Je piepende huisneger mag ook wel in dit topic -Vaduz-quote:Op zondag 8 januari 2006 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanavond even een deukje in z'n ego, klasse.
Maar hoe komt de jury erbij dat hij goed kan zingen.
Daar heb je wel gelijk in jaquote:Op zondag 8 januari 2006 00:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind hem na Joel echt de slechtste Idol die ooit de finaleshows heeft gehaald...
ja jammer is datquote:Op zondag 8 januari 2006 01:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar Meike zit dan weer wel in. Kus.
.
net als harmquote:Op zondag 8 januari 2006 00:37 schreef TheVulture het volgende:
Hij wordt met de week verschrikkelijker
Ja, dat zag ie zelf ook al aankomen denk ik, en dat is dan ook de reden waarom hij - als enige - niet deelneemt onder zijn eigen naam.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:37 schreef TheVulture het volgende:
Hij wordt met de week verschrikkelijker
Maar Meike is een vrouw, en nog een mooie ook, dus dat vind ik persoonlijk wat minder ergquote:Op zondag 8 januari 2006 01:15 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in ja![]()
Meike vond ik trouwens ook erg beroerd.
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:15 schreef Riparius het volgende:
Ja daar zeg je wat. In het vervolg bij iedere kandidaat 2 telefoonnummers en twee sms nummers geven: eentje om vóór en eentje om tégen te stemmen. Gek dat ze daar nog niet op gekomen zijn, want dat levert waarschijnlijk nog meer bel- en sms-inkomsten op.
Idd, waar ging dát over?!quote:Op zondag 8 januari 2006 17:54 schreef martinuhhh het volgende:
Ik vond zijn blouse half in en half uit zijn broek er ook niet uitzien. Kreeg ie er nog een compliment over ook
.
Inderdaad.... hij was gisteren niet om aan te horen.... zal hij volgende wek helemaal niet meer te horen zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 17:22 schreef PeRi het volgende:
Hij wordt echt met de week erger.
precies, niemand is het met je eensquote:Op maandag 9 januari 2006 00:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind I-Jay echt grappig. En hij deed het niet eens zo slecht vond ik
Helaas zal niemand het met me eens zijn
![]()
grappigquote:Op maandag 9 januari 2006 00:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind I-Jay echt grappig. En hij deed het niet eens zo slecht vond ik
Helaas zal niemand het met me eens zijn
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |