Nee serieus, toen ik haar tegen Nattelie hoorde en hoe zij tegen Dido doet, ging er iets rinkelen zeg maar. Ik ben ook best traag dus vandaar...quote:Op zondag 6 november 2005 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Omdat je mijn posts van de afgelopen week hebt gelezen?![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 00:11 schreef Gert het volgende:
Zo. Roel heeft het alweer verpest bij Dido, met z'n kwade dronk.
Dido vond het ook raar dat de mannen zich al hadden afgetrokken een tijdje terug. En dat bijna iedereen dat deed kon ze zich niet voorstellen.quote:Op zondag 6 november 2005 00:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Dus het is werkelijk een ijskast. Sjesus hoe lang zitten ze daar ondertussen al.
Dan zal waarschijnlijk zelfs Roel z'n mini-pikkie wel genoeg zijn ja.
Dat geeft toch niet, in de intimiteit van een van de buitenwereld afgesloten huis en je beste vrienden om je heen?quote:Op zondag 6 november 2005 00:12 schreef Jappie het volgende:
Roel loopt echt weer waggelend door het huis...sjongejongejonge....die goser weet echt geen maat te houden![]()
I rest my casequote:
en terecht, Roel is gewoon rete irritant als ie gezopen heeft.quote:Op zondag 6 november 2005 00:11 schreef Showtime het volgende:
Roel is nog geen 5 seconden weg of Rob en Dido beginnen al over hem te ouwehoeren
quote:Op zondag 6 november 2005 00:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jawel hoor, de beleving van rosé
Wie weet, ooit...
*whiskey bijvult
De suggestie dat zijn been een alcoholprobleem is onderschrijf ik niet!quote:Op zondag 6 november 2005 00:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit is de BB van geheimen
Misschien was dat been niet zijn geheim, maar een alcoholprobleem.
quote:Op zondag 6 november 2005 00:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat geeft toch niet, in de intimiteit van een van de buitenwereld afgesloten huis en je beste vrienden om je heen?![]()
Daar is ze wel een ster in inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2005 00:14 schreef qonmann het volgende:
Chantal ...gaat het romatisch samenzijn weer verpesten...
dat was een geintje, dat zegt ze iedere keer als er wat geroepen wordtquote:Op zondag 6 november 2005 00:14 schreef ruby het volgende:
Haha, Dido denkt weer dat ze haar naam riepen. De anderen ontkennen het.
Of willen het niet zeggen. Kan me gewoon niet voorstellen. Zo lang zonder.....quote:Op zondag 6 november 2005 00:12 schreef milagro het volgende:
[..]
geen van de dames doet het, hoor, behalve dan Nathalie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |