Zou ik zijn vader als avatar nemen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:02 schreef melismay het volgende:
Ja lastig, dat leven na de postbode.....
Maar ik heb wel een nieuwe ava en dat maakt een hoop goed!
Kan je doen, als je daar blij van wordtquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zou ik zijn vader als avatar nemen?![]()
Dat hoort ook zo. ik ben immers een soort van Messias.quote:
Dat lijkt me dan duidelijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:09 schreef Anthraxx het volgende:
De voorspelling van Futurama is dat je in de toekomst twee grote geloven hebt:
Ophra'ism
Star Trek
Plato wordt het derde grote geloof
Van Opeth zo vroeg op de avond wordt een mens weer vrolijk.quote:And you are just like them all
stained by the name of their fathers
I'm greeting my downward fall
leaving the throes to others
Mijn avatar is veel leuker dan die van jou.quote:
Dat kan niet, want dat ben ik al. Probeer eerst maar eens de Fok1000 binnen te komen!quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
Laten we beginnen met zeggen dat ik jullie single-god ben en dan....
Er zijn maar drie Single goden, namelijk God, Allah en Boeddha. In Fok! termen Anthraxx, QyRoZ en Plato.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
Zullen we een single religie of sekte opstarten?
Dan hoef ik me misschien geen zorgen meer te maken dat ik nog steeds single ben. Misschien is het allemaal wel 'voorbestemd'
.
Laten we beginnen met zeggen dat ik jullie single-god ben en dan....
Precies, BttD kan hooguit apostel worden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er zijn maar drie Single goden, namelijk God, Allah en Boeddha. In Fok! termen Anthraxx, QyRoZ en Plato.
Ik wil uitsluitend negers als apostelquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, BttD kan hooguit apostel worden.![]()
Zolang onze apostelen maar het ware single-geloof verkondigen maakt huidskleur me niet uit.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:33 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wil uitsluitend negers als apostel
Ik wil gewoon een multicultureel geloof.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zolang onze apostelen maar het ware single-geloof verkondigen maakt huidskleur me niet uit.
Dat zeg ik, als we alleen negers als apostel inhuren wordt het een veel te zwart en donker geloof.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een multicultureel geloof.
Ja, maar ik hoop op een net zo toffe Apostel als in Dogma.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, als we alleen negers als apostel inhuren wordt het een veel te zwart en donker geloof.
Dogma? Sorry ik ken de bijbel niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoop op een net zo toffe Apostel als in Dogma.
Je kent de film Dogma niet?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dogma? Sorry ik ken de bijbel niet.
Ik wil trouwens wel onze eigen tien geboden.
quote:Jay: Yo man, tell me something about me.
Rufus: You masturbate more than anyone on the planet.
Jay: Aw fuck, everyone knows that. Tell me something nobody knows.
Rufus: When you do it, you're thinking about guys.
[a shocked Silent Bob stares at Jay]
Jay: Dude, not all the time.
Oh, het is een film.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je kent de film Dogma niet?ZIEN! Briljante film over het geloof
Weet ik, is ook alleen maar bedoeld om Melis er toe te bewegen om haar avatar te veranderen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:50 schreef Frezer het volgende:
Je hebt het voor elkaar Plato, jouw icoon is nog enger als die van Melis.
,
,
.
Ik hoop dat dat moment spoedig zal aanbreken. 2 van die engerds is te veel voor 1 computerschermquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Weet ik, is ook alleen maar bedoeld om Melis er toe te bewegen om haar avatar te veranderen.![]()
Ja, maar Melis is aan zet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat moment spoedig zal aanbreken. 2 van die engerds is te veel voor 1 computerscherm.
Geen idee wie het is, maar ik neem er allerminst aanstoot aan,quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:54 schreef Anthraxx het volgende:
Gelukkig brengt mijn icoon weer wat sfeer in dit topic
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:18 schreef Frezer het volgende:
Das ook een echte zaterdag-avond bezigheid,.
Ze is al voorzienquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:32 schreef Frezer het volgende:
, studie is ook geen zaterdag-avond activiteit. Wordt het niet eens tijd om werk te maken van die danspartner?
Dat had ik al begrepen,quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Bert is een beetje overgewaardeerd
Je hebt nog 6 minuten de tijd om het record te verbrekenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:54 schreef Twisted_fok het volgende:
*annie's hart: al 4 keer gebroken vandaag.
Eels maakt niet de rest van je muzieksmaal goed.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, Eels getuigt van een goede smaak.
Oh, wacht, ik begrijp je verkeerd geloof ikquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Eels maakt niet de rest van je muzieksmaal goed.
Steve Wilson is een held.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:56 schreef Frezer het volgende:
Houdoe Plato.
[..]
Geen idee wie het is, maar ik neem er allerminst aanstoot aan,.
Net zoals mijn hints ten opzichte van jou.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh, wacht, ik begrijp je verkeerd geloof ik
Noujah, nieuwe dag, nieuwe ronden, nieuwe kansenquote:Op zondag 6 november 2005 00:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Net zoals mijn hints ten opzichte van jou.
quote:
Mwoah. Als je Porcupine Tree kent, ken je Steve Wilsonquote:Op zondag 6 november 2005 00:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
zegt me nog niet veel, kan ik maar beter weer onder mijn steen kruipen?
Die ken ik dan weer wel, ik ben dus niet helemaal wereldvreemd.quote:Op zondag 6 november 2005 00:08 schreef Anthraxx het volgende:
Marillion of Fish
Ik laat me niet dwingenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Weet ik, is ook alleen maar bedoeld om Melis er toe te bewegen om haar avatar te veranderen.![]()
Daar hoeft niet gelijk iets achter te zitten hoor,quote:Op zondag 6 november 2005 00:26 schreef GF het volgende:
Leuk als al je vrienden ineens hun telefoon niet meer opnemen etc.
Ik verveel me en kan onmogelijk al slapen. Kut weekend [afbeelding]
Neuh, maar toch. En kreeg ik ook nog ruzie met m'n vriendin. Mijn schuld, afreageren is nooit grappigquote:Op zondag 6 november 2005 00:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
Daar hoeft niet gelijk iets achter te zitten hoor,.
Wijn helpt, daar krijg je slaap van.![]()
Veel plezierquote:Op zondag 6 november 2005 08:17 schreef BreaktotheDance het volgende:
* BreaktotheDance doet licht aan, goed geslapen allemaal
Vandaag dikke motortoerrit
Relaties zijn stom.quote:Op zondag 6 november 2005 11:13 schreef GF het volgende:
Mogge
Weet nog niet wat ik/we gaan doen. Zo in ieder geval naar m'n vriendin.
Relaties.quote:
Goedmaak seks!quote:Op zondag 6 november 2005 11:13 schreef GF het volgende:
Weet nog niet wat ik/we gaan doen. Zo in ieder geval naar m'n vriendin.
Dat geeft wel aan dat er voor iedereen hier nog meer dan genoeg hoop is,quote:Op zondag 6 november 2005 12:12 schreef Plato1980 het volgende:
M'n avatar had ook pas op z'n 36e z'n eerste relatie.![]()
Jup, zoiets. Hij moet in elk geval wat goedmaken,quote:
Of je Bianca Balkenende onder de noemer hoop kunt indelen is maar zeer de vraag.quote:Op zondag 6 november 2005 12:15 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat geeft wel aan dat er voor iedereen hier nog meer dan genoeg hoop is,.
Tijd voor collectief zelfmoord?quote:Op zondag 6 november 2005 12:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Of je Bianca Balkenende onder de noemer hoop kunt indelen is maar zeer de vraag.![]()
Die valt kwa uiterlijk toch reuze mee? (nu is dat naast JP niet zo'n kunst,quote:Op zondag 6 november 2005 12:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Of je Bianca Balkenende onder de noemer hoop kunt indelen is maar zeer de vraag.![]()
Dat vind ik nog altijd het meest beangstigende als ik m'n collega's zie. Sommige zijn gelukkig getrouwd met hun eerste vriendinnetje en die zien er niet altijd even perfect uit. De andere hebben een of andere ultra fijne slimme chick uit het buitenland.quote:Op zondag 6 november 2005 12:18 schreef Plato1980 het volgende:
We kunnen ook zwaar religieus worden en dan zeggen we dat we getrouwd zijn met God.quote:
Dat wel, maar het schijnt nogal een bazige tante te zijn. Er wordt wel eens gezegd dat zij de eigenlijke premier van Nederland is.quote:Op zondag 6 november 2005 12:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Die valt kwa uiterlijk toch reuze mee? (nu is dat naast JP niet zo'n kunst,)
Wat dat betreft woon ik in Amersfoort al goed, dit is een enclave van God.quote:Op zondag 6 november 2005 12:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We kunnen ook zwaar religieus worden en dan zeggen we dat we getrouwd zijn met God.![]()
Dat komt omdat je de uistraling van een onbenaderbaar iemand hebt. Ze denken dat je te hoog gegrepen bent.quote:Op zondag 6 november 2005 12:28 schreef QyRoZ het volgende:
Ik kom gewoon echt bijna nooit leuke vrouwen tegen en zo wel dan kom ik gewoon niet in gesprek met ze.![]()
Kunnen we van jouw nieuwe huis niet een soort van klooster maken?quote:Op zondag 6 november 2005 12:28 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wat dat betreft woon ik in Amersfoort al goed, dit is een enclave van God.
Op de een of andere manier verbaast me dit helemaal niet,quote:Op zondag 6 november 2005 12:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat wel, maar het schijnt nogal een bazige tante te zijn. Er wordt wel eens gezegd dat zij de eigenlijke premier van Nederland is.
Dat zal het zijn.quote:Op zondag 6 november 2005 12:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat komt omdat je de uistraling van een onnanderbaar iemand hebt. Ze denken dat je te hoog gegrepen bent.![]()
Dat is het al.quote:Op zondag 6 november 2005 12:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kunnen we van jouw nieuwe huis niet een soort van klooster maken?![]()
Dan zeggen we dat bewust voor een leven zonder vrouwen gekozen hebben, dat komt een stuk beter en interessanter over.quote:
Zuipen is overrated.quote:Op zondag 6 november 2005 14:43 schreef Twisted_fok het volgende:
aankomende week
maar niet op dinsdag, dan moet ik zuipen met mn klasgenoten.
Ik moet jou ook niet zo veel tijd geven om na te denken.. godverquote:Op zondag 6 november 2005 16:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ooooh vieze slet! Ik bedacht me net weer wat jij woensdag voor plannen hebt hahahaha.![]()
M'n denkproces gaat idd niet zo snel vandaag, maar ik heb je wel door, uiteindelijk.quote:Op zondag 6 november 2005 16:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik moet jou ook niet zo veel tijd geven om na te denken.. godver
Ik bedoelde ook 's middagsquote:Op zondag 6 november 2005 16:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
M'n denkproces gaat idd niet zo snel vandaag, maar ik heb je wel door, uiteindelijk.
Je gelooft me toch wel op mijn mooie blauwe ogen?quote:
Nee nu niet meer. Ze zijn nog wel mooi, maar ook verradelijk.quote:Op zondag 6 november 2005 16:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Je gelooft me toch wel op mijn mooie blauwe ogen?
Hahaha, fijnquote:Op zondag 6 november 2005 16:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee nu niet meer. Ze zijn nog wel mooi, maar ook verradelijk.
Ach, zo meteen kun je op tv weer van Ajax gaan genieten.quote:
Sorry lieve Melis, hoe kan ik dit goedmaken?quote:Op zondag 6 november 2005 18:48 schreef melismay het volgende:
Plato.... je hebt t nu gewoon echt helemaal verpest!
Sorry, ik zal de komende dagen extra lief voor je zijn.quote:Op zondag 6 november 2005 18:56 schreef melismay het volgende:
Ja eigen schuld, je pakt me op mijn zwakke plekken: Harry en Ajax
Jij altijd Q, jij altijd.quote:Op zondag 6 november 2005 19:02 schreef QyRoZ het volgende:
Tof.
Ook niet op de boot?quote:Op zondag 6 november 2005 19:22 schreef Breetai het volgende:
Vanavond maar ff geen Harry
Wel hoor...quote:Op zondag 6 november 2005 19:38 schreef Frezer het volgende:
Mij ook niet?![]()
Hoe was het nu met je laarzen/schoenen verslaving?
Geen boot gezien. Wel kobudo demos gedaan.Ging wel lekker en ikheb iedereen heel weten te houden.quote:
Foto!!quote:Op zondag 6 november 2005 19:47 schreef _Cara_ het volgende:
Nee hoor ze zijn héél christelijk...niet van die overdreven spitse gevallen en die scheve hakken.
Die vind ik al snel......lelijk (zeg ik maar heeel subtiel)
Deze zijn echt mooi..![]()
Dat is een vechtsport geloof ikquote:Op zondag 6 november 2005 19:48 schreef Breetai het volgende:
[..]
Geen boot gezien. Wel kobudo demos gedaan.Ging wel lekker en ikheb iedereen heel weten te houden.
Alleen werkten de 2e bezemsteel niet geheel mee.
Dat je dat nog weet!! Nou op het moment gaat het redelijk goed.. maar ik doe het nu gelijk ff afkloppen. Ze heeft periodes van héél veel pijn.quote:Op zondag 6 november 2005 19:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
Foto!!
Hoe gaat het inmiddels met je moeder als ik vragen mag?
Ik snap het niet.. kobudo demos?quote:Op zondag 6 november 2005 19:48 schreef Breetai het volgende:
Wel kobudo demos gedaan.Ging wel lekker en ikheb iedereen heel weten te houden.
Alleen werkten de 2e bezemsteel niet geheel mee.
Das in elk geval mooi!quote:Op zondag 6 november 2005 19:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet!! Nou op het moment gaat het redelijk goed.. maar ik doe het nu gelijk ff afkloppen. Ze heeft periodes van héél veel pijn.
Deze week ging het prima.. zijn zelfs naar de stad gelopen.![]()
Jij werkt over een week, dan zou dat beter moeten gaan,quote:Op zondag 6 november 2005 19:58 schreef melismay het volgende:
Ik heb dat gelukkig niet een schoenenverslaving, dat zou helemaal slecht zijn voor mijn portemonnee
Breetai heeft de blauwe band in Kobudo geloof ikquote:Op zondag 6 november 2005 19:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat is een vechtsport geloof ikWat moet je dan met bezemstelen?
Overigens zinspeelde ik op de (extreem slechte) serie "Is Harry on the boat? "
Ah, een soort zwaartvechten dus (met bezemstelen).quote:Op zondag 6 november 2005 20:08 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Breetai heeft de blauwe band in Kobudo geloof ik
Ik heb nog een 1,5 jaar Taekwondo gedaan en ik neem aan dat men bezemstelen gebruikt als wapens? (nou ja, als surrogaat-wapens, om de technieken te leren?)
Zoiets gok ik, maar ik denk dat Breetai dat beter weetquote:Op zondag 6 november 2005 20:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ah, een soort zwaartvechten dus (met bezemstelen).
Wachten tot Anthraxx terug is en dan een date regelenquote:
Vervelen is stom,quote:Op zondag 6 november 2005 20:13 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben hier eigenlijk omdat ik me verveel, maar het werkt niet.
Heb ik ook altijd.quote:Op zondag 6 november 2005 20:13 schreef Twisted_fok het volgende:
Het werkt prima, je verveelt je nog steedsquote:Op zondag 6 november 2005 20:13 schreef Twisted_fok het volgende:
Is goed Caraquote:Op zondag 6 november 2005 20:22 schreef _Cara_ het volgende:
Zo .. ik trek me ff terug en ga meiden-dingen doen.. zoals lekker met lush onder de douche en zo...
Tot laters..![]()
Nu weet ik weer waarom ik niet altijd als vrouw beoordeeld wordtquote:Op zondag 6 november 2005 20:22 schreef _Cara_ het volgende:
Zo .. ik trek me ff terug en ga meiden-dingen doen.. zoals lekker met lush onder de douche en zo...
Tot laters..![]()
Nee hoor. Wij hebben gewoon fatsoenlijke wapens. Echt loeihard eikenhout en keihard staal. Dus een hoop oefenen en niet op elkaar gebruiken maar met elkaar trainen. Daarentegen hebben we geen wedstrijden.quote:Op zondag 6 november 2005 20:08 schreef BreaktotheDance het volgende:
Breetai heeft de blauwe band in Kobudo geloof ik
Ik heb nog een 1,5 jaar Taekwondo gedaan en ik neem aan dat men bezemstelen gebruikt als wapens? (nou ja, als surrogaat-wapens, om de technieken te leren?)
Hey, ik was eerstquote:
Stug volhouden Q. Al denk ik dat CL te hoog gegrepen is, voor iedereen.quote:
In die zin dat ze hard-to-get is,quote:Op zondag 6 november 2005 20:48 schreef Breetai het volgende:
Waarom vind je CL te hoog gegrepen. Ik kom wel tot 1.92 hoor.
quote:Op zondag 6 november 2005 20:13 schreef Twisted_fok het volgende:
Oh zo'n veels te lief meisje wat graag moeilijk doet en waar je uiteindelijk niet al te veel aan hebt.quote:
Wat prachtig Anniequote:Op zondag 6 november 2005 20:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is, het was
Het zal altijd blijven.
Mijn liefde voor jou
Zal niemand verdrijven.
Mijn grote verlangen
Naar jou hier bij mij.
Je zachte lippen
Laten ons vrij.
Maar hoe kan ik je ooit zeggen
Met woorden uitleggen..
Dat gevoel van binnen
Met geen woorden, geen zinnen
Een leeg plekje diep in mij
Verlangend naar iemand aan mij zij
Iemand zoals jij..
Aan meisjes (en ook vrouwen) in het algemeen heb je standaard al niet veel aan . . .quote:Op zondag 6 november 2005 20:52 schreef Breetai het volgende:
Oh zo'n veels te lief meisje wat graag moeilijk doet en waar je uiteindelijk niet al te veel aan hebt.
Laat maar.
*teleurstelling*quote:Op zondag 6 november 2005 20:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
Stug volhouden Q. Al denk ik dat CL te hoog gegrepen is, voor iedereen.
Heerlijk nutteloos tijdverdrijf.quote:Op zondag 6 november 2005 20:55 schreef ThunderChild het volgende:
Aan meisjes (en ook vrouwen) in het algemeen heb je standaard al niet veel aan . . .![]()
quote:
Lastig he, een computer met i-netverbinding?quote:Op zondag 6 november 2005 21:03 schreef BreaktotheDance het volgende:
* BreaktotheDance Slaat zichzelf in gezicht. Leren jij!
More or less . . .quote:Op zondag 6 november 2005 21:03 schreef melismay het volgende:
TC ben je weer helemaal beter?
CL? CL wie? Ik probeer het nu gewoon bij Twistedquote:Op zondag 6 november 2005 21:03 schreef Frezer het volgende:
[..], nog steeds ja? Ik heb me inmiddels maar neergelegd bij mijn CL-loze lot,
.
Ik was eerst!quote:Op zondag 6 november 2005 21:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
, nog steeds ja? Ik heb me inmiddels maar neergelegd bij mijn CL-loze lot,
.
Wat je nu natuurlijk grandioos verneukt omdat maar weer blijkt dat ik 2e keus benquote:Op zondag 6 november 2005 21:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
CL? CL wie? Ik probeer het nu gewoon bij Twisted
Absoluut niet. Jij zal altijd mijn eerste keus blijven.quote:Op zondag 6 november 2005 21:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wat je nu natuurlijk grandioos verneukt omdat maar weer blijkt dat ik 2e keus ben![]()
Nu geloof ik het al niet meerquote:Op zondag 6 november 2005 21:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Absoluut niet. Jij zal altijd mijn eerste keus blijven.
Met werk of ook nog leuke dingen?quote:Op zondag 6 november 2005 21:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
More or less . . .![]()
Heb het alleen gigantisch druk nu![]()
zie je dan niet dat ik dat niet zie?!?!!?quote:Op zondag 6 november 2005 21:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Trut, ik houd van je. Zie je dat dan niet?!?!
Voor enige vergoeding kan ik wel op haar inpraten hoorquote:Op zondag 6 november 2005 21:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Absoluut niet. Jij zal altijd mijn eerste keus blijven.
Dat zie ik inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2005 21:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
zie je dan niet dat ik dat niet zie?!?!!?
matennaaierquote:Op zondag 6 november 2005 21:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Voor enige vergoeding kan ik wel op haar inpraten hoor
Ik hoef geen gebrainwashed kind.quote:Op zondag 6 november 2005 21:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Voor enige vergoeding kan ik wel op haar inpraten hoor
Je moet onthouden dat ik t doe omdat ik denk dat het goed voor je isquote:
met mij? waarom?quote:Op zondag 6 november 2005 21:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Je moet onthouden dat ik t doe omdat ik denk dat het goed voor je is
En ik had nog een appeltje met je te schillen
quote:
Waarom ben je niet meer online?quote:Op zondag 6 november 2005 21:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
met mij? waarom?Omdat ik niet in je val van eerder vandaag trapte?
Alleen maar met werk, leuke dingen doe en heb ik niet meer . . .quote:
Dan had ze wel gedag tegen me gezegdquote:
En jij, expert die weet wat je met vrouwen in bed kan doen, zit dus nog steeds te Fok!ken.quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 20:52 schreef Breetai het volgende:
[..]
Oh zo'n veels te lief meisje wat graag moeilijk doet en waar je uiteindelijk niet al te veel aan hebt.
Laat maar.
Ik ben allang uitgeFOKt met haarquote:Op zondag 6 november 2005 22:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
En jij, expert die weet wat je met vrouwen in bed kan doen, zit dus nog steeds te Fok!ken.
Je weet in elk geval waar je probleem zit, das het begin van de oplossing,quote:Op zondag 6 november 2005 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
is wel waar geloof ik, maar ik doe 't niet expres![]()
Ik ken alleen het vliegtuig, maar ik neem aan dat het daar niks mee te maken heeft?quote:Op zondag 6 november 2005 22:33 schreef _Cara_ het volgende:
Zóóóó en ze leefden nog lang en gelukkig....heb gelijk met een scheef oog naar de dvd van "Stealth" gekeken..
En voor de rest is alles weer meisjes-netjes.. zoals zich dat hoort:P
Nee. Ze ging net snel offline. Ze zal wel slapenquote:Op zondag 6 november 2005 22:00 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan had ze wel gedag tegen me gezegd
Weet jij waar ze is?
Jawel hoor.. een stealth.. maar dan onbemand.. die krijgt een eigen wil en wordt een soort van moordmachine..quote:Op zondag 6 november 2005 22:37 schreef Frezer het volgende:
Ik ken alleen het vliegtuig, maar ik neem aan dat het daar niks mee te maken heeft?
Doe je goed, relaties zijn ZO vorige eeuw . . .quote:Op zondag 6 november 2005 22:27 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Misschien wel.. misschien niet...niemand kan in de toekomst kijken..quote:Op zondag 6 november 2005 22:47 schreef ThunderChild het volgende:
Doe je goed, relaties zijn ZO vorige eeuw . . .![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 22:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Jawel hoor.. een stealth.. maar dan onbemand.. die krijgt een eigen wil en wordt een soort van moordmachine..
En echt jongensfilm.. maar ik vond m ook goed..En de vrouw( Kara heette ze,, was een cool type)
Máár eind goed al goed..de Stealth..helpt man bij het redden van vrouw ....
*zucht...![]()
Euhm... op een krakkemikkig fietsie mag ook...quote:Op zondag 6 november 2005 22:54 schreef Frezer het volgende:
[..]volgens mij ooit (deels) gezien.
Jij wil ook door een prins op een wit paard in een stealth gered worden?
Je heb er meer nadelen van dan voordelen en dan niet op het praktische vlak . . .quote:Op zondag 6 november 2005 22:49 schreef _Cara_ het volgende:
Misschien wel.. misschien niet...niemand kan in de toekomst kijken..
LOL!quote:Op zondag 6 november 2005 22:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Euhm... op een krakkemikkig fietsie mag ook...![]()
Ik dnek dat weinig mensen dat met je eens zijn, gezien het grote aantal relaties.quote:Op zondag 6 november 2005 23:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je heb er meer nadelen van dan voordelen en dan niet op het praktische vlak . . .
Sorry.quote:Op zondag 6 november 2005 23:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je heb er meer nadelen van dan voordelen en dan niet op het praktische vlak . . .
Ongesteldheid is een bitchquote:
Een relatie is eigenlijk wel overbodigquote:Op zondag 6 november 2005 23:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat Ajax verliest is een standaard gegeven . . .quote:Op zondag 6 november 2005 23:10 schreef GF het volgende:
Dat Ajax verliest maakt het heerlijk compleet![]()
Jij wil toch geen kindjes dus hoef je dat tripje ook niet te makenquote:Op zondag 6 november 2005 23:11 schreef CherryLips het volgende:
Een relatie is eigenlijk wel overbodigals ik kindjes wil kan ik zo naar de sperma bank
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 23:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat Ajax verliest is een standaard gegeven . . .![]()
Terustenquote:Op zondag 6 november 2005 23:14 schreef _Cara_ het volgende:
Trusten iedereen..ik ga slapen...tot morgen..![]()
Feyenoord ?? Dat stelletje amateurtjes uit de B of C klasse ??quote:Op zondag 6 november 2005 23:15 schreef GF het volgende:
Dat Feyenoord dan niet wint is minder
quote:Op zondag 6 november 2005 23:10 schreef GF het volgende:
[..]
Ongesteldheid is een bitch
Met schoonmoeder en tante naar Kijkduin geweest. Was wel leuk (en druk). Bank hangen en 's avonds filmpje kijken en je zondag is haast voorbij. Dat Ajax verliest maakt het heerlijk compleet![]()
Voetbalclub zijn nomineert je sowieso?quote:Op zondag 6 november 2005 23:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat Ajax verliest is een standaard gegeven . . .![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 23:16 schreef ThunderChild het volgende:
Feyenoord ?? Dat stelletje amateurtjes uit de B of C klasse ??![]()
Tuurlijk doen vrouwen het nooit expres. Het gebeurd gewoon.quote:Op zondag 6 november 2005 22:27 schreef CherryLips het volgende:
![]()
OK, ik zet idd te hoog in. F klasse dan, maar hoger ga ik niet !!quote:
Bij een relatie zit ik niet meteen aan kinderen te denken.quote:Op zondag 6 november 2005 23:11 schreef CherryLips het volgende:
Een relatie is eigenlijk wel overbodigals ik kindjes wil kan ik zo naar de sperma bank
![]()
Dan is de hele eredivisie een mickey mouse competitie. Feyenoord staat nog altijd op een 3e plekquote:Op zondag 6 november 2005 23:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
OK, ik zet idd te hoog in. F klasse dan, maar hoger ga ik niet !!![]()
Dat effect hebben kinderen vakerquote:Op zondag 6 november 2005 23:20 schreef Breetai het volgende:
[..]
Bij een relatie zit ik niet meteen aan kinderen te denken.
Zodra ik dat te horen krijg heb ik er al meteen geen zin meer in.
En mannen doen altijd alles perfectquote:Op zondag 6 november 2005 23:18 schreef Breetai het volgende:
[..]
Tuurlijk doen vrouwen het nooit expres. Het gebeurd gewoon.
Veel plezier met de rest van je leven.![]()
Niet als je het aan vrouwen vraagt natuurlijk, maar verder...quote:Op zondag 6 november 2005 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En mannen doen altijd alles perfect
Precies.quote:Op zondag 6 november 2005 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En mannen doen altijd alles perfect
Hangt er vanaf met wie je het erover hebt . . .quote:
NEE !!! JIJ MAG NIET GAAN !!quote:
Ik weet dat ik het niet perfect doe en probeer er ook nog wat aan te doen. Niet dat dat allemaal van een leien dakje gaat. Vooralsnog vermaak ik me wel.quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 23:55 schreef ThunderChild het volgende:
Mensen, jullie zullen het niet meer voor mogelijk houden maar ik ga naar bed. Terusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |