quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:36 schreef Wickedangel het volgende:
Avond samen![]()
Gezellig feestje, zie ik![]()
't is weleens leuker geweest ja.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:36 schreef Wickedangel het volgende:
Avond samen![]()
De uitzending van maandagavond zit al vol met de ruzie van donderdag avond daarom is er nu geen nut voor een feestje. Juist leuk om te zien hoe ze zichzelf gaan vermaken. Dit is BB Back to Basic!quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:34 schreef Ferdii het volgende:
echt BB suckt hard, ze hadden gewoon een feestje moeten geven, hadden ze miscchien es een leuke uitzending kunnen laten zien wat wat intressante beelden ipv dit gezeik
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:36 schreef Wickedangel het volgende:
Avond samen![]()
Goeie avondquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:36 schreef Wickedangel het volgende:
Avond samen![]()
Avondquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:36 schreef Wickedangel het volgende:
Avond samen![]()
Ze zijn niet consequent hard en dat irriteert mij vreselijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Ze hebben het er zelf naar gemaakt.... ben blij dat BB eens hard is, alleen wel jammer dat het op zaterdagavond is
en het bubbelbad komt nu toch op bij Lieske en Dido
precies... helemaal mee eensquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:37 schreef BBscanner het volgende:
[..]
De uitzending van maandagavond zit al vol met de ruzie van donderdag avond daarom is er nu geen nut voor een feestje. Juist leuk om te zien hoe ze zichzelf gaan vermaken. Dit is BB Back to Basic!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:38 schreef BBscanner het volgende:
Chantal voelt een depressie aan komen![]()
Ach gut.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:38 schreef BBscanner het volgende:
Chantal voelt een depressie aan komen![]()
Niet doen, kutfilmquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:39 schreef wickie het volgende:
Chantal voelt een depressie aankomen, dat wil ik niet meemaken. Dus ik ga maar even wat nuttigs doen en Spirited Away kijken, in afwachting op betere tijden in het BBhuis.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:39 schreef Zw0rld het volgende:
Bestaat het leven nou alleen maar uit oraal innemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |