Oh, wacht, ik begrijp je verkeerd geloof ikquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Eels maakt niet de rest van je muzieksmaal goed.
Steve Wilson is een held.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:56 schreef Frezer het volgende:
Houdoe Plato.
[..]
Geen idee wie het is, maar ik neem er allerminst aanstoot aan,.
Net zoals mijn hints ten opzichte van jou.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh, wacht, ik begrijp je verkeerd geloof ik
Noujah, nieuwe dag, nieuwe ronden, nieuwe kansenquote:Op zondag 6 november 2005 00:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Net zoals mijn hints ten opzichte van jou.
quote:
Mwoah. Als je Porcupine Tree kent, ken je Steve Wilsonquote:Op zondag 6 november 2005 00:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
zegt me nog niet veel, kan ik maar beter weer onder mijn steen kruipen?
Die ken ik dan weer wel, ik ben dus niet helemaal wereldvreemd.quote:Op zondag 6 november 2005 00:08 schreef Anthraxx het volgende:
Marillion of Fish
Ik laat me niet dwingenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Weet ik, is ook alleen maar bedoeld om Melis er toe te bewegen om haar avatar te veranderen.![]()
Daar hoeft niet gelijk iets achter te zitten hoor,quote:Op zondag 6 november 2005 00:26 schreef GF het volgende:
Leuk als al je vrienden ineens hun telefoon niet meer opnemen etc.
Ik verveel me en kan onmogelijk al slapen. Kut weekend [afbeelding]
Neuh, maar toch. En kreeg ik ook nog ruzie met m'n vriendin. Mijn schuld, afreageren is nooit grappigquote:Op zondag 6 november 2005 00:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
Daar hoeft niet gelijk iets achter te zitten hoor,.
Wijn helpt, daar krijg je slaap van.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |