Zoiets als 'heeeeeeeeeeeHEEEEEEEEEEEE' meen ik me te herinneren.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:32 schreef milagro het volgende:
[..]wat zei ze precies dan (chantal dus)
living on the edgequote:Op zaterdag 5 november 2005 23:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
driemaal 6 ook nog......daredevil...![]()
het ging echt zo van: Jahoor Lies, jahoor, we weten het wel hou maar op.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:32 schreef milagro het volgende:
[..]wat zei ze precies dan (chantal dus)
Zie ik daar nu Ruud van BB1?quote:
Nu is de maat vol....stenigen die hoerquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:36 schreef MissX het volgende:
[..]
het ging echt zo van: Jahoor Lies, jahoor, we weten het wel hou maar op.
Lieske vervolgens nog ff jamaar sommige hier in huis hebben nou eenmaal een rijpere huid dan andere. En ik heb een droge huid. Moet ik dan het in gaan smeren met olijfolie.
Chantal: ja doe dat maar op een echt snauwerige toon
Stel dat Roel haar in bed krijgt, dan valt ie vast weer in slaap.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:35 schreef Gert het volgende:
Roel en Dido zijn nu echt flink aan het zuipen.
lijtk me tof als het hem lukt, gebeurd er tenminste weer ietsquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Stel dat Roel haar in bed krijgt, dan valt ie vast weer in slaap.
Maar hij wil Menno.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:38 schreef Arliator het volgende:
Zo zeg, ik kan nu pas kijken, maar ik dacht eerst dat Rob zat te geinen met die stemmetjes van hem, maar hij is echt dronken!!! Ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren. Misschien pakt hij Chantal wel bruut hard vanavond!!![]()
als ze hem helpen welquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:38 schreef MissX het volgende:
kan Rob niet verzuipen in dat bubbelbad
Tis meteen duidelijk waarom Rob de alcohol anders mijdt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:36 schreef Showtime het volgende:
Rob is echt zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar bezopen, zo heb ik hem nog nooit gezien. En Roel, Nathalie en Dido doen er alles aan om hem voorlopig nog goed vol te gieten met alcohol.
Rob kruipt straks dronken bij Chantal in bed?!![]()
Oeh, toch even een stream aanzetten dan!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:36 schreef Showtime het volgende:
Rob is echt zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar bezopen, zo heb ik hem nog nooit gezien.
Ik ben een enorm vredelievend persoon...echter...het teken van Cha...het beest heeft bij mij alle schroom doen vervagen......verbranden die heks van een Chantal zeg ik je...verbranden.quote:
Hahaha, zou wel een goede zijn, Rob die een liefdesverklaring afgeeft voor Menno. Blijkt dat hij al die tijd jalours is op Mennoquote:
Nu hoor ik hem weer normaal praten, dus het valt wel meequote:Op zaterdag 5 november 2005 23:40 schreef Lamon het volgende:
Oh, hij is idd echt bezopen.
Dat serieus dat ie het speelde.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Stel dat Roel haar in bed krijgt, dan valt ie vast weer in slaap.
Dido verzuipen!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:38 schreef MissX het volgende:
kan Rob niet verzuipen in dat bubbelbad
waarom Menno nou weer ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:41 schreef Inca het volgende:
stelletje homoos menno en joost
Rob is volgens mij stom dronkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:40 schreef Lamon het volgende:
't Zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:41 schreef Inca het volgende:
stelletje homoos menno en joost
Ralph genoot van de volle maan toen ie dronken was.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:41 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ik zie overeenkomsten met een dronken Ralph.
Als we haar stenigen, kunnen we allemáál meedoen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben een enorm vredelievend persoon...echter...het teken van Cha...het beest heeft bij mij alle schroom doen vervagen......verbranden die heks van een Chantal zeg ik je...verbranden.![]()
Ik dacht dat ook, totdat ik in de SC las dat hij bezopen was, en zag dat hij idd zit te zuipen. Hoop dat er nog iets gebeurt, zit ik wel stiekem op te hopenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:40 schreef Lamon het volgende:
Nou missen we Linda weer, die had vast wel weer een handje willen helpenquote:
Wat niet is kan nog komen. Ze hebben nog een hele fles.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nu hoor ik hem weer normaal praten, dus het valt wel mee
Hij is nooit leuk. Puntquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]goede kans op!
óf... hij gaat veel te hardhandig aan lopen dringen, want hij is flink bezopen en heeft eigenlijk nooit een leuke dronk.
Als die open word gemaakt gaat het knallen, maar het lijkt erop dat Rob dat even wilde blokkerenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen. Ze hebben nog een hele fles.
Hij heeft wel een verzopen kop.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:43 schreef cuall het volgende:
Rob is dus alcoholist, heeft bij de AA gelopen
droneken mensen spreken altijd de waarheid
Wil je ff hier kijken mij postquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:43 schreef cuall het volgende:
als jij het zegt geloof ik het directquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:43 schreef cuall het volgende:
Rob blokkeerd altijd 1 blokkadequote:Op zaterdag 5 november 2005 23:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als die open word gemaakt gaat het knallen, maar het lijkt erop dat Rob dat even wilde blokkeren
zei hij dat?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:43 schreef cuall het volgende:
ik zat in dat andere topicquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:36 schreef MissX het volgende:
[..]
het ging echt zo van: Jahoor Lies, jahoor, we weten het wel hou maar op.
Lieske vervolgens nog ff jamaar sommige hier in huis hebben nou eenmaal een rijpere huid dan andere. En ik heb een droge huid. Moet ik dan het in gaan smeren met olijfolie.
Chantal: ja doe dat maar op een echt snauwerige toon
Dat is dus het geheim van Rob.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:45 schreef Ferdii het volgende:
[..]
zei hij dat?![]()
dat kan ook verklaren waarom hij nooit meer drinkt
Diequote:Op zaterdag 5 november 2005 23:45 schreef Fling het volgende:
Waar is de rest eigenlijk? Ik zie Chantal, Ingrid en Lieske nergens
Me2quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:46 schreef MissX het volgende:
zo de popcorn is klaar, de smirnnoff koud, ik ben er klaar voor
Sja, hij kan het niet laten stiekem.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
Als Rob echt alcoholist is, begrijp ik er geen flikker van dat hij nu toch drinkt.
Ik vind het maar raar, eerst zeggen nooit te drinken. Zich nu dan klemzuipen. Een vaag verhaal over alcoholist zijn geweest. Dan ga je toch niet zo drinken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
Als Rob echt alcoholist is, begrijp ik er geen flikker van dat hij nu toch drinkt.
Jawel, maar daar word je toch niet zó dronken van? Rosé is limonade.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mwah...een lekkere Sancerre op zijn tijd gaat er wel in hoor
hij is geen alcoholist, althans dat blijkt nergens uit. dat van de aa kwam van iemand anders.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
Sorryquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:49 schreef demins het volgende:
[..]
Let je wel een beetje op met de inname?![]()
![]()
en een kleine pik heeft, terwijl zij van flinke leuters houdtquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:48 schreef Gert het volgende:
Merkwaardig....
Roel wil weer een adje doen.
Rob zegt: doe dat nou niet, want dan ga je spoken zien.
Ik ben zelf ook al hartstikke dronken.
Dido zegt daarna tegen Roel dat hij het wél moet doen.
En zij gaat meedoen zegt ze.
Dido wil neuken.
Alleen zou ze niet beseffen dat Roel dadelijk een onhandelbare klootzak wordt?
Roseetje, jointje, ik ben er ook klaar voor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:46 schreef MissX het volgende:
zo de popcorn is klaar, de smirnnoff koud, ik ben er klaar voor
hij vertelde gisteren dat hij best wel eens drinkt, maar niet van wijn houd, maar alleen van zoete drankjes.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:49 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar, eerst zeggen nooit te drinken. Zich nu dan klemzuipen. Een vaag verhaal over alcoholist zijn geweest. Dan ga je toch niet zo drinken.
Een onhandelbare klootzak.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:48 schreef Gert het volgende:
Merkwaardig....
Roel wil weer een adje doen.
Rob zegt: doe dat nou niet, want dan ga je spoken zien.
Ik ben zelf ook al hartstikke dronken.
Dido zegt daarna tegen Roel dat hij het wél moet doen.
En zij gaat meedoen zegt ze.
Dido wil neuken.
Alleen zou ze niet beseffen dat Roel dadelijk een onhandelbare klootzak wordt?
Mooie fotoquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:50 schreef Muerte het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot077a.jpg]afbeelding][/URL]
Moet hij eerst een luier om doenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Een onhandelbare klootzak.
Die flikkert straks weer gewoon gelijk in slaap ja. De loser!
Terwijl de twee gluiperds in de slaapkamer het hebben over nominaties en hoe leuk het stiekem wel niet is om het verstopte geld te vinden...quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:49 schreef Showtime het volgende:
whahaha die Roel en Dido zijn echt erg samen, doen er alles aan om Rob over te halen dat hij weer een glas leeg drinkt, en die gek laat zich nog overhalen ook
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:45 schreef Ferdii het volgende:
[..]
zei hij dat?![]()
dat kan ook verklaren waarom hij nooit meer drinkt
ah okayquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:51 schreef doka het volgende:
[..]
hij vertelde gisteren dat hij best wel eens drinkt, maar niet van wijn houd, maar alleen van zoete drankjes.
Dat had ik nog niet eens bedachtquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:51 schreef regenworm het volgende:
Rob is echt stomdronken vraag me af hoe hij met één been het bed in komt.
Drink jij wel eens wijn of meer specifiek Rose ? maakt allemaal echt niets uit hoor...van een goeie Rose kun je na een fles ook al op je kop gaan staanquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jawel, maar daar word je toch niet zó dronken van? Rosé is limonade.
* slingert streams aan....quote:
Ze concluderen ook dat ze het niet kunnen maken te gaan zoeken, en dat dus niet zullen doenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:52 schreef F4iTH het volgende:
Terwijl de twee gluiperds in de slaapkamer het hebben over nominaties en hoe leuk het stiekem wel niet is om het verstopte geld te vinden...
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moet hij eerst een luier om doen
Hij gaat gewoon op bed liggen met z'n kunstbeen.quote:
Stom EN dronkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Rob is volgens mij stom dronken
Kort londje zeker weerquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:54 schreef Fling het volgende:
Die blik! Roel staat op springen!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moet hij eerst een luier om doen
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:53 schreef milagro het volgende:
[..]
* slingert streams aan....
ik vind het wel leuk
Kijkcijfers?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
Misschien wil Dido idd nuecken... voor de broodnodige kijkcijfers.
dat idee kreeg ik ookquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Rob dronk toch nooit? Of is hij nu aan het acteren?
nee is echt, hij is van z'n geloof gevallenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Van mij ook, maar daar denkt die stommert toch ni aanquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ook dat nog ja!
Mag van mij ook over Rob/Sjankwal/Rob heen gaan pissen hoor.![]()
Ik hoop het, maar de vraag is of ze er nog steeds zo over denken als ze door Roel op de bank worden gezet. Ze zeggen wel vaker dingen en doen het omgekeerde.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze concluderen ook dat ze het niet kunnen maken te gaan zoeken, en dat dus niet zullen doen
Ligt er ook aan wat je hebt gegeten. Ik drink nu mijn derde borrel en ik ben niet eens aangeschotenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Drink jij wel eens wijn of meer specifiek Rose ? maakt allemaal echt niets uit hoor...van een goeie Rose kun je na een fles ook al op je kop gaan staan![]()
![]()
Zou me eerlijk gezegd ook niets verbazen. Hij legt het er wel een beetje dik boven op.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Daar leek het op, maar hij is echt behoorlijk dronken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:55 schreef scanman01 het volgende:
En van een slechte evenzeer! Maakt allemaal echt niks uit, hoor!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Drink jij wel eens wijn of meer specifiek Rose ? maakt allemaal echt niets uit hoor...van een goeie Rose kun je na een fles ook al op je kop gaan staan![]()
![]()
80% is acteren, zo te zien aan zijn motoriek.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Kijkcijfers, stemmen, same difference. Ze is nu tot alles in staat.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijkcijfers?
Voor de broodnodige stemmen bedoel je waarschijnlijk?
Nee dat geloof ik niet, dat ze zich om die reden zou laten penetreren door 9 centimeter Roel.
Das minder....een gezond mens wil zo tegen 24.00 uur toch eindelijk wel eens in de lorum zijnquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat je hebt gegeten. Ik drink nu mijn derde borrel en ik ben niet eens aangeschoten![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:55 schreef scanman01 het volgende:
wel raar dat hij eerder zei dat hij nooit dronk, maar dat had ik eigenlijk niet gehoord.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:51 schreef doka het volgende:
[..]
hij vertelde gisteren dat hij best wel eens drinkt, maar niet van wijn houd, maar alleen van zoete drankjes.
Bedankt voor de belangrijke info....quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:56 schreef Inca het volgende:
dido heeft geen tieten
die hebben hem nog nooit zo "dronken" gezienquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:57 schreef scanman01 het volgende:
Rob: "Ik ben blij dat ik mezelf ben gebleven" (zelfs zijn familie herkende hem niet meer)
Kruipend of hinkelen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:51 schreef regenworm het volgende:
Rob is echt stomdronken vraag me af hoe hij met één been het bed in komt.
lieske ook nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bedankt voor de belangrijke info....
"Goeie" maakt ook niet uit. In rose zit net zo goed 11 tot 14 procent alcohol als in witte of rode wijn.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
wat ga je ermee doen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bedankt voor de belangrijke info....
vreemde opmerking maar ik luister liever naar Robquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:58 schreef Inca het volgende:
en gnagna gaat weer over dido bashen
denk ik niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:58 schreef MissX het volgende:
Volgens mij doet Rob dit gewoon om stemmen te krijgen.
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:58 schreef MissX het volgende:
Dat denk ik eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:58 schreef MissX het volgende:
Dat zal ze ook nooit krijgenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kijkcijfers, stemmen, same difference. Ze is nu tot alles in staat.
En Dido heeft geen weet van die negen centimeter![]()
Zucht....quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
Dat lachen van Dido klinkt al net zo nep als dat gelal van Rob trouwens
Ja, ik geloof dat ze met Nathalie praat hequote:Op zondag 6 november 2005 00:00 schreef milagro het volgende:
Ondertussen roddelt Chantal flink door over Dido.
Om wederom haar gelijk te halen.
En het lukt nog ook
Hoe krijgt ze het voorelkaar he? Ze is een professional.quote:Op zondag 6 november 2005 00:00 schreef milagro het volgende:
Ondertussen roddelt Chantal flink door over Dido.
Om wederom haar gelijk te halen.
En het lukt nog ook
Denk eerder stemmen VOOR Menno veroorzaakt... GNA GNA GNAquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:58 schreef MissX het volgende:
Daarom doet ie me ook denken aan Ed van BB2quote:Op zondag 6 november 2005 00:00 schreef schatje het volgende:
Rob is echt eng.
quote:Op zondag 6 november 2005 00:00 schreef Gert het volgende:
Zucht....![]()
Rob is niet echt dronken, en Dido heeft eigenlijk helemaal geen plezier.![]()
Gelukkig hebben we Lieske en Chantal nog, die flink de bloemetjes buiten aan het zetten zijn in de slaapkamer.![]()
Hapquote:Op zondag 6 november 2005 00:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Zucht....![]()
Rob is niet echt dronken, en Dido heeft eigenlijk helemaal geen plezier.![]()
Gelukkig hebben we Lieske en Chantal nog, die flink de bloemetjes buiten aan het zetten zijn in de slaapkamer.![]()
Ik kan me voorstellen dat hij niet te koop wil lopen met zijn alcoholproblemen.quote:Op zondag 6 november 2005 00:00 schreef schatje het volgende:
Rob is echt eng. Ik zou never nooit bij hem in dat bubbelbad gaan zitten.
Hij heeft zich dus ook gewoon fake voor gedaan met z'n nooit drinken gewauwel.
n.a.v. BB ben ik benieuwd naar hoe rosé smaakt, maar om het nou daadwerkelijk te gaan proberen...quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:59 schreef ruby het volgende:
Ik drink nu rosé van Lancer, met bubbeltjes. Zit 10% in.
Echt niet he, ik snap die vrouwen daar in huis ook niet. Als die weer aan komt met ze knuffels. Dat ze daarop ingaan. Ik had hem echt weggeduwd, ik vind hem zoooooooo eng.quote:Op zondag 6 november 2005 00:00 schreef schatje het volgende:
Rob is echt eng. Ik zou never nooit bij hem in dat bubbelbad gaan zitten.
Hij heeft zich dus ook gewoon fake voor gedaan met z'n nooit drinken gewauwel.
Ik reageer gewoon op een post, en aangezien je al een keer of zevenhonderdveertig hebt gepost dat Dido's lach nep is, neem ik aan dat je het ook deze keer wel meent.quote:
Wat let je? Lekker hoor.quote:Op zondag 6 november 2005 00:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
n.a.v. BB ben ik benieuwd naar hoe rosé smaakt, maar om het nou daadwerkelijk te gaan proberen...
Wie zegt dat?quote:Op zondag 6 november 2005 00:02 schreef milagro het volgende:
Jaloers kutkreng is het toch ook "ik zit hier niet voor de Dido show"
En hou oud was hij zelf!!!???quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:59 schreef MissX het volgende:
heeft Rob het nu over dat hij met een chick van 24 heeft gezoend![]()
![]()
![]()
![]()
wat had ie dat arme meisje gevoerd
Bij niemand in dat huis.quote:Op zondag 6 november 2005 00:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat ze met Nathalie praat he
Dan is je gelijk halen niet zo moeilijk
Volgens mij nog nooit, maar goed. Who caresquote:Op zondag 6 november 2005 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op een post, en aangezien je al een keer of zevenhonderdveertig hebt gepost dat Dido's lach nep is, neem ik aan dat je het ook deze keer wel meent.
En daarna gaat-ie hem nog uitleggen ook.quote:
Nog noit rose op?quote:Op zondag 6 november 2005 00:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
n.a.v. BB ben ik benieuwd naar hoe rosé smaakt, maar om het nou daadwerkelijk te gaan proberen...
Ik vind al vanaf dag 1 dat hij een drankkop heeft.quote:Op zondag 6 november 2005 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat hij niet te koop wil lopen met zijn alcoholproblemen.
Ik geloof niet dat hij een zware alcoholist is geweest, maar ik zou er wel een wedje op willen zetten dat hij een lange tijd in zijn leven flink heeft gezopen. Daarna is hij naar (bijna) nul gegaan, uit zelfbescherming, denk ik.
ik eentje van 9quote:Op zondag 6 november 2005 00:04 schreef demins het volgende:
[..]
En hou oud was hij zelf!!!???
Demins heeft wel eens met een meisje van 14 gezoend![]()
Vorig jaar ofzo op Mallorca en ze zoon vond het niet zo leuk. Tenminste ik begreep het verhaal zo. Misschien heb ik het niet goed gehoord.quote:Op zondag 6 november 2005 00:04 schreef demins het volgende:
[..]
En hou oud was hij zelf!!!???
Demins heeft wel eens met een meisje van 14 gezoend![]()
Wanneer krijgen ze die laffe geniepige varkenshoer op kaplaarzen nou een keer dóór?quote:
Die stomme kneus van een Roel ja.quote:Op zondag 6 november 2005 00:06 schreef ruby het volgende:
Wie is een lieve jongen volgens Sjankwal? Roel?
Kaplaarzen... maar dan van rubber.quote:Op zondag 6 november 2005 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Wanneer krijgen ze die laffe geniepige varkenshoer op kaplaarzen nou een keer dóór?
Z'n dronkenmansschap? Dus toch.quote:Op zondag 6 november 2005 00:07 schreef MissX het volgende:
zegt Rob nu dat het allemaal gespeeld was
wat een walgelijk mannetje is het toch ook
Dit is de BB van geheimenquote:Op zondag 6 november 2005 00:04 schreef MissX het volgende:
Ik vind al vanaf dag 1 dat hij een drankkop heeft.
Chantal is verliefd op Roel. Ik begrijp nog steeds niet dat ze niet één keer in de tuin is wezen kijken.quote:Op zondag 6 november 2005 00:06 schreef ruby het volgende:
Wie is een lieve jongen volgens Sjankwal? Roel?
Wat een rot kopquote:Op zondag 6 november 2005 00:07 schreef Muerte het volgende:
Dronken? Ik denk van niet.
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot090a.jpg]afbeelding][/URL]
Wie zou er in godsnaam met R*b willen zoenen? Al was hij de laatste man op aardequote:Op zondag 6 november 2005 00:06 schreef MissX het volgende:
[..]
Vorig jaar ofzo op Mallorca en ze zoon vond het niet zo leuk. Tenminste ik begreep het verhaal zo. Misschien heb ik het niet goed gehoord.
Omdat je mijn posts van de afgelopen week hebt gelezen?quote:Op zondag 6 november 2005 00:07 schreef F4iTH het volgende:
Knock me down if I'm wrong maaruh, waarom krijg ik het gevoel dat Chantal stiekem gek is op Roel?
Serieus? Zeg me dat het niet zo is.quote:Op zondag 6 november 2005 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Chantal is verliefd op Roel. Ik begrijp nog steeds niet dat ze niet één keer in de tuin is wezen kijken.
"ik vreet je op"quote:Op zondag 6 november 2005 00:07 schreef F4iTH het volgende:
Knock me down if I'm wrong maaruh, waarom krijg ik het gevoel dat Chantal stiekem gek is op Roel?
je weet niet wat je mistquote:Op zondag 6 november 2005 00:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nooit, heb de verleiding kunnen weerstaan
Woohoo ik ben niet de enige die er zo over denkt dusquote:Op zondag 6 november 2005 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Chantal is verliefd op Roel. Ik begrijp nog steeds niet dat ze niet één keer in de tuin is wezen kijken.
quote:Op zondag 6 november 2005 00:10 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Woohoo ik ben niet de enige die er zo over denkt dus
Dat verklaart dus ook waarom ze Dido heeft genomineerd?![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 00:09 schreef Gert het volgende:
Dido heeft zich nog niet één keer bevredigd, zegt ze.
Misschien is na zo'n ongelooflijk lange tijd onthouding het pikkie van Roel dan toch genoeg voor haar.![]()
geen van de dames doet het, hoor, behalve dan Nathaliequote:Op zondag 6 november 2005 00:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Dus het is werkelijk een ijskast. Sjesus hoe lang zitten ze daar ondertussen al.
Dan zal waarschijnlijk zelfs Roel z'n mini-pikkie wel genoeg zijn ja.
Daar is proppie hoor.quote:Op zondag 6 november 2005 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
HaHa !quote:Op zondag 6 november 2005 00:12 schreef regenworm het volgende:
oke rob is niet dronken hij speelde het.
Dido ergert zich aan een dronken roel
Nee serieus, toen ik haar tegen Nattelie hoorde en hoe zij tegen Dido doet, ging er iets rinkelen zeg maar. Ik ben ook best traag dus vandaar...quote:Op zondag 6 november 2005 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Omdat je mijn posts van de afgelopen week hebt gelezen?![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 00:11 schreef Gert het volgende:
Zo. Roel heeft het alweer verpest bij Dido, met z'n kwade dronk.
Dido vond het ook raar dat de mannen zich al hadden afgetrokken een tijdje terug. En dat bijna iedereen dat deed kon ze zich niet voorstellen.quote:Op zondag 6 november 2005 00:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Dus het is werkelijk een ijskast. Sjesus hoe lang zitten ze daar ondertussen al.
Dan zal waarschijnlijk zelfs Roel z'n mini-pikkie wel genoeg zijn ja.
Dat geeft toch niet, in de intimiteit van een van de buitenwereld afgesloten huis en je beste vrienden om je heen?quote:Op zondag 6 november 2005 00:12 schreef Jappie het volgende:
Roel loopt echt weer waggelend door het huis...sjongejongejonge....die goser weet echt geen maat te houden![]()
I rest my casequote:
en terecht, Roel is gewoon rete irritant als ie gezopen heeft.quote:Op zondag 6 november 2005 00:11 schreef Showtime het volgende:
Roel is nog geen 5 seconden weg of Rob en Dido beginnen al over hem te ouwehoeren
quote:Op zondag 6 november 2005 00:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jawel hoor, de beleving van rosé
Wie weet, ooit...
*whiskey bijvult
De suggestie dat zijn been een alcoholprobleem is onderschrijf ik niet!quote:Op zondag 6 november 2005 00:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit is de BB van geheimen
Misschien was dat been niet zijn geheim, maar een alcoholprobleem.
quote:Op zondag 6 november 2005 00:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat geeft toch niet, in de intimiteit van een van de buitenwereld afgesloten huis en je beste vrienden om je heen?![]()
Daar is ze wel een ster in inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2005 00:14 schreef qonmann het volgende:
Chantal ...gaat het romatisch samenzijn weer verpesten...
dat was een geintje, dat zegt ze iedere keer als er wat geroepen wordtquote:Op zondag 6 november 2005 00:14 schreef ruby het volgende:
Haha, Dido denkt weer dat ze haar naam riepen. De anderen ontkennen het.
Of willen het niet zeggen. Kan me gewoon niet voorstellen. Zo lang zonder.....quote:Op zondag 6 november 2005 00:12 schreef milagro het volgende:
[..]
geen van de dames doet het, hoor, behalve dan Nathalie
quote:Op zondag 6 november 2005 00:15 schreef regenworm het volgende:
Rob kan op beide benen staan
Neeequote:Op zondag 6 november 2005 00:16 schreef Gert het volgende:
Roel: "Roel, neem Chan" schreeuwen ze keihard volgens mij."
quote:Op zondag 6 november 2005 00:14 schreef demins het volgende:
[..]
De suggestie dat zijn been een alcoholprobleem is onderschrijf ik niet!![]()
Ja dat zag ik ook, soort O-benen, alsof hij opgezwollen ballen heeftquote:Op zondag 6 november 2005 00:12 schreef ruby het volgende:
Roel loopt alsof ie moet poepen.
Kweetquote:Op zondag 6 november 2005 00:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
2/5 whiskey
3/5 cola
drinkt lekker weg
Volle zak!quote:Op zondag 6 november 2005 00:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook, soort O-benen, alsof hij opgezwollen ballen heeft
Ja maar Dido is braaf, en masturberen is niet netjes, dus dat doe je toch nietquote:Op zondag 6 november 2005 00:13 schreef MissX het volgende:
[..]
Dido vond het ook raar dat de mannen zich al hadden afgetrokken een tijdje terug. En dat bijna iedereen dat deed kon ze zich niet voorstellen.
Ik kan me echt niet voorstellen dat als je daar al 10 weken zit je niets doet.
\quote:Op zondag 6 november 2005 00:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Of willen het niet zeggen. Kan me gewoon niet voorstellen. Zo lang zonder.....
Alhoewel met DIE mannen in huis ergens ook weer wel![]()
de drank vloeit bij hem regelrecht naar zijn geslachtquote:
Het risico dat een cameraman zo'n filmpje in besloten kring laat zien... brrrr....quote:Op zondag 6 november 2005 00:19 schreef milagro het volgende:
[..]
\
Oh ik zou het ook makkelijk kunnen laten zo lang als er overal camera's hangen, hoor en ik 200% zeker weet dat mijn ouders met hun neus op het beeldscherm zitten iedere dag
Dido staat al 5 maanden droog, dat vertelde ze een tijdje geleden aan joostquote:Op zondag 6 november 2005 00:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja maar Dido is braaf, en masturberen is niet netjes, dus dat doe je toch niet![]()
wat is dat toch dat je aan iedereen maar moet vertellen hoe vaak je met jezelf aan de slag gaatquote:Op zondag 6 november 2005 00:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja maar Dido is braaf, en masturberen is niet netjes, dus dat doe je toch niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |