Wist je dat nog niet? Hij heeft in de zandbak zitten spelen met Renske...quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:32 schreef Ayaxola het volgende:
Het lijkt net of ie eerst met zijn bek in het zand is gevallen
Verder wel mooie foto's![]()
Ow, hopelijk heeft ie die paardenbek een goed stuk onder het zand gestokenquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet? Hij heeft in de zandbak zitten spelen met Renske...
Je piepende huisneger mag ook wel in dit topic -Vaduz-quote:Op zondag 8 januari 2006 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanavond even een deukje in z'n ego, klasse.
Maar hoe komt de jury erbij dat hij goed kan zingen.
Daar heb je wel gelijk in jaquote:Op zondag 8 januari 2006 00:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind hem na Joel echt de slechtste Idol die ooit de finaleshows heeft gehaald...
ja jammer is datquote:Op zondag 8 januari 2006 01:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar Meike zit dan weer wel in. Kus.
.
net als harmquote:Op zondag 8 januari 2006 00:37 schreef TheVulture het volgende:
Hij wordt met de week verschrikkelijker
Ja, dat zag ie zelf ook al aankomen denk ik, en dat is dan ook de reden waarom hij - als enige - niet deelneemt onder zijn eigen naam.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:37 schreef TheVulture het volgende:
Hij wordt met de week verschrikkelijker
Maar Meike is een vrouw, en nog een mooie ook, dus dat vind ik persoonlijk wat minder ergquote:Op zondag 8 januari 2006 01:15 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in ja![]()
Meike vond ik trouwens ook erg beroerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |