Naar de disco in aalsmeer, en dan weer terug.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:50 schreef yantjes het volgende:
als ze slim zijn pakken ze hun spullen en verlaten met z'n allen het huis over de schutting
wordt wereldnieuws
ik zou het doen
Of ff Joost op het scherm dat hij met Menno overlegd met de bonenopdrachtquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:49 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dit is toch veel leuker om te zien een stel verontwaardigde bewoners! Laat ze maar ruzie krijgen.
Roddel sessies op de LCD lijkt me een goede start![]()
Paul de Leeuwquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:50 schreef Minouishere het volgende:
op ned.3 is het wel feest tenminste..........
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou ze komen nu met die enorme rode liederen dus ik haak ook ff af op ned3![]()
ja en daarna elk commentaar van ELKE bewoner over menno mbt die opdracht!!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:52 schreef Anitra het volgende:
[..]
Of ff Joost op het scherm dat hij met Menno overlegd met de bonenopdracht
snap het niet want die feestje hebben wel de leukste beelden opgeleverdquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar als ze geen muziek draaien, wordt het toch wéér een avond vol gekonkel?![]()
Weet je dat zeker?quote:
Met drank op word het gewoon een agresief kutmannetjequote:Op zaterdag 5 november 2005 21:55 schreef Gert het volgende:
Dido heeft het nu al gehad met Roel en zijn gezeur.
"Roehoeeel, Hou nou eens op!"
Roel: "Bepaal jij dat, missie?"
Dido: "Ja!"
Roel: "O ja joh, nou dacht het niet."
Dido tegen Chantal: "Hij verandert écht met drank op. Pffff. "
Proostquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:55 schreef Wickedangel het volgende:
Nou, ik ga maar een borrel inschenken![]()
Proost!quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:55 schreef Wickedangel het volgende:
Proostquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:55 schreef Wickedangel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |