Volgens mij nog nooit, maar goed. Who caresquote:Op zondag 6 november 2005 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op een post, en aangezien je al een keer of zevenhonderdveertig hebt gepost dat Dido's lach nep is, neem ik aan dat je het ook deze keer wel meent.
En daarna gaat-ie hem nog uitleggen ook.quote:
Nog noit rose op?quote:Op zondag 6 november 2005 00:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
n.a.v. BB ben ik benieuwd naar hoe rosé smaakt, maar om het nou daadwerkelijk te gaan proberen...
Ik vind al vanaf dag 1 dat hij een drankkop heeft.quote:Op zondag 6 november 2005 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat hij niet te koop wil lopen met zijn alcoholproblemen.
Ik geloof niet dat hij een zware alcoholist is geweest, maar ik zou er wel een wedje op willen zetten dat hij een lange tijd in zijn leven flink heeft gezopen. Daarna is hij naar (bijna) nul gegaan, uit zelfbescherming, denk ik.
ik eentje van 9quote:Op zondag 6 november 2005 00:04 schreef demins het volgende:
[..]
En hou oud was hij zelf!!!???
Demins heeft wel eens met een meisje van 14 gezoend![]()
Vorig jaar ofzo op Mallorca en ze zoon vond het niet zo leuk. Tenminste ik begreep het verhaal zo. Misschien heb ik het niet goed gehoord.quote:Op zondag 6 november 2005 00:04 schreef demins het volgende:
[..]
En hou oud was hij zelf!!!???
Demins heeft wel eens met een meisje van 14 gezoend![]()
Wanneer krijgen ze die laffe geniepige varkenshoer op kaplaarzen nou een keer dóór?quote:
Die stomme kneus van een Roel ja.quote:Op zondag 6 november 2005 00:06 schreef ruby het volgende:
Wie is een lieve jongen volgens Sjankwal? Roel?
Kaplaarzen... maar dan van rubber.quote:Op zondag 6 november 2005 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Wanneer krijgen ze die laffe geniepige varkenshoer op kaplaarzen nou een keer dóór?
Z'n dronkenmansschap? Dus toch.quote:Op zondag 6 november 2005 00:07 schreef MissX het volgende:
zegt Rob nu dat het allemaal gespeeld was
wat een walgelijk mannetje is het toch ook
Dit is de BB van geheimenquote:Op zondag 6 november 2005 00:04 schreef MissX het volgende:
Ik vind al vanaf dag 1 dat hij een drankkop heeft.
Chantal is verliefd op Roel. Ik begrijp nog steeds niet dat ze niet één keer in de tuin is wezen kijken.quote:Op zondag 6 november 2005 00:06 schreef ruby het volgende:
Wie is een lieve jongen volgens Sjankwal? Roel?
Wat een rot kopquote:Op zondag 6 november 2005 00:07 schreef Muerte het volgende:
Dronken? Ik denk van niet.
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot090a.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |