Wie zou er in godsnaam met R*b willen zoenen? Al was hij de laatste man op aardequote:Op zondag 6 november 2005 00:06 schreef MissX het volgende:
[..]
Vorig jaar ofzo op Mallorca en ze zoon vond het niet zo leuk. Tenminste ik begreep het verhaal zo. Misschien heb ik het niet goed gehoord.
Omdat je mijn posts van de afgelopen week hebt gelezen?quote:Op zondag 6 november 2005 00:07 schreef F4iTH het volgende:
Knock me down if I'm wrong maaruh, waarom krijg ik het gevoel dat Chantal stiekem gek is op Roel?
Serieus? Zeg me dat het niet zo is.quote:Op zondag 6 november 2005 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Chantal is verliefd op Roel. Ik begrijp nog steeds niet dat ze niet één keer in de tuin is wezen kijken.
"ik vreet je op"quote:Op zondag 6 november 2005 00:07 schreef F4iTH het volgende:
Knock me down if I'm wrong maaruh, waarom krijg ik het gevoel dat Chantal stiekem gek is op Roel?
je weet niet wat je mistquote:Op zondag 6 november 2005 00:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nooit, heb de verleiding kunnen weerstaan
Woohoo ik ben niet de enige die er zo over denkt dusquote:Op zondag 6 november 2005 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Chantal is verliefd op Roel. Ik begrijp nog steeds niet dat ze niet één keer in de tuin is wezen kijken.
quote:Op zondag 6 november 2005 00:10 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Woohoo ik ben niet de enige die er zo over denkt dus
Dat verklaart dus ook waarom ze Dido heeft genomineerd?![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 00:09 schreef Gert het volgende:
Dido heeft zich nog niet één keer bevredigd, zegt ze.
Misschien is na zo'n ongelooflijk lange tijd onthouding het pikkie van Roel dan toch genoeg voor haar.![]()
geen van de dames doet het, hoor, behalve dan Nathaliequote:Op zondag 6 november 2005 00:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Dus het is werkelijk een ijskast. Sjesus hoe lang zitten ze daar ondertussen al.
Dan zal waarschijnlijk zelfs Roel z'n mini-pikkie wel genoeg zijn ja.
Daar is proppie hoor.quote:Op zondag 6 november 2005 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
HaHa !quote:Op zondag 6 november 2005 00:12 schreef regenworm het volgende:
oke rob is niet dronken hij speelde het.
Dido ergert zich aan een dronken roel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |