"Goeie" maakt ook niet uit. In rose zit net zo goed 11 tot 14 procent alcohol als in witte of rode wijn.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Drink jij wel eens wijn of meer specifiek Rose ? maakt allemaal echt niets uit hoor...van een goeie Rose kun je na een fles ook al op je kop gaan staan![]()
![]()
wat ga je ermee doen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bedankt voor de belangrijke info....
vreemde opmerking maar ik luister liever naar Robquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:58 schreef Inca het volgende:
en gnagna gaat weer over dido bashen
denk ik niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:58 schreef MissX het volgende:
Volgens mij doet Rob dit gewoon om stemmen te krijgen.
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:58 schreef MissX het volgende:
Dat denk ik eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:58 schreef MissX het volgende:
Dat zal ze ook nooit krijgenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kijkcijfers, stemmen, same difference. Ze is nu tot alles in staat.
En Dido heeft geen weet van die negen centimeter![]()
Zucht....quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
Dat lachen van Dido klinkt al net zo nep als dat gelal van Rob trouwens
Ja, ik geloof dat ze met Nathalie praat hequote:Op zondag 6 november 2005 00:00 schreef milagro het volgende:
Ondertussen roddelt Chantal flink door over Dido.
Om wederom haar gelijk te halen.
En het lukt nog ook
Hoe krijgt ze het voorelkaar he? Ze is een professional.quote:Op zondag 6 november 2005 00:00 schreef milagro het volgende:
Ondertussen roddelt Chantal flink door over Dido.
Om wederom haar gelijk te halen.
En het lukt nog ook
Denk eerder stemmen VOOR Menno veroorzaakt... GNA GNA GNAquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:58 schreef MissX het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |