Ja, ik geloof dat ze met Nathalie praat hequote:Op zondag 6 november 2005 00:00 schreef milagro het volgende:
Ondertussen roddelt Chantal flink door over Dido.
Om wederom haar gelijk te halen.
En het lukt nog ook
Hoe krijgt ze het voorelkaar he? Ze is een professional.quote:Op zondag 6 november 2005 00:00 schreef milagro het volgende:
Ondertussen roddelt Chantal flink door over Dido.
Om wederom haar gelijk te halen.
En het lukt nog ook
Denk eerder stemmen VOOR Menno veroorzaakt... GNA GNA GNAquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:58 schreef MissX het volgende:
Volgens mij doet Rob dit gewoon om stemmen te krijgen.
Daarom doet ie me ook denken aan Ed van BB2quote:Op zondag 6 november 2005 00:00 schreef schatje het volgende:
Rob is echt eng.
quote:Op zondag 6 november 2005 00:00 schreef Gert het volgende:
Zucht....![]()
Rob is niet echt dronken, en Dido heeft eigenlijk helemaal geen plezier.![]()
Gelukkig hebben we Lieske en Chantal nog, die flink de bloemetjes buiten aan het zetten zijn in de slaapkamer.![]()
Hapquote:Op zondag 6 november 2005 00:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Zucht....![]()
Rob is niet echt dronken, en Dido heeft eigenlijk helemaal geen plezier.![]()
Gelukkig hebben we Lieske en Chantal nog, die flink de bloemetjes buiten aan het zetten zijn in de slaapkamer.![]()
Ik kan me voorstellen dat hij niet te koop wil lopen met zijn alcoholproblemen.quote:Op zondag 6 november 2005 00:00 schreef schatje het volgende:
Rob is echt eng. Ik zou never nooit bij hem in dat bubbelbad gaan zitten.
Hij heeft zich dus ook gewoon fake voor gedaan met z'n nooit drinken gewauwel.
n.a.v. BB ben ik benieuwd naar hoe rosé smaakt, maar om het nou daadwerkelijk te gaan proberen...quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:59 schreef ruby het volgende:
Ik drink nu rosé van Lancer, met bubbeltjes. Zit 10% in.
Echt niet he, ik snap die vrouwen daar in huis ook niet. Als die weer aan komt met ze knuffels. Dat ze daarop ingaan. Ik had hem echt weggeduwd, ik vind hem zoooooooo eng.quote:Op zondag 6 november 2005 00:00 schreef schatje het volgende:
Rob is echt eng. Ik zou never nooit bij hem in dat bubbelbad gaan zitten.
Hij heeft zich dus ook gewoon fake voor gedaan met z'n nooit drinken gewauwel.
Ik reageer gewoon op een post, en aangezien je al een keer of zevenhonderdveertig hebt gepost dat Dido's lach nep is, neem ik aan dat je het ook deze keer wel meent.quote:
Wat let je? Lekker hoor.quote:Op zondag 6 november 2005 00:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
n.a.v. BB ben ik benieuwd naar hoe rosé smaakt, maar om het nou daadwerkelijk te gaan proberen...
Wie zegt dat?quote:Op zondag 6 november 2005 00:02 schreef milagro het volgende:
Jaloers kutkreng is het toch ook "ik zit hier niet voor de Dido show"
En hou oud was hij zelf!!!???quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:59 schreef MissX het volgende:
heeft Rob het nu over dat hij met een chick van 24 heeft gezoend![]()
![]()
![]()
![]()
wat had ie dat arme meisje gevoerd
Bij niemand in dat huis.quote:Op zondag 6 november 2005 00:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat ze met Nathalie praat he
Dan is je gelijk halen niet zo moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |