lijtk me tof als het hem lukt, gebeurd er tenminste weer ietsquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Stel dat Roel haar in bed krijgt, dan valt ie vast weer in slaap.
Maar hij wil Menno.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:38 schreef Arliator het volgende:
Zo zeg, ik kan nu pas kijken, maar ik dacht eerst dat Rob zat te geinen met die stemmetjes van hem, maar hij is echt dronken!!! Ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren. Misschien pakt hij Chantal wel bruut hard vanavond!!![]()
als ze hem helpen welquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:38 schreef MissX het volgende:
kan Rob niet verzuipen in dat bubbelbad
Tis meteen duidelijk waarom Rob de alcohol anders mijdt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:36 schreef Showtime het volgende:
Rob is echt zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar bezopen, zo heb ik hem nog nooit gezien. En Roel, Nathalie en Dido doen er alles aan om hem voorlopig nog goed vol te gieten met alcohol.
Rob kruipt straks dronken bij Chantal in bed?!![]()
Oeh, toch even een stream aanzetten dan!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:36 schreef Showtime het volgende:
Rob is echt zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar bezopen, zo heb ik hem nog nooit gezien.
Ik ben een enorm vredelievend persoon...echter...het teken van Cha...het beest heeft bij mij alle schroom doen vervagen......verbranden die heks van een Chantal zeg ik je...verbranden.quote:
Hahaha, zou wel een goede zijn, Rob die een liefdesverklaring afgeeft voor Menno. Blijkt dat hij al die tijd jalours is op Mennoquote:
Nu hoor ik hem weer normaal praten, dus het valt wel meequote:Op zaterdag 5 november 2005 23:40 schreef Lamon het volgende:
Oh, hij is idd echt bezopen.
Dat serieus dat ie het speelde.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Stel dat Roel haar in bed krijgt, dan valt ie vast weer in slaap.
Dido verzuipen!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:38 schreef MissX het volgende:
kan Rob niet verzuipen in dat bubbelbad
waarom Menno nou weer ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:41 schreef Inca het volgende:
stelletje homoos menno en joost
Rob is volgens mij stom dronkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:40 schreef Lamon het volgende:
Oh, hij is idd echt bezopen.
Dat serieus dat ie het speelde.
't Zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:41 schreef Inca het volgende:
stelletje homoos menno en joost
Ralph genoot van de volle maan toen ie dronken was.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:41 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ik zie overeenkomsten met een dronken Ralph.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |