Als we haar stenigen, kunnen we allemáál meedoen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben een enorm vredelievend persoon...echter...het teken van Cha...het beest heeft bij mij alle schroom doen vervagen......verbranden die heks van een Chantal zeg ik je...verbranden.![]()
Ik dacht dat ook, totdat ik in de SC las dat hij bezopen was, en zag dat hij idd zit te zuipen. Hoop dat er nog iets gebeurt, zit ik wel stiekem op te hopenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:40 schreef Lamon het volgende:
Oh, hij is idd echt bezopen.
Dat serieus dat ie het speelde.
Nou missen we Linda weer, die had vast wel weer een handje willen helpenquote:
Wat niet is kan nog komen. Ze hebben nog een hele fles.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nu hoor ik hem weer normaal praten, dus het valt wel mee
Hij is nooit leuk. Puntquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]goede kans op!
óf... hij gaat veel te hardhandig aan lopen dringen, want hij is flink bezopen en heeft eigenlijk nooit een leuke dronk.
Als die open word gemaakt gaat het knallen, maar het lijkt erop dat Rob dat even wilde blokkerenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen. Ze hebben nog een hele fles.
Hij heeft wel een verzopen kop.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:43 schreef cuall het volgende:
Rob is dus alcoholist, heeft bij de AA gelopen
droneken mensen spreken altijd de waarheid
Wil je ff hier kijken mij postquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:43 schreef cuall het volgende:
als jij het zegt geloof ik het directquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:43 schreef cuall het volgende:
Rob blokkeerd altijd 1 blokkadequote:Op zaterdag 5 november 2005 23:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als die open word gemaakt gaat het knallen, maar het lijkt erop dat Rob dat even wilde blokkeren
zei hij dat?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:43 schreef cuall het volgende:
ik zat in dat andere topicquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:36 schreef MissX het volgende:
[..]
het ging echt zo van: Jahoor Lies, jahoor, we weten het wel hou maar op.
Lieske vervolgens nog ff jamaar sommige hier in huis hebben nou eenmaal een rijpere huid dan andere. En ik heb een droge huid. Moet ik dan het in gaan smeren met olijfolie.
Chantal: ja doe dat maar op een echt snauwerige toon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |