en dat Roel toen gelijk al vond dat Dido het hete kanon van deze BB was...alleen dat ie niet veel dorst te zeggen. Dido zegt lachend dat ze het idd wel vreemd vond dat ie zo weinig...zeg maar niets tegen haar zei in het begin.

Dido zegt dat ze het vreemd zou vinden dat ze hem nu nog zou blijven ontlopen, terwijl ze eigenlijk helemaal niet boos meer op hem is...ze zegt dat ze datzelfde soort gevoel ook heeft met de dames die haar hebben genomineerd...ze is nu niet langer kwaad dus waarom zou ze niet gewoon tegen hun praten is haar redenatie. Inmiddels is de muis aan komensluipen en ze zitten de muis helemaal te volgen...Roel denkt dat ie op de appeltaart kruimels afkomt.

-edit- btw...ik heb het wel weer ff gehad ...ik ga ff wat nuttigs doen met mijn leven...

[ Bericht 1% gewijzigd door CartWOman op 06-11-2005 17:15:48 ]
pi_32031129
Rob, Joost, Lieske, Ingrid en Dido zitten in de huiskamer.
Dido vertelt dat er een keer een kat was aangereden, en iemand ging daarom lachen. Toen was ze zo kwaad! Rob's vader heeft gevaren en had een keer een aapje meegenomen. Maar die is doodgegaan, dat aapje.
Joost vraagt zich af wat de vaders op zee deden. Ja, varen... kapucijners vervoeren enzo.
Nu gaat het gesprek over Ouwehand's berenbos. Iedereen praat nogal door elkaar heen, dus het is niet zo lekker te volgen.
Nathalie komt langs met hapjes, ik weet niet wat het is. O, Lieske heeft het over leverworst van de slager, dat die zo lekker is, dus dat is het blijkbaar dan.

Menno is blijkbaar nog steeds met z'n trictracbord bezig, zo te zien. Hij zit in z'n eentje aan de eettafel. Hij vertelt nu over een documentaire die een oscar heeft gekregen over een luipaard in Afrika.

Geen idee waar Roel en Chantal zijn.
pi_32031470
Menno zit alleen aan tafel, maar praat wel een beetje mee met de rest.

Als je je paard dood wilt maken, kun je hem het beste op het land een kogel door z'n hoofd jagen, aldus Dido. Dus niet eerst verdoven of naar de slacht brengen.

Ze zitten weer aan de wijn. Rob gaat het eten maken. Dat wil Lieske ook graag, anders gaat ze nu meer snackjes maken, want ze heeft blijkbaar honger.

Ingrid wil iets op gaan zetten voor apen... . Zij en Dido kijken vaak naar Nat. Geographic. Ingrid wil een keer een grote aap aanraken, geen kleintjes. Volgens Dido moet Ingrid bij Greenpeace gaan werken, daar is ze wel een type voor.

Lieske is met het eten bezig. Ze wast lof. Ondertussen bemoeit ze zich met het gesprek van de rest. Ze roept dat eskimo's alles gebruiken. Dus als ze een walvis doodmaken, gooien ze niks weg, maar gebruiken alles van het dier.
pi_32031629
Dido wist een keer het verschil niet tussen Heliomare en Pieterburen. Ze dacht dat iemand naar de zeehondjes was gegaan, maar het was een revalidatiecentrum:-(. Ingrid snapt helemaal niet wat het verschil is...
Naat's ouders zijn gescheiden toen zij 2 was, en ging met haar vader elke zondag naar de dierentuin in Wassenaar. Toen al wilde ze alleen maar bij de zeehondjes kijken. Ze wordt helemaal rustig van dolfijnen, ze vindt ze spiritueel.

Ingrid vindt dat iedereen eigenlijk wel meer geld zou moeten geven voor dieren. Ze doet het zelf ook niet zegt ze. Als er een acceptgiro binnenkomt, vergeet ze om wat over te maken.
pi_32031967
Rob en Lieske nu samen bezig met het eten. Rob zegt hoe ze het gaan klaarmaken, en Lieske helpt.
Lieske staat champignons en lof schoon te vegen met een koffiefilter?!?
Menno komt erbij staan en slaat even een arm om Lieske heen.
pi_32035017
De bewoners hebben een heerlijke maaltijd gehad, en zaten lekker na te tafelen.....
Toen kwam de BB stem, dat de bewoners naar de slaapkamers moeten gaan, de meisjes in de meisjeskamer, en de jongens in de jongenskamer.
Nathalie begint al te gillen, oooohhhhh neeeeeee niet de weekopdracht, ik heb wijn achter mijn kiezen en ik ben half lam.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32035922
Alle streams nog steeds op de slaapkamer.
pi_32036333
de BB stem roept om:

beste bewoners:
gelukkig hebben jullie geen verstand van televisie maken.

de vrouwen snappen niet wat er mee bedoelt word en speculeren over de boodschap.
hardcoholic
pi_32036981
Ze moeten blijkbaar gaan leren salsa dansen. Het is geen test en geen weekopdracht, maar een feestje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')