Echt, dat is me ook volkomen onduidelijk.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:45 schreef PeRi het volgende:
Ik vond het echt ontzettend matig. Hoe kunnen ze hem op #1 hebben gehad.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:45 schreef PeRi het volgende:
Ik vond het echt ontzettend matig. Hoe kunnen ze hem op #1 hebben gehad.
En nu?quote:Op zondag 4 december 2005 12:25 schreef Ayaxola het volgende:
Ik zijn schoen aangeraakt toen hij op de kruk zat
Jaloers ofzoquote:Op zondag 4 december 2005 12:31 schreef Kleintje het volgende:
[..]
En nu?
Nu moet je smartegeld betalen?
Of denk je dat hij zijn schoen nooit meer wast???
quote:Op zondag 4 december 2005 12:25 schreef Ayaxola het volgende:
Nee hoor...quote:
Net alsof ik nu met een stijve ervan rond loopquote:Op zondag 4 december 2005 12:34 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nee hoor...
Maar ik heb hier zo weinig mee.
a. hij is nog geen ster
en b. al was hij een ster... het is nog maar zijn schoen en niet zijn geslachtsdeel![]()
He, waar is je eigenwaardequote:Op zondag 4 december 2005 12:36 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Net alsof ik nu met een stijve ervan rond loop![]()
Gaat om het idee
quote:Op zondag 4 december 2005 12:25 schreef Ayaxola het volgende:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 4 december 2005 11:35 schreef _Administr8or_ het volgende:
I-Jay
Hij kan absoluut niet goed zingen, ik vraag me dan ook waarom de jury hem op #1 had staan
Ja precies! Bij de audities wist ik al dat hij zo'n favoriet zou zijn van de jury, en vervolgens zetten ze hem nog op 1 ook. Luisteren ze wel goed naar hem?quote:Op maandag 5 december 2005 17:37 schreef Zhenar het volgende:I-Jay! Met z'n stomme naam, stomme look en stomme schorre raspstem.
![]()
! Echt een typisch geval van "geplugged door Idols"; als hij niet zoveel screentime had gekregen, hadden alle kijkers gedacht: "Wie is die schrale neger en wat doet hij hier met zo'n kutstem?!"
Idd. De jury en/of programmamakers manipuleren de boel teveel. Zo ook bij Floortje: ze zong de helft van het liedje in de verkeerde toonsoort!quote:Op maandag 5 december 2005 17:39 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja precies! Bij de audities wist ik al dat hij zo'n favoriet zou zijn van de jury, en vervolgens zetten ze hem nog op 1 ook. Luisteren ze wel goed naar hem?
Hij zingt ook twee octaven te hoog.quote:Op maandag 5 december 2005 17:37 schreef Zhenar het volgende:I-Jay! Met z'n stomme naam, stomme look en stomme schorre raspstem.
![]()
! Echt een typisch geval van "geplugged door Idols"; als hij niet zoveel screentime had gekregen, hadden alle kijkers gedacht: "Wie is die schrale neger en wat doet hij hier met zo'n kutstem?!"
JA! Gerard, held! Dat is 't. Wist wel dat ie me ergens aan deed denken. Ik kan weer rustig slapen.quote:Op maandag 5 december 2005 22:08 schreef Gerard-Joling het volgende:
Ben ik de enige die hem net op Wes van het liedje Alane vind kijken????
Qua stem en uiterlijk!
is JK dan ergens gekomenquote:Op maandag 19 december 2005 14:38 schreef BVO het volgende:
Ik denk trouwens dat hij i.t.t. tot JK niet ver komen gaat.
Precies. Ik zie ook niet zo wie er binnen de Idols-doelgroep zit te wachten op een 33-jarige zingende kapper uit Dordrecht met een lijzig stemgeluid.quote:Op maandag 19 december 2005 14:38 schreef BVO het volgende:
Ik denk trouwens dat hij i.t.t. tot JK niet ver komen gaat.
Nou ja, toch de derde plek hequote:Op maandag 19 december 2005 17:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is JK dan ergens gekomen![]()
?
Idd hij heeft totaal geen power in zijn stem. Ik snap dus ook niet waarom hij door is??? Had liever Sonny gezienquote:Op woensdag 21 december 2005 00:37 schreef SpaRood het volgende:
meest talentloze met een ontzettend irritant piepstemmetje. Je zou dus nooit naar zijn CD willen luisteren...pure kwelling.
Jah dat wel, maar toch een zangtalent issie niet!quote:Op woensdag 21 december 2005 19:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind I-Jay toch zeker wel iets aparts hebben hoor. Hij is 100x unieker dan bijvoorbeeld een Renske.
ik hoop het....quote:Op woensdag 21 december 2005 19:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik denk dat hij ons nog zal verrassen.
Nee jij hebt een lekkere naam. Groteglibber.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:05 schreef groteglibber het volgende:
Hij heeft best een leuke stem maar die naam![]()
Echt zielig
kut....daar heb ik niet van terugquote:Op woensdag 21 december 2005 20:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee jij hebt een lekkere naam. Groteglibber.
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:09 schreef groteglibber het volgende:
[..]
kut....daar heb ik niet van terug![]()
D'r zit totaal geen power in die stem, 't is één groot lijzig gezever met van die irritante UH! UH! er tussen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:35 schreef Yeahinho het volgende:
Wat een kutstem zeg.
Ik vind het echt een kwal die nog niet door de 1e ronde had mogen komen.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:35 schreef Yeahinho het volgende:
Wat een kutstem zeg.
Ik vind het echt een kwal die nog niet door de 1e ronde had mogen komen.
Heb je dit topic wel gelezen?quote:Op zondag 1 januari 2006 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ben ik nou de enige die I-Jay gewoon heel erg slecht vind?
nee ik kom hie rniet vaak omdat ik hem waardeloos vind.quote:
Waarom dan niet gewoon Iwan, stuk beter.quote:Op zondag 1 januari 2006 02:16 schreef BVO het volgende:
Kijk eens een post of 20 boven je naar dat artikel van Riparius, daar staat het. Iwan Cairo heet 'ie.
Is niet arrenbie genoeg, weet je.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon Iwan, stuk beter.
Vieze spikkels.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat heeft hij op z'n gezicht gesmeerd![]()
He bah, nou hoef ik geen toetje meerquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vieze spikkels.
Of is het negersperma?![]()
Jerney had m wat ochtendcreme geleend na een wilde nachtquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat heeft hij op z'n gezicht gesmeerd![]()
Wist je dat nog niet? Hij heeft in de zandbak zitten spelen met Renske...quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:32 schreef Ayaxola het volgende:
Het lijkt net of ie eerst met zijn bek in het zand is gevallen
Verder wel mooie foto's![]()
Ow, hopelijk heeft ie die paardenbek een goed stuk onder het zand gestokenquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet? Hij heeft in de zandbak zitten spelen met Renske...
Je piepende huisneger mag ook wel in dit topic -Vaduz-quote:Op zondag 8 januari 2006 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanavond even een deukje in z'n ego, klasse.
Maar hoe komt de jury erbij dat hij goed kan zingen.
Daar heb je wel gelijk in jaquote:Op zondag 8 januari 2006 00:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind hem na Joel echt de slechtste Idol die ooit de finaleshows heeft gehaald...
ja jammer is datquote:Op zondag 8 januari 2006 01:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar Meike zit dan weer wel in. Kus.
.
net als harmquote:Op zondag 8 januari 2006 00:37 schreef TheVulture het volgende:
Hij wordt met de week verschrikkelijker
Ja, dat zag ie zelf ook al aankomen denk ik, en dat is dan ook de reden waarom hij - als enige - niet deelneemt onder zijn eigen naam.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:37 schreef TheVulture het volgende:
Hij wordt met de week verschrikkelijker
Maar Meike is een vrouw, en nog een mooie ook, dus dat vind ik persoonlijk wat minder ergquote:Op zondag 8 januari 2006 01:15 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in ja![]()
Meike vond ik trouwens ook erg beroerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |