Das minder....een gezond mens wil zo tegen 24.00 uur toch eindelijk wel eens in de lorum zijnquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat je hebt gegeten. Ik drink nu mijn derde borrel en ik ben niet eens aangeschoten![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Rob dronk toch nooit? Of is hij nu aan het acteren?
wel raar dat hij eerder zei dat hij nooit dronk, maar dat had ik eigenlijk niet gehoord.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:51 schreef doka het volgende:
[..]
hij vertelde gisteren dat hij best wel eens drinkt, maar niet van wijn houd, maar alleen van zoete drankjes.
Bedankt voor de belangrijke info....quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:56 schreef Inca het volgende:
dido heeft geen tieten
die hebben hem nog nooit zo "dronken" gezienquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:57 schreef scanman01 het volgende:
Rob: "Ik ben blij dat ik mezelf ben gebleven" (zelfs zijn familie herkende hem niet meer)
Kruipend of hinkelen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:51 schreef regenworm het volgende:
Rob is echt stomdronken vraag me af hoe hij met één been het bed in komt.
lieske ook nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bedankt voor de belangrijke info....
"Goeie" maakt ook niet uit. In rose zit net zo goed 11 tot 14 procent alcohol als in witte of rode wijn.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Drink jij wel eens wijn of meer specifiek Rose ? maakt allemaal echt niets uit hoor...van een goeie Rose kun je na een fles ook al op je kop gaan staan![]()
![]()
wat ga je ermee doen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bedankt voor de belangrijke info....
vreemde opmerking maar ik luister liever naar Robquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:58 schreef Inca het volgende:
en gnagna gaat weer over dido bashen
denk ik niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:58 schreef MissX het volgende:
Volgens mij doet Rob dit gewoon om stemmen te krijgen.
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:58 schreef MissX het volgende:
Dat denk ik eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:58 schreef MissX het volgende:
Dat zal ze ook nooit krijgenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kijkcijfers, stemmen, same difference. Ze is nu tot alles in staat.
En Dido heeft geen weet van die negen centimeter![]()
Zucht....quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
Dat lachen van Dido klinkt al net zo nep als dat gelal van Rob trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |