hij vertelde gisteren dat hij best wel eens drinkt, maar niet van wijn houd, maar alleen van zoete drankjes.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:49 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar, eerst zeggen nooit te drinken. Zich nu dan klemzuipen. Een vaag verhaal over alcoholist zijn geweest. Dan ga je toch niet zo drinken.
Een onhandelbare klootzak.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:48 schreef Gert het volgende:
Merkwaardig....
Roel wil weer een adje doen.
Rob zegt: doe dat nou niet, want dan ga je spoken zien.
Ik ben zelf ook al hartstikke dronken.
Dido zegt daarna tegen Roel dat hij het wél moet doen.
En zij gaat meedoen zegt ze.
Dido wil neuken.
Alleen zou ze niet beseffen dat Roel dadelijk een onhandelbare klootzak wordt?
Mooie fotoquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:50 schreef Muerte het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot077a.jpg]afbeelding][/URL]
Moet hij eerst een luier om doenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Een onhandelbare klootzak.
Die flikkert straks weer gewoon gelijk in slaap ja. De loser!
Terwijl de twee gluiperds in de slaapkamer het hebben over nominaties en hoe leuk het stiekem wel niet is om het verstopte geld te vinden...quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:49 schreef Showtime het volgende:
whahaha die Roel en Dido zijn echt erg samen, doen er alles aan om Rob over te halen dat hij weer een glas leeg drinkt, en die gek laat zich nog overhalen ook
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:45 schreef Ferdii het volgende:
[..]
zei hij dat?![]()
dat kan ook verklaren waarom hij nooit meer drinkt
ah okayquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:51 schreef doka het volgende:
[..]
hij vertelde gisteren dat hij best wel eens drinkt, maar niet van wijn houd, maar alleen van zoete drankjes.
Dat had ik nog niet eens bedachtquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:51 schreef regenworm het volgende:
Rob is echt stomdronken vraag me af hoe hij met één been het bed in komt.
Drink jij wel eens wijn of meer specifiek Rose ? maakt allemaal echt niets uit hoor...van een goeie Rose kun je na een fles ook al op je kop gaan staanquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jawel, maar daar word je toch niet zó dronken van? Rosé is limonade.
* slingert streams aan....quote:
Ze concluderen ook dat ze het niet kunnen maken te gaan zoeken, en dat dus niet zullen doenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:52 schreef F4iTH het volgende:
Terwijl de twee gluiperds in de slaapkamer het hebben over nominaties en hoe leuk het stiekem wel niet is om het verstopte geld te vinden...
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moet hij eerst een luier om doen
Hij gaat gewoon op bed liggen met z'n kunstbeen.quote:
Stom EN dronkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Rob is volgens mij stom dronken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |