Dat is dus het geheim van Rob.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:45 schreef Ferdii het volgende:
[..]
zei hij dat?![]()
dat kan ook verklaren waarom hij nooit meer drinkt
Diequote:Op zaterdag 5 november 2005 23:45 schreef Fling het volgende:
Waar is de rest eigenlijk? Ik zie Chantal, Ingrid en Lieske nergens
Me2quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:46 schreef MissX het volgende:
zo de popcorn is klaar, de smirnnoff koud, ik ben er klaar voor
Sja, hij kan het niet laten stiekem.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
Als Rob echt alcoholist is, begrijp ik er geen flikker van dat hij nu toch drinkt.
Ik vind het maar raar, eerst zeggen nooit te drinken. Zich nu dan klemzuipen. Een vaag verhaal over alcoholist zijn geweest. Dan ga je toch niet zo drinken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
Als Rob echt alcoholist is, begrijp ik er geen flikker van dat hij nu toch drinkt.
Jawel, maar daar word je toch niet zó dronken van? Rosé is limonade.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mwah...een lekkere Sancerre op zijn tijd gaat er wel in hoor
hij is geen alcoholist, althans dat blijkt nergens uit. dat van de aa kwam van iemand anders.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
Sorryquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:49 schreef demins het volgende:
[..]
Let je wel een beetje op met de inname?![]()
![]()
en een kleine pik heeft, terwijl zij van flinke leuters houdtquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:48 schreef Gert het volgende:
Merkwaardig....
Roel wil weer een adje doen.
Rob zegt: doe dat nou niet, want dan ga je spoken zien.
Ik ben zelf ook al hartstikke dronken.
Dido zegt daarna tegen Roel dat hij het wél moet doen.
En zij gaat meedoen zegt ze.
Dido wil neuken.
Alleen zou ze niet beseffen dat Roel dadelijk een onhandelbare klootzak wordt?
Roseetje, jointje, ik ben er ook klaar voor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:46 schreef MissX het volgende:
zo de popcorn is klaar, de smirnnoff koud, ik ben er klaar voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |