Kort londje zeker weerquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:54 schreef Fling het volgende:
Die blik! Roel staat op springen!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moet hij eerst een luier om doen
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:53 schreef milagro het volgende:
[..]
* slingert streams aan....
ik vind het wel leuk
Kijkcijfers?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
Misschien wil Dido idd nuecken... voor de broodnodige kijkcijfers.
dat idee kreeg ik ookquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Rob dronk toch nooit? Of is hij nu aan het acteren?
nee is echt, hij is van z'n geloof gevallenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Van mij ook, maar daar denkt die stommert toch ni aanquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ook dat nog ja!
Mag van mij ook over Rob/Sjankwal/Rob heen gaan pissen hoor.![]()
Ik hoop het, maar de vraag is of ze er nog steeds zo over denken als ze door Roel op de bank worden gezet. Ze zeggen wel vaker dingen en doen het omgekeerde.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze concluderen ook dat ze het niet kunnen maken te gaan zoeken, en dat dus niet zullen doen
Ligt er ook aan wat je hebt gegeten. Ik drink nu mijn derde borrel en ik ben niet eens aangeschotenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Drink jij wel eens wijn of meer specifiek Rose ? maakt allemaal echt niets uit hoor...van een goeie Rose kun je na een fles ook al op je kop gaan staan![]()
![]()
Zou me eerlijk gezegd ook niets verbazen. Hij legt het er wel een beetje dik boven op.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Daar leek het op, maar hij is echt behoorlijk dronken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:55 schreef scanman01 het volgende:
En van een slechte evenzeer! Maakt allemaal echt niks uit, hoor!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Drink jij wel eens wijn of meer specifiek Rose ? maakt allemaal echt niets uit hoor...van een goeie Rose kun je na een fles ook al op je kop gaan staan![]()
![]()
80% is acteren, zo te zien aan zijn motoriek.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Kijkcijfers, stemmen, same difference. Ze is nu tot alles in staat.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijkcijfers?
Voor de broodnodige stemmen bedoel je waarschijnlijk?
Nee dat geloof ik niet, dat ze zich om die reden zou laten penetreren door 9 centimeter Roel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |