Zou ik zijn vader als avatar nemen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:02 schreef melismay het volgende:
Ja lastig, dat leven na de postbode.....
Maar ik heb wel een nieuwe ava en dat maakt een hoop goed!
Kan je doen, als je daar blij van wordtquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zou ik zijn vader als avatar nemen?![]()
Dat hoort ook zo. ik ben immers een soort van Messias.quote:
Dat lijkt me dan duidelijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:09 schreef Anthraxx het volgende:
De voorspelling van Futurama is dat je in de toekomst twee grote geloven hebt:
Ophra'ism
Star Trek
Plato wordt het derde grote geloof
Van Opeth zo vroeg op de avond wordt een mens weer vrolijk.quote:And you are just like them all
stained by the name of their fathers
I'm greeting my downward fall
leaving the throes to others
Mijn avatar is veel leuker dan die van jou.quote:
Dat kan niet, want dat ben ik al. Probeer eerst maar eens de Fok1000 binnen te komen!quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
Laten we beginnen met zeggen dat ik jullie single-god ben en dan....
Er zijn maar drie Single goden, namelijk God, Allah en Boeddha. In Fok! termen Anthraxx, QyRoZ en Plato.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
Zullen we een single religie of sekte opstarten?
Dan hoef ik me misschien geen zorgen meer te maken dat ik nog steeds single ben. Misschien is het allemaal wel 'voorbestemd'
.
Laten we beginnen met zeggen dat ik jullie single-god ben en dan....
Precies, BttD kan hooguit apostel worden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er zijn maar drie Single goden, namelijk God, Allah en Boeddha. In Fok! termen Anthraxx, QyRoZ en Plato.
Ik wil uitsluitend negers als apostelquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, BttD kan hooguit apostel worden.![]()
Zolang onze apostelen maar het ware single-geloof verkondigen maakt huidskleur me niet uit.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:33 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wil uitsluitend negers als apostel
Ik wil gewoon een multicultureel geloof.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zolang onze apostelen maar het ware single-geloof verkondigen maakt huidskleur me niet uit.
Dat zeg ik, als we alleen negers als apostel inhuren wordt het een veel te zwart en donker geloof.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een multicultureel geloof.
Ja, maar ik hoop op een net zo toffe Apostel als in Dogma.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, als we alleen negers als apostel inhuren wordt het een veel te zwart en donker geloof.
Dogma? Sorry ik ken de bijbel niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoop op een net zo toffe Apostel als in Dogma.
Je kent de film Dogma niet?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dogma? Sorry ik ken de bijbel niet.
Ik wil trouwens wel onze eigen tien geboden.
quote:Jay: Yo man, tell me something about me.
Rufus: You masturbate more than anyone on the planet.
Jay: Aw fuck, everyone knows that. Tell me something nobody knows.
Rufus: When you do it, you're thinking about guys.
[a shocked Silent Bob stares at Jay]
Jay: Dude, not all the time.
Oh, het is een film.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je kent de film Dogma niet?ZIEN! Briljante film over het geloof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |